Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

693 berichten • Pagina 5 van 35

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Cake Screens~ (Nieuw dagboek huisje?)

^ Kan! Wie weet verzin ik me eigen challenge! :laugh


Sprookjesachtig gemixt met moderniteit.

Ik zit nog te twijfelen tussen een 100 baby challenge of weer een 10G. Ik denk dat ik meer kan met de 100BC met het hele sprookjesthema. :)
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Cake Screens~ (Nieuw dagboek huisje?)

Ik vind het een ontzettend schattig huisje :wub en ik vind het dapper van je dat je durft te werken met zoveel CC.Ik krijg altijd spontaan last van galbulten xD als ik CC zie maar dat komt omdat ik er niet erg veel geluk mee gehad heb. :( Als ik CC gebruik loopt mijn spel meestal vast en ik vind het teveel gedoe om dat weer te moeten herstellen.Je huisje is aan de binnen en buitenkant heel leuk dus kom maar op met wat je ermee van plan bent. ;)
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Cake Screens~ (Nieuw dagboek huisje?)

@ Mama: Haha, ik snap precies wat je bedoelt. Ik heb zelf ook altijd mijn twijfels over CC, ook altijd problemen mee gehad. Juist omdat ik weet dat mijn nieuwe wonder het 100% aankan, durf ik het zelf ook aan. Ik vind persoonlijk ook dat een huisje wat meer karakter krijgt met al die CC, want zoveel diversiteit in prulletjes is er niet in de game zelf. Ben blij dat je me weer wilt gaan volgen! Het is altijd leuk als een wat ouder iemand je dingen leest (vind ik persoonlijk!)

Mijn moeder had bijvoorbeeld in Israël het verhaal van Alienate helemaal vertaald voor haar collega's, haha! Het is dan ook een enorme boost als de wat volwassener generatie je verhaal ook leuk vinden en dat dus een teken is dat het alle leeftijden aan kan spreken!

@ Deetui: Geen idee. Er zijn heel veel van dit soort huisjes te vinden op My Sims 3 blog. Meeste lijken ook wel veel op elkaar. En dankjewel. :D Doet me goed dat iedereen zo enthousiast is! Die vrolijkheid heb ik wel even nodig. :laugh


@ Shaan: Doet het ook. Je zal ook een krachtige laptop/computer nodig hebben. Een klein beetje CC maakt niet uit, maar zoals dit huisje wat ik nu erin had gestopt, duurt echt MEGA met laden als je een al wat tragere pc hebt. XD

Laatst gewijzigd door ChanCake op ma 19 mar 2012, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Cake Screens~ (Nieuw dagboek huisje?)

Custom Content is geen probleem als je CC Magic van GrantHess gebruikt (te downloaden bij MTS) MEGA VET, helemaal super programma dat ervoor zorgt dat je geen lange laadtijden hebt. (of als je wel erg veel hebt zoals ik, dan scheelt het laden met dit progje aanzienlijk op de oorspronkelijke laadtijd.

Gewoon proberen, het is makkelijk in gebruik, het installeert zowel Sims3Packs als packages voor je en je kan je cc beter beheren en nog zo wat zaken. (als je meer wil weten, check dan mijn blog. De beschrijving slaat op de eerdere versie, maar feitelijk is er niet veel veranderd, wel verbeterd)

Ik kijk uit naar je verhaal (met CC)
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Cake Screens~ (Nieuw dagboek huisje?)

^ Ik ben het aan het uitproberen, maar.. *blond* ik begrijp er helemaal niks van. XD Het eerste deel nog wel, stap 1 en 2. Dan kom je bij stap 3 en moet je het deel met "set management" doen. Dan ziet de interface er heel anders uit dan op de plaatjes, en kan je niet doen wat jij beschrijft (of ik mis iets?). Hier loop ik dus heel erg vast.


Ah! Dat lijkt me erg fijn om te hebben. Is het goed als ik je een PM stuur zodra ik het allemaal op ga zetten dan, voor de link? Indien ik het zelf niet kan vinden. ;) Het is altijd fijn wanneer er een mogelijkheid bestaat je CC te verkleinen! Danke Danke! :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Cake Screens~ (Nieuw dagboek huisje?)

Wat een cutie huisje! Al die kleine decoratiedingetjes mis ik inderdaad ook nog wel in de sims. Maar ik ben als de door voor downloads. xD
Ik ben benieuwd naar je nieuwe dagboek, ik wed dat het net zo leuk wordt als die andere!:D
Ik zou wel een 10G doen, aangezien ik een 100BC altijd wel snel saai vind worden..
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Cake Screens~ (Nieuw dagboek huisje?)

@ Annemiek: Ja, precies! Ik ben ook echt als de dood voor die dingen, dus dan is het programma van Franniewee heel erg handig! En ja, een 10G. Ik twijfel zelf eerlijk gezegd heel erg omdat ik natuurlijk ook andere dingetjes wil proberen. Een adoptacy is ook heel leuk, maar ik krijg 9 van 10 keer alleen maar bruine kinderen? (o_O!?) Ik zal wel even kijken. Heb nog even de tijd voordat me laptop komt. Hij is vandaag verzonden, dus word of deze week of volgende. [:

@ Franniewee: Ah! Dat zou geweldig zijn. Het spel kon namelijk wel de downloads vinden, maar de helft was ook weer verdwenen? (alles stond nog in Default) Wel kon ik al een beetje het verschil merken qua laadtijden in de game zelf, maar het zou ook heel erg fijn zijn als niet de helft van de downloads naar het niks verdwijnt of dubbel erin staat. Je tutorial is erg makkelijk te lezen, van wat er nog klopte dan! Petje af, hoor. Zou het zelf niet kunnen. XD

@ Dave hieronder: Ach, daar had ik wel wat op verzonnen. XD

Laatst gewijzigd door ChanCake op di 20 mar 2012, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Cake Screens~ (Nieuw dagboek huisje?)

^ Hartstikke bedankt. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan om het allemaal een beetje uit te vinden. Heb alles al gesorteerd (wat een werk :P ) maar het is nu allemaal super overzichtelijk. Thanks voor de update van je goeie tutorial en ja, als ik vragen heb weet ik je te vinden. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Cake Screens~ (Nieuw dagboek huisje?)

Excuses voor PP.


Hier zijn weer wat screens;
Eigenlijk zou dit mijn inzending zijn geweest voor het Mirabellaplein voor de challenge "Sunset Valley; The rebuild." maar was te laat! Helaas. :) Er staat bij mij nu een supermarkt, koffiehuis, boekenwinkel en theater.

Afbeelding

Supermarkt.
Afbeelding

Koffiehuis.
Afbeelding

Boekenhandel.
Afbeelding

Theater.
Afbeelding

Overzicht en extra screens:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoop dat jullie het leuk vinden. :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie