Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

693 berichten • Pagina 7 van 35

ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Re: Cake Screens~ (Nora's aandacht)

Haha, sims-Mike xD Laten we het daar maar op houden, ja! :P

Anyways,
Misschien post ik de proloog van het verhaal in het weekend of begin volgende week.
Eerlijk gezegd is het verhaal minder sprookjesachtig uitgepakt dan verwacht. :huh
maar ben er zelf wel tevreden over. Ik ga alleen niet iedere dag updaten, anders raak ik binnen no-time door me updates heen. XD Ohja, en ik moet nog een naam bedenken. O:
Afbeelding
ChanCake

Re: Cake Screens~ (Nora)

Thanks all!

Ik ben bang dat ik het verhaal nog een tijdje moet staken..
Ik ga op zoek naar een ander huis, als dat lukt, met een reden.
Het klinkt misschien te overdreven of misschien gewoon een beetje onbenullig.. :sweatdrop maar voor mezelf niet. Na twee weken veel zoeken zou ik dit huis gebruiken voor mijn nieuwe dagboek, die nog niet gepost is enzo.
Wel had ik zelf de link naar het huis gestuurd naar Abctje, waarvan er nu ook screens verschijnen.
Nu zou dit niet zo erg moeten zijn, maar het verpest voor mij eerlijk gezegd een beetje de "speciaalheid" van mijn verhaal..

Ik heb, uiteraard, zelf de link gegeven. Dus, het is meer mijn eigen fout dat ik het daardoor voor mijn eigen gevoel verpest... :$
Maar goed. Ik zal dus alle stukken uit mijn verhaal aan moeten passen aan het volgende huis, samen met alle plaatjes en misschien zelfs de sim als zij niet bij het nieuwe huis past.

Sorry.
Afbeelding
ChanCake

Re: Cake Screens~ (Staking Dagboek)

Nah, is nu al te laat. :P

Maarja, het geeft niet. Ik had gelijk moeten vragen of hij geen screens wou plaatsen tot mijn eerste stuk van het verhaal gepost was. Ik kan helaas heel moeilijk een huis vinden in dezelfde stijl, dus zal waarschijnlijk opnieuw moeten beginnen met een verhaal, eentje die totaal anders is.
Afbeelding
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Re: Cake Screens~ (Staking Dagboek)

Nouja, je moet doen waar jij je goed bij voelt. En soms kies je dan uit perfectionisme voor de langere weg, maar als je dan weet dat je er zelf blijer mee zal zijn, is dat wel beter ;)

En is abctje niet een meisje? :sweatdrop
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie