Echt een hele nieuwe revolutie EA. Ik vind de kleding erg leuk, heel wat anders als dat EA normaal maakt. Ik vind het alleen wel vreemd dat over vier weken Katy Perry pakt uit komt, daarna lijkt mij dat er weer eerst een uitbreidingspakket komt, en daarna pas Diesel, zo gaat het normaal namelijk altijd. Zouden we hier dan nog twee maanden of waarschijnlijk nog langer op moeten wachten? En wanneer komt de nieuwe uitbreiding dan?
Dave. schreef:Echt een hele nieuwe revolutie EA. Ik vind de kleding erg leuk, heel wat anders als dat EA normaal maakt. Ik vind het alleen wel vreemd dat over vier weken Katy Perry pakt uit komt, daarna lijkt mij dat er weer eerst een uitbreidingspakket komt, en daarna pas Diesel, zo gaat het normaal namelijk altijd. Zouden we hier dan nog twee maanden of waarschijnlijk nog langer op moeten wachten? En wanneer komt de nieuwe uitbreiding dan?
Revolutie wil ik het niet noemen. Alle kleding komt rechtstreeks uit de Summer 12/ collectie van Diesel. Dan vind ik de katy perry pakt uit nog steeds origineler vanwege het idee. Maarja lijkt me ook dat hier geen kapsels in zullen zitten. En weinig meubels. Vooral kleding. En ik denk alleen volwassen. Misschien nog tieners...