Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

52 berichten • Pagina 2 van 3

Wolvenpootje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
di 29 nov 2011, 17:48

Re: Wat vind je en verwacht jij van De Sims 3 Showtime?

Big Mama schreef:Het lijkt mij een leuke uitbreiding maar gezien de regen van klachten die we gehad hebben met beestenbende is er dan niemand een beetje huiverig voor de bugs die er gegarandeerd in zullen zitten nu ze met die nieuwe socialmedia komen.

Ja, er zullen ongetwijfeld bugs/glitch is voor komen. Ik weet niet of de bugs erger zijn dan in beestenbende, want beestenbende is ook wel een enorm bestand.. :? Gelukkig heb ik nog nooit een bug/glitch gehad. :thumbsup

Ik verheug me op showtime, Vooral omdat de simport me leuk lijkt, ( ookal heb ik bijna geen vrienden die sims spelen, is het wel een leuke toevoeging in het spel.) en het chatten ook!, natuurlijk de nieuwe beroepen en banen ook :D
:3 moet nog wat verzinnen xD
Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Re: Wat vind je en verwacht jij van De Sims 3 Showtime?

Ik verwacht er in ieder geval heel wat van... ik hoop dat er van die vuurwerkdingen voor op de grond in zitten zoals je wel eens ziet op tv bij talentenjachten... Ik hoop dat er ook heel veel voor een studio in zit, ik ben nu al begonnen met een studiocomplex.

Ik vind dat sowieso de trailer al heel wat zegt, ook het liedje 'Katy Perry - Firework' voegt heel veel toe.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Wat vind je en verwacht jij van De Sims 3 Showtime?

Zelf lijkt dit mij wel een heel leuke toevoeging.
Tot nu toe is nog altijd Na Middernacht mijn favoriet geweest (Samen met Beestenbende) en past dit er natuurlijk heel goed bij.

Al vond ik toen ik de trailer voor 't eerst zag 'Oh, Dit is gewoon Na Middernacht 2' Maar uiteindelijk na denken geeft deze uitbreiding meer qua talent toe.
En het beroemd worden is heel erg uitgewerkt.

Ik kan er niet op wachten om deze uitbreiding aan mijn collectie toe te voegen.
Toch wil ik aan de ene kant Niet dat de sims 3 verder gaat.
Aangezien Sims 10 Uitbreidingen en 10 Accesoirespakketten zal hebben.

Al met al, Verdient de trailer op zich al een 8 :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat vind je en verwacht jij van De Sims 3 Showtime?

ik vind deze EP maar niks. Aan de ene kant omdat ik had verwacht dat seizoenen zou komen, maar los van dat vind ik het nog steeds weinig aan het spelplezier toevoegen. Je hebt nu de mogelijkheid om te performen, klaar. Tuurlijk, nog wel wat nieuwe spullies erbij maar dat is voor mij geen reden om 35 euro uit te geven. Dit lijkt mij zo'n pakket als WA en Ambities: Leuk voor een week, daarna dikke spijt dat je je geld eraan hebt verspild omdat je er daarna gewoon op bent uitgekeken. Bovendien wil ik niet weten wat voor virussen er met die uitwisseling mee kunnen komen.

Sorry voor de negatieve post, maar ik ben gewoon super teleurgesteld. :(
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Wat vind je en verwacht jij van De Sims 3 Showtime?

Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die zo haar bedenkingen heeft.Over het algemeen hoor ik alleen maar dat men erg blij is en vol verwachting zit terwijl dit wel anders was in de periode dat we nog niet zeker wisten of showtime wel de volgende uitbreiding zou worden en hoopte iedereen dat de informatie ''fake''was. ;) Ik wacht dus rustig af maar ik denk dat ik weet wat er gaat gebeuren in maart. :(
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Wat vind je en verwacht jij van De Sims 3 Showtime?

Het lijkt mij een leuke uitbreiding, alleen jammer dat je er niet echt heel veel mee kunt. Lijkt mij dan, je kunt alleen 3 dingen meer worden volgens mij, wat podia, nieuwe buurt. Zoals mensen al zeiden, een beetje Na Middernacht 2. Ik verwachtte eerlijk gezegd ook dat seizoenen nu kwam en ik hoopte er ook op. Ik zat niet echt te wachten op nog meer beroemdheid.

Ondanks het me niet de leukste lijkt, koop ik hem toch :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Wat vind je en verwacht jij van De Sims 3 Showtime?

over de SimPort, ik weet het niet.. aan de ene kant lijkt het me wel leuk om bij andere in het spel te kunnen spelen en chatten enzo, maar dan is het een beetje de Sims Social idee, maar aan de andere kant kan Simport ook heel veel bugs met zich meebrengen, ik denk wel dat ik me er voor aanmeld, maar of ik het ook gebruik is een ander verhaal.
Gebruikersavatar
kkevinn
Snackventer Snackventer
Berichten:
88
Lid geworden op:
zo 06 nov 2011, 14:25

Re: Wat vind je en verwacht jij van De Sims 3 Showtime?

ik hoop dat ze veel dingen toevoegen zoals; nieuwe lift, trappenhuis voor om een lift, ronde muren(waar ronde daken op kunnen), podia, verhoogd plafond, dunne muren voor sets( die de sims zelf kunnen aanpassen), grote gordijnen voor op podia die open en dicht kunnen, grote film camera's op karretjes, acteren, scripts schrijven(die sims zelf kunnen spelen) en hoop veel meer

dit is een beetje wat ik verwacht bij Showtime

v Ja dat lijkt me ook vet

Laatst gewijzigd door kkevinn op di 27 dec 2011, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simpower16
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 09:11

Re: Wat vind je en verwacht jij van De Sims 3 Showtime?

ik verwacht dat je songs kunt schrijven (en dat dat niks heeft te maken met je schrijf kunsten of miss wel een heel klein beetje) en dat er een studio in de stad komt waar je de liedjes kan opnemen, natuurlijk verschillende studio's (ZONDER DIE F***ING RABBITHOLE!!!) en dat je kan afgewezen kan worden doordat:
-je niet beroemd genoeg bent (je moet dan na middernacht hebbe :P)
-je niet goed genoeg bent in vaardigheden
-geen ervaring hebt met optreden
-het liedje IS TE SLECHT :twisted

niet te veel mensen maar ook weer niet te weinig mensen een lekkere grote stad moet er komen voor 1 keer zodat je echt ook een beetje waar krijgt voor je geld

meer sterretjes voor beroemd zijn (10 in plaats van 5)
meer glamour kleding maar ook VET RARE kleding (heel extreem in een stijl zoals pop, rock, metal, country) en ook waar je precies beroemd om bent (of berucht :twisted )
Afbeelding
visit if you can :D

Weergave- en sorteeropties

Gesloten