Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is de enige echte Robinson volgens jou?

Luca
2
8%
Brandon
0
Geen stemmen
Suzy
4
16%
Sebastian
1
4%
Lauren
3
12%
Izea
5
20%
Samuel
3
12%
Giselle
3
12%
Finn
2
8%
Shannon
2
8%
Totaal aantal stemmen: 25

539 berichten • Pagina 13 van 27

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Expeditie Robinson

Het eiland heette Coconut Island!
Ik wacht nog op een berichtje van de kampleider van kamp Zuid en sommigen hebben weer de proef niet gedaan, ik geef ze tot morgen 12.00 en anders scoren ze geen punten! :(
Afbeelding
Mikese

De up komt zo snel mogelijk! Ik weet al wel kamp gewonnen heeft hehe.
Maar liefst 4 mensen hebben geen antwoord ingezonden en 1 heeft de proef niet helemaal begrepen dus van de 15 hebben er 5 al een groot nadeel tijdens deze proef terwijl er best lang de tijd voor was gegeven.
Misschien handig als ik bij de volgende proeven in de titel vermeld dat er een nieuwe proef is of zo? Wnat ik snap best dat je niet elke keer zin hebt om hier te kijken.
Afbeelding
Mikese

Haha ik begrijp dat jullie snel de nieuwe up willen, maar ik ben ontzettend druk! Ik heb nu tot en met de kerstvakantie twee volle dagen stage, op maandag en dinsdag en omdat ik nog te weinig dagen heb doe ik de donderdag en vrijdagmiddag er deze een volgende week bij en moet ik woensdag naar school én werken, dus ik heb zo ontzettend weinig tijd. Daarbij komt dat de ups nu ontzettend lang zijn, omdat er nog 15 expeditieleden zijn, jullie zullen merken dat de ups die over de proeven gaan steeds wat korter, en voor mij dus makkelijker zullen zijn. Ik ben al best druk geweest voor de volgende up, dus heel lang hoeven jullie niet te wachten, ik moet alleen nog even een gaatje vinden om de up in elkaar te zetten en daar ga ik hard m'n best voor doen! Sorry, dat het zo lang duurt, jongens! :$
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie