Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

sanne-babyy
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
za 15 okt 2011, 10:47

Fotoshoots??

Ik heb een vraag en ik weet niet of ik die hier mag posten.. Maar ik was dus bezig met een fotoshoot voor de sims 3. Maar hoe houd ik mijn foto's mooi? Want ik zie hier allemaal super scherpe foto's, maar als ik naar mijn screenshots kijk dan zijn ze een beetje wazig? Dus hoe doen jullie dat?
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Fotoshoots??

Kan je misschien een paar foto's laten zien, dat weten wij wat je bedoeld met wazig.
En tip, zodat je foto's scherper worden is, om bij instellingen alles op zijn hoogst zet. Ik vind vooral randen verzachten op zijn hoogst erg mooi omdat je dan geen blokjes langs je sims ziet, maar een mooie zachte rand.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Fotoshoots??

Ik zie het al, al zet je jou instellingen gewoon hoger is de foto ook heel mooi, maar doordat de sim gedownloade kleding draagt ziet het er al wat minder 'mooi' uit omdat het eigenlijk soort van 'neppe' kleding is. Sommige downloads zijn wel mooi, want ik gebruik ze ook.
Verder haal je die wolkjes weg met 'hideheadlineeffects' on
Je kan ook standaard poses van EA doen met eerst 'testingcheatsenabled true' in te voeren en vervolgens 'moviemakercheatsenabled true' en dan moet je met shift indrukt op je sim drukken en dan staan er opties en dan klik je op bijvoorbeeld 'autonomie uitschakelen' en dan gaat je sim geen interacties meer uitvoeren uit zichzelf, dit kan je ook weer inschakelen door er nog een keer op te klikken. Je kan ook op 'kijken naar' klikken en dan zet hij dit aan of uit, zodat je sim niet automatisch naar een andere sim kijkt, ook kan je op 'animatie' drukken en dan kan je kiezen uit veel poses die je tijdens het spelen ook ziet voorbijkomen. Ook kan je met de cheat 'testingcheatsenabled true' met de shift knop ingedrukt op de brievenbus van je huis drukken en dan kan je kiezen om 'behoeften statisch maken' te klikken waardoor je sim geen behoeften meer heeft en je dus niet tijdens een fotoshoot even naar de wc moet.
Nog iets leuks, vind ik zelf, is als je de 'tab' knopt indruk je dan heel het scherm hebt, dan kan je met de pijltjes toetsen de camera verplaatsen en draaien, en als je dan ook nog eens shift ingedrukt houd en dan vervolgens op 'a' of 'd' drukt, dan kan je de camera draaien, zodat je een schuin beeld krijgt.

Zo, dat was veel tekst, ik hoop dat ik je goed geholpen heb.
En als iets 'tussen haakjes staat' dan is dat een knop.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Fotoshoots??

Je kan ook gewoon de kwaliteit van de foto's hoger zetten ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Fotoshoots??

Via opties :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie