Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

693 berichten • Pagina 4 van 35

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Cake Screens~ (Daisy Lingerie)

Ik heb vanmiddag al gemeld dat mijn andere dagboek zal stoppen in verband met de hack van mijn laptop, maar ook dat ik een nieuwe zal beginnen wanneer mijn nieuwe laptop binnen is.

Ik zit al aardig te broeien op een nieuw verhaal en weet al ongeveer wat voor stijl het word en hoe ik het ga schrijven. Ik had op het internet een perfect huisje gevonden voor dit dagboek en wil hem graag met jullie delen en jullie meningen horen. Ik heb hem getest op mijn vriend zijn laptop, aangezien er GIGANTISCH veel CC inzit. De sims werkt ietwat slomer erdoor, maar zijn grafische kaart is dan ook stukken malen lager dan de nieuwe laptop. Hetzelfde geld voor zijn processor.

Hier het huisje:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



V Weet nog niet. :P Het huisje zit aardig volgestampt met clutter en het is echt.. MEGA schattig vanbinnen. Het past eigenlijk precies bij wat mijn idee is. Zal er nog even naar kijken, wat er anders kan enzo, vanbinnen.

Laatst gewijzigd door ChanCake op ma 19 mar 2012, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Cake Screens~ (Nieuw dagboek huisje?)

Hier dan een paar foto''s van de binnenkant:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Uiteraard moet ik nog wel voor mezelf uitzoeken of ik 'm lekker vind werken!

V Ik weet het. XD Daarom moet ik het nog even aankijken hoe die gaat werken op me nieuwe laptop, maar ik denk dat het geen probleem word. Het enige waar ik een beetje meezit is de keuken, het heeft namelijk een custom content houten dakje (openlucht stijl) en dat kan zeg maar niet omlaag voor foto's.

Heb namelijk ook al aardig wat andere mooie huisjes gezien die bij de nieuwe dagboek stijl passen. [:

Laatst gewijzigd door ChanCake op ma 19 mar 2012, 20:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie