Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

De Sims 3 Slaap- en badkamer Accessoires : Live Chat

Afbeelding

De Sims 3 Slaap- en Badkamer Accesoires is alweer het vijfde accessoires pakket dat EA uitbrengt, het pakket richt zich natuurlijk specifiek op slaapkamer en badkamer accessoires. Donderdag 12 januari was ter introductie van het nieuwe accessoires pakket, een video chat. Geen zorgen als je het hebt gemist! In dit artikel vertellen we je de nieuwe weetjes over De Sims 3 * Slaap- en Badkamer Accesoires. Wil je weten waar je Slaap en badkamer accessoires kunt krijgen? Kijk dan even in dit topic.


Afbeelding

Producer Jennifer Lane, haar ‘Freezer Bunny’ en King Choi geven ons een kijkje in het accessoires pakket wat op 26 januari hier in Nederland uit komt. Ter introductie begon Jennifer Lane en King Choi met een filmpje over alle stuff packs die er nu zijn, en wat een stuffpack nu is. Het filmpje kan je hier onder bekijken. Voor mannen zijn er in totaal, zo ver ik kon zien, drie nieuwe onderbroeken.

Dit keer zal er veel meer kleding en lingerie in het pakket komen, om de nieuwe kleding te laten zien hebben ze een soort modeshow gecreëerd waar je ook gelijk nieuwe bloemen en een nieuwe stoel zag. Het commentaar van Jennifer Lane was erg grappig, alsof je bij een echte mode show aanwezig was. Het geen wat werd geshowd in het begin was vooral lingerie, en mannelijk ondergoed. Een nieuw object wat je in je accessoires kan vinden is een slaapmasker, je sim kan hier gewoon mee lopen, maar kan zo nu en dan vallen.
Afbeelding
Op de tweede catwalk werd ook weer ondergoed geshowd, hier werd wat meer lounge kleding geshowd, zoals voor mannen een open badjas en een boxer. Mannen willen nu eenmaal comfortabel op de bank kunnen zitten! De kleding is erg gedetailleerd, met kanten randjes en mooie knoopjes, kortom, er zit veel tijd in.

De derde catwalk was weer even mooi aangekleed, maar ook hetzelfde als de eerste twee, maar zo heb je wel een goede indruk van de nieuwe objecten. Enkele nieuwe objecten die in het spel zullen verschijnen: Bloemen, kaarsen, stoelen, nieuwe gordijnen en nieuwe planten en lampen. Ook werd er natuurlijk ook nieuwe kleding geshowd. Waar onder één van mijn nieuwe favorieten, het mannen shirt met een kleine boxershort er onder.
Afbeelding

De vierde catwalk was ook weer nachtkleding, vooral sexy kleding, iets te sexy naar mijn mening, voor een spel dat kinderen van acht spelen, maar ook dat ziet er weer erg netjes en gedetailleerd uit. Er is een door schijnend jurkje waardoor je alleen de onderbroek ziet, een nieuw korset met alle dingen die daar bij horen. En voor mannen nieuwe boxer shorts met opdrukken. Alle nacht kleding is aan te passen met creëer een stijl waardoor je een eigen versie krijgt van je eigen nacht kleding, natuurlijk wisten wij als super Simmers dit al, dat je het kon aanpassen. Maar het is altijd handig dat het nog een keer verteld wordt voor de gene die het niet weten!

Afbeelding
Ook was er een vijfde catwalk met nog méér nacht ondergoed, vooral onderbroeken en topjes, maar ook een aantal nacht jurken. Deze zijn ook weer erg mooi en gedetailleerd. De zesde en de laatste catwalk had ook wéér ondergoed, moet je na gaan hoeveel er in het pakket zit! Sommige kleding zit ook onder ‘zwemkleding’ zodat je sims gelijk hun kleren kunnen wassen.

Afbeelding
Naast alle kleding werden ook nog de objecten zelf geshowd, dat was het gedeelte waar ik zelf naar uit keek, en heb met smacht zitten kijken naar de nieuwe badkamer en slaapkamer. Een object wat mij gelijk opviel was een soort plank boven het bad. Op deze plank hing een handdoek en wat boeken, een erg leuk decoratie object voor in je badkamer, deze kan je boven je bad hangen. Alle dingen zijn goed gedetailleerd, iets wat ik zelf niet had verwacht. Er is bijvoorbeeld een water bak met daaraan een kastje, waar handdoeken in liggen! Zelfs de kaarsen die je als decoratie neer kan zetten, kan je met creëer een stijl aanpassen. Ook zijn er nieuwe ramen, deze steken naar buiten uit en hebben een soort vensterbank er in zitten, waar je decoratie op kan zetten. Ik ben benieuwd of je er ook kan zitten!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Het haar wat in het pakket zit , ziet er heel mooi en goed uit, EA heeft nu eindelijk de goede mensen die goede kapsels maken! Er is een kapsel met een boog, en volgens mij zijn daar ook weer twee verschillende accessoires in: één met een strik en de ander met kleine diamantjes. Er is lang haar met een schattig diadeem, en nog een paar andere kapsels die niet echt goed te zien waren.

Ze weten het niet helemaal zeker, maar er zitten in totaal 46 nieuwe voorwerpen in, naar hun weten! Het kunnen er meer en altijd minder zijn!


~

Tot nu toe ziet het pakket er goed gevuld uit en kan je veel dingen aanpassen, tot dat jij het perfect vind. Over dit pakket ben ik tot nu toe tevreden, ik was bang dat dit pakket tegen zou vallen zoals Buurtleven, maar dit pakket is het kopen echt waard als je nieuwe spulletjes en kleding wilt hebben voor je Sim!


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer, dan komt er een chat komt voor De Sims 3 Showtime! Heb je nog vragen over Slaap en badkamer accessoires? Vergeet deze dan niet te stellen in dit topic. Deze vragen zal ik donderdag 19 januari kunnen stellen aan producer's van het spel! En de antwoorden op jullie vragen zullen dan zo snel mogelijk online komen!

De live chat is terug te kijken op deze site:

http://www.livestream.com/electronicart ... 07578da4ea

Weergave- en sorteeropties