Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 2 van 2

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: SpeedLegacy - De familie Purpleblue (Hoofdstuk 6.)

Hoofdstuk 1.
Afbeelding
Langzaam bromde de taxi, 2 uur geleden stapte ik in. Op zoek naar een nieuwe wereld, een nieuw land, een nieuw leven in een nieuwe stad. De natuur zag er mooi uit, iets wat je nauwelijks kon vinden in Sunset Valley. “En, wat vind je van Riverview.” Vroeg de taxi chauffeuse. “Erg mooi, ik ben blij dat ik hier kom wonen.” De chauffeuse remde bij het juiste adres. Mijn huis, mijn nieuwe huis..
Afbeelding
De sleutel lag op de mat, en ik opende de deur. Het ging stroef, en het kraakte en piepte. Ik keek het huis binnen, het zag er niet mooi uit en rook hartstikke muf. Ik ging op mijn bed zitten, om hem uit te proberen. Mijn rug begon pijn te doen, het matras was zo hard als een plank. Was er iets goeds aan dit? Misschien kon Cece het beter overnemen, want dit zou me nooit lukken..
Afbeelding
Een paar uur later kwam eindelijk mijn paard. Het was een prachtig paard, genaamd Fire. Het was een pinto, met heel veel andere rassen gemixt. Het bestijgen ging niet zo goed, maar ik was nog maar een groentje, dus zulke fouten mochten gedaan worden. Het voelde vertrouwd op dit paard, ik zou later wedstrijden willen doen, als dat kon met kinderen.
Afbeelding
Toch was het redelijk eng. Het hobbelde heel erg, en ik kreeg het gevoel alsof ik eraf viel. Gelukkig was dit paard heel lief, en gin g het niet één keer steigeren. Mensen keken me na, omdat ik nieuw was, en omdat ik op een paard zat met een gezicht van: Help me!
Afbeelding
Alleen toen ik thuis was, ging het afstijgen niet zo goed! Het was gestuntel en meer, ik hoopte echt dat ik ooit op een dag een man had, en kinderen, en dat ik verschrikkelijk goed kon paardrijden! Ik zette Fire in de stal, en liep naar binnen, mijn maag knorde en ik moest iets eten.
Afbeelding
Ik bekeek de koelkast van binnen en buiten, maar zoveel was er niet eens meer goed. Ik besloot maar simpel macaroni te maken, ik hoop dat het lukte want anders kon ik het in de prullenbak gooien. Na een paar minuten zat ik aan mijn tafeltje mijn macaroni te eten.
Afbeelding
Opeens werd er keihard op de deur geklopt. “Doe open, of ik schiet je paard neer!” Werd er keihard geschreeuwd, ik schrok zo erg en opende de deur, er stond een man, hij zag er niets boers uit. Hij duwde me omver..
----
Wat zal er gebeuren? En wat denken jullie?
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: SpeedLegacy - De familie Purpleblue (G2 Hoofdstuk 1.)

Hoofdstuk 2.
Afbeelding
Een knappe man, stond in de deuropening, hij duwde me omver. “Kan ik.. u helpen? “ Vroeg ik bang. “Sorry dat ik zo onbeleefd was, ik moest gewoon een plaats om te slapen..” Zei hij. Ik keek naar de grond. “Dat zal hier niet gaan, mijn huis is klein..”
Afbeelding
“Laat me hier nou slapen!” Schreeuwde hij, hij wees naar me. “Wijs niet naar me, ik ben geen kleuter.. Als er geen plaats is, is er geen plaats. Je bent toch een volwassen man, doe dan ook zo!” De man keek naar beneden. “Ik ben net 21..”
Afbeelding
Hij was net 21 hé? “Ik heet Stiph trouwens.. En wat is je naam?” Hij zuchtte. “Ik heet Yellow..” Zijn naam was leuk. Opeens begon hij te smeken. “Alstjeblieft, laat me hier wonen, ik zal geen overlast verzorgen..” Boos keek ik hem aan. “Ja, dat denk ik ook, je dreigde om mijn paard te vermoorden!” Hij zuchtte.
Afbeelding
“Oké, is goed.. Maar.. Als je maar netjes doet.. Je slaapt maar op de bank, ik heb niets beters.” Yellow keek me dankbaar aan. “Welkom in mijn huis.” Glimlachte ik.

-------
Kleine update iknoww, er zal binnenkort wel een betere update komen. =)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie