Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

wat willen jullie dat Felicia nu gaat doen?

Peiling eindigde op wo 21 dec 2011, 14:45

A. Op vakantie gaan en iemand ontmoeten
2
22%
B. Een man ontmoeten die daar is komen wonen
1
11%
C. Burgemeester worden en zorgen dat de stad groter word
6
67%
D. Alle van die opties
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 9

9 berichten • Pagina 1 van 1

Animals-sim
Podium hulp Podium hulp

A new City

Het verhaal gaat over een meisje en een hond die een huisje heeft gekocht in Silky City. Ze zocht een huisje in de stad maar kwam terecht in een dorp waar niks staat. Ze moet ervoor zorgen dat ze burgemeester word en daardoor ook meer mensen in de stad krijgt. Op een gegeven moment wordt ze verliefd op iemand en dat gaat dat voor haar werk.
HoofdStuk 1: Waar vind ik iemand!!!
Afbeelding
Hoi, ik ben Felicia. Ik ben verhuisd naar silky city omdat er in een krantje stond dat dit de meest bruisende stad was in de wereld maar daar klopt dus niks van.
Afbeelding
Dit is mijn huis, dit huis heb ik zelf laten bouwen, omdat dit kaveltje vrij was. Maar nu zie ik dat alle kavels vrij zijn. Ik en mijn hond Bischi gaan hier een super stad van maken. Eerst bel ik de makelaar om langs te komen op haar kantoor. maar ik kan het niet echt vinden.
Afbeelding
'WAAR MOET IK HEEN!!!' Schreeuwde ik het uit. Want ik kon het niet vinden. Op een gegeven moment zag ik een ijscokarretje ik kocht dan maar een ijsje en ging verder zoeken
Afbeelding`
Na het ijsje schrok ik echt verschrikkelijk erg, de makelaar liet mij schrikken.
Afbeelding
'Kan je het niet vinden?' vroeg de makelaar?
'Nee niet echt!' zei ik
'Volg mij maar' zei de makelaar. Een maal in haar kantoor zag ik dat alles roze was maar dan ook echt ALLES!!. 'Ga zitten zei de makelaar.
Afbeelding
Ik begon alle slechte punten op te noemen. 'DIT IS NIET WAT JE NOEMT EEN BRUISENDE STAD!' Ik werd echt woedend. ' rustig mevrouw. ' begon de makelaar. 'als we een deal maken. Jij maakt de stad een super plek waar iedereen heen wilt word de burgemeester en dan zijn we klaar.' 'oke, en wat moet ik nog meer doen dan?' Zei Felicia ' Een lounge bouwen' zei de makelaar 'en ik heb al een kavel voor je' Eenmaal weer thuis ging ik naar bed en Bischi lag al te slapen.
Afbeelding
's morgens reed ik naar de kavel die voor me was uitgekozen om een lounge te maken het was nogal een kale plek. Ik ging opzoek waar ik als eerste iets kan plaatsen. nadat ik een goede plek had gevonden ging ik bouwen.
Afbeelding
eenmaal klaar met de lounge vroeg ik me af wat zal ik nu gaan doen?
Afbeelding

reacties zijn welkom
tips zijn ook welkom

P.S. Dit is mijn eerste verhaal het kan nogal raar overkomen.

Laatst gewijzigd door Animals-sim op zo 18 dec 2011, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mijn nieuwe dagboek.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: A new City

Zoals Alan al zei, gebruik de cheat "HeadlineEffects on" en wat is nou eigenlijk het doel van het verhaal? Het zou ook fijn zijn als je in je eerste post zou zetten waar het over gaat enzo, verder goed voor je eerste verhaal ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
kiwifan
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

ja wat moet ik hier van zeggen. ik zou teneerste de leestekens als ze wat zeggen beter laten zien.
want soms dacht ik echt zo van 'Wie zegt dat?
verder vind ik het verhaal wel orgineel :D
Afbeelding
Animals-sim
Podium hulp Podium hulp

in de krant stond dat het de meest bruisende stad was, maar toen ze er eenmaal was klopte dat niet. En nu wordt ze burgemeester en gaat er een super stad van maken
Afbeelding
Mijn nieuwe dagboek.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie