mij lijkt het een leuke ep, veel nieuwe mogelijkheden. Ik ben het half een dat ze dit bij Na Middernacht hadden moeten doen, maar daar ging het meer op het nactleven en hier meer om beroemd worden (denk ik, geen boze reacties...) AL met al ga ik het wel kopen.
Ik vind het er tot nu toe erg veelbelovend uitzien. Leuk met al die podia. Al denk ik dat ze dit misschien al bij NM hadden moeten doen, maar je kan niet alles hebben.
Ik heb het idee dat het wel leuk word zeker ook met uitgebreidere clubs enzo echt nachtleven wat je in na middenacht niet zo tegenkwam maar deze uitbereiding lijkt me dus eigenlijk best wel gaaf !
Ik denk dat als er een nieuwe stad bijkomt dat het dan alleen leuk is in die stad om showtime te spelen, omdat anders moet je zelf hele grote podiums enzo bouwen... Ik hoop ook dat er dan hogere funderingen voor binnenhuis bijkomt!
Ik vind het tot nu toe allemaal een beetje op Na Middernacht lijken, ben benieuwd wat ze er nog allemaal in gaan stoppen zodat het echt een goede uitbreiding gaat worden...
veel vinden dit op middernacht lijken en toch is het zoo anders
ik verwacht dat de kleding (die we niet zoveel van hebben gezien hoop ik)
VEEL is en ook met wat overdrevenere stijl (kijk maar naar al die beroemdheden in het echt goed vb is lady gaga) maar ook dat je een niet overdrevenere stijlen hebt oftewel veel kleding, en haar precies zelfde als kleding overdreven en niet overdreven (want tja het blijft showbizz ) en dat je ook een artisten naam kunt hebben die je bij het stadhuis kunt aanvragen (natuurlijk moet je wel beroemd genoeg ervoor zijn) dit is eigelijk deel 2 van (nachtleven) het beroemd zijn
ook verwacht ik dat de STAD enorm is ik heb tot nu toe niet echt grote steden gezien en dat is nou net zo gaaf!!!
nou ja anders maak ik het zelf wel
ook verwacht ik dat er veel meer dagboeken komen hier op het forum
Ik vind het tot nu toe nog niet echt iets.
NM gebruik ik niet, en ik zit niet echt te wachten op een
soort gelijke uitbreiding te wachten. Ach ja, ik zie het nog wel.
^Ik zit ook niet te wachten op deze uitbreiding. Ik heb niets met het beroemd worden bij de sims. Maar ik denk toch dat ik hem wel zal kopen, puur om het toch een beetje compleet te krijgen (accessoires paketten koop ik ook niet )
Ah, ik had wel op seizoenen gehoopt, maar ja... Je kan niet alles hebben in het leven. Ik kijk er zeker weten naar uit. In de trailer vond ik het er veelbelovend uit zien, ook al was de kwaliteit wel slecht van de video . Ik denk alleen niet dat ik dat "simport" veel ga gebruiken... Ik ken bijna niemand die de sims 3 speelt..
Het lijkt mij een leuke uitbreiding maar gezien de regen van klachten die we gehad hebben met beestenbende is er dan niemand een beetje huiverig voor de bugs die er gegarandeerd in zullen zitten nu ze met die nieuwe socialmedia komen.