Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

27 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Eerste info over De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit (SP6)

Afbeelding

Het lijkt erop dat volgende accessoires pakket voor De Sims 3 toch het pakket rondom Katy Perry wordt. Er waren eerder al geruchten hierover en het accessoires pakket is nu online op de Spaanse Origin site.

Voor de Benelux zal de naam zijn: De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Indulge your Sims with the vibrant style of Katy Perry. The Sims ™ 3 Katy Perry Sweet Temptation contains a variety of decorative elements, furniture and fabulous outfits and hairstyles, all inspired by models and actual props Katy, who added a touch sweet and fun to the lives of your Sims . It also includes three new and spectacular locations: a local meeting place, a park and a community pool, all decorated with the delicious style of Katy Perry!

Sweeten the lives of your Sims with items inspired by Katy Perry: a guitar-shaped cake, elements to make a play corner in a realm of candy, delicious cotton candy trees and much more.

Converts the houses and the neighborhood of your Sims on an Caramelifornia full of fantastic and colorful furniture and decorative items.

Change the look of your Sims with lots of new outfits and hairstyles that are for food.

Transforms the neighborhood with predesigned three places that add a touch of Katy Perry perfect to the city of your Sims.

Celebrate Friday with your Sims: get an exclusive Simlish version of Katy Perry’s success TGIF!

With the sweetest accessories that you will never be able to eat – you will have a variety of accessories and clothing, plus 3 new places predesigned, this is more than just a pack of accessories.
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Eerste info over De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit (SP6)

Het zal wel aan mij liggen maar dit is toch niet voor iedereen geweldig. :( Ik bedoel hoe oud moet je zijn om dit leuk te vinden? :huh Ik wil echt niemand tegen de schenen schoppen maar dit is niks voor mij en ik denk dat het ook beperkt te gebruiken is. Dit is het allereerste pakket dat ik niet ga aanschaffen :cry en zeker niet voor de prijs waar ze het nu over hebben.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Eerste info over De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit (SP6)

Oke, dit is echt heel falend. Misschien was een speciale KP editie leuk bij Showtime, maar op deze manier word je ten eerste gedwongen om een KP editie te kopen, terwijl je daar misschien helemaal niet van houdt, en ten tweede maakt dit de sims nogal onwerkelijk. Er zitten leuke dingen in, maar zoiets ga ik denk niet kopen hoor.. ;c
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Eerste info over De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit (SP6)

Wel jammer dat ze hier een accessoires pakket over doen, de samenwerking met Showtime was erg leuk, maar om nog iets met Katy Perry te doen... Maargoed, misschien word het pakket leuker, iig, ik ga hem wel kopen, maar ik wil een hele collectie. Naja, mss maken ze het nog wat leuker, en zijn alle spullen ook wat leuker en doen ze het dit keer niet voor het geld (dat de kwaliteit van alle dingetjes achteruit gaan omdat ze uit zijn op geld)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Eerste info over De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit (SP6)

Al die zoete kleuren in je stad, moet er niet aan denken :misselijk Dit wordt mijn eerste pakket van sims3 die ik niet koop. NIET om de naam Katy Perry! Ook al heette dit Candyland of Lollipop Stuff Pack. Dit is niks voor mij al die zoetige meubels enzo. Ik hoef geen ananasstoel of een bananenbank in mijn huis. EA mist op deze manier een breed publiek.

Mocht het 20 euro kosten, dan geef ik mezelf liever Hidden Springs uit de store cadeau, ook 20 euro ;)

Laatst gewijzigd door Froos op do 29 mar 2012, 21:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Geurtvdb
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:23

Re: Eerste info over De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit (SP6)

Ik heb het gelezen maar ik ga hem niet kopen,
Niks voor mij!


Vertaling van de tekst:

Verwen je Sims met de levendige stijl van Katy Perry. De Sims ™ 3 Katy Perry Sweet Temptation bevat een verscheidenheid aan decoratieve elementen, meubels en fantastische outfits en kapsels, allemaal geïnspireerd door modellen en werkelijke rekwisieten Katy, die eraan toevoegde een vleugje zoet en leuk om het leven van je Sims. Het bevat ook drie nieuwe en spectaculaire locaties: een lokale ontmoetingsplaats, een park en een gemeenschappelijk zwembad, allemaal ingericht met de heerlijke stijl van Katy Perry!

Zoet het leven van je Sims met voorwerpen inspireren door Katy Perry: een gitaar-vormige cake, elementen om een speelhoek te maken in een wereld van snoep, heerlijke suikerspin bomen en nog veel meer.

Zet de huizen en de omgeving van je Sims op een Caramelifornia vol fantastische en kleurrijke meubels en decoratieve objecten.

Het uiterlijk van je Sims met veel nieuwe outfits en kapsels die bestemd zijn voor voedsel.

Transformeert de buurt met vooraf ontworpen drie plaatsen dat een aanraking van Katy Perry perfect om de stad van je Sims toe te voegen.

Vier vrijdag met je Sims: een exclusief Simlish-versie van Katy Perry's succes TGIF!

Met de liefste accessoires die je nooit in staat zal zijn om te eten - je zult een verscheidenheid aan accessoires en kleding, plus 3 vooraf ontworpen nieuwe plaatsen, dit is meer dan alleen een verpakking van accessoires.

Met dank aan: https://www.Google.nl.
Now look at me, I’m sparkling! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie