Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

128 berichten • Pagina 2 van 7

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Screens, artworks - video's Katy Perry Pakt Uit (prerele

@dat plaatje met die kover van Katy Perry
Jeetje, best wel erg dat je gewoon ziet dat het dik gephotoshopt is. Echt lelijk gedaan ook!

Maar de kleding vind ik wel erg goed gemaakt, daar kom je niet onderuit ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Screens, artworks - video's Katy Perry Pakt Uit (prerele

Ze is inderdaad behoorlijk bijgewerkt en ziet er nogal nep uit op die cover. Hoeft niet! Katy is best knap van haar zelf.

Dat er misschien nog een SP moest komen met de naam Katy Perry is OK, maar doe dan niet alleen snoep en zoetigheid erin. Katy is meer dan dat! Dit pakket is alleen maar gebaseerd op haar videoclip 'california girlz'

Ik vind Katy een leuke zangeres, begrijp me niet verkeerd, maar waarom geen buitenboordbeugel uit 'last friday night' erin, de kapsels en kleding uit 'i kissed a girl', die cabrio en boksbal uit 'teenage dream', die villa uit 'the one that got away', de trouwjurk uit 'Hot 'n Cold'. Enzovoorts. Dan was het een echt Katy Perry pretpakket geweest voor misschien 30 euro.

Nu wordt ze nep (zie cover) en zoetig weggezet door EA. Ik had liever wat meer diversiteit rond Katy gezien voor 30 Euro :? dan alleen maar snoepdingen.

Deze sla ik over! Dat is mijn boycot voor de sims3 dit jaar ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie