Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1598 berichten • Pagina 77 van 80

Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Refurb goes 365

Loungefan schreef:Mooie sim :)
Volgensmij zat er een baard tussen de kerstfinds
Ja, klopt die heeft de kerstman nu ook. Maar past niet echt bij de haarkleur en heeft geen mondopening.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Refurb goes 365: *~*KERSTMIS*~*

Afbeelding
Dag 354 - De vrouwen moeten er natuurlijk piekfijn uitzien met Kerstmis

Afbeelding
Dag 355 - Even snel de laatste versieringen ophangen


Pfff... mijn Sims 3 is na een update helemaal kapot!
Je wilt niet weten hoevaak ik de Sims 3 heb geïnstalleerd en weer ongedaan gemaakt... ik heb nu alleen de Sims 3 basis, omdat de uitbreidingspakketten niet mogelijk zijn omdat de launcher kapot is dan, en het spel direct ook niet kan worden gestart. Downloads zijn ook allemaal weg :(
Heb er een paar kerst gedownload.. dus.. maarja, dat moet weer net gebeuren als ik nog maar 10 daagjes mijn project heb.. En trouwens die mensen hierboven moeten jullie het mee doen als kerstgezin :P
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Refurb goes 365: *~*KERSTMIS*~*

Afbeelding
Dag 356 (alleen die laatste twee getalletjes nog omdraaien! :P )

Pfff... ik ben echt beperkt, ik heb alleen het Sims 3 basisspel van mijn CD-rom geinstalleerd, en als ik die update, komt er een update van 800MB en nog wel meer, die update maakt ook een TS3W.exe aan, en vanaf dat punt ben ik niet meer in staat om de Sims 3 op te starten want dan krijg ik een error bij launcher, ts3.exe en ts3w.exe
Echt niet leuk... en dus update ik niet meer en blijft hij hangen op 1.0 en daar doen niet alle downloads het..
Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie