Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 21 van 27

Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb weer een vreemd probleem :S Ik heb erachter gekomen dat het balkje van vooruitgang van een baan/vooruitgang van schooltoestand niet meer beweegt. Mijn kind deed zijn werk supergoed, ging altijd 'hard werkend' naar school en maakte huiswerk en bovendien is hij een genie. En toch bleef het staan op een B? En toen dan een andere sim ging werken, bleef het altijd gewoon leeg staan. Dat het helemaal geen vooruitgang maakt :(
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

^ Ik weet niet hoe je dat oplost, maar mijn kinderen maken gewoon altijd hun huiswerk, en op school doen ze vrienden ontmoeten/gezellig doen met vrienden. En ze staan altijd een tien en ze zijn superpopulair met het bal. Zelfs als je een keer laat huiswerk maakt doet bleven ze bij mij ook op de 'erelijst'.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Bij iedereen is het geloof ik anders, want ik zelf heb geen bugs, maar er zijn mensen die bijv. met het uiterlijk van de dieren, of met de houdingen van sims problemen hebben.. Meestal is het wel zo dat als je op dit moment weinig/geen bugs hebt, je dadelijk ook weinig bugs hebt, al is er geloof ik geen garantie.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik lees hier al heel lang niks meer over maar mijn honden en katten kunnen nog steeds niet leren jagen.Verder heb ik eigenlijk geen klachten maar dit lijkt mij toch echt iets wat aan het spel ligt en niet aan mijn computer.Vraag mij dus af wanneer er eindelijk een patch komt.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Honden moet je eerst leren jagen, dus dan moet je met een sim op ze klikken, en dan op 'trainen om te jagen' ofzo klikken..

Katten moeten ook eerst leren jagen, dat moet met zo'n speelgoedbakje, dan kun je er met een volwassen of oudere kat op klikken, en dan op 'jagen oefenen' klikken.. Als dat er niet bij staat dan moet de kat eerst een speeltje pakken en kun je er dan op klikken.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Tekendoos
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 16:59

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb het spel nu een paar dagen en gister toen ik het speelde (ongeveer 2 uur lang) deed alles het pima. Toen ik vandaag ging spelen (en nadat ik het spel had geupdate) is 'ie al 2 keer vastgelopen.. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik er weer vanaf kom?

Edit: hij liep 2x vast na ongeveer 20 min. te hebben gespeeld.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie