Ik heb alleen nog maar een paar wilde paarden gezien ( Die echt onmogelijk zijn om mee aan te pappen, ondanks dat mijn sims niveau 9 heeft van paardengedoe ) en ik heb een wilde schildpad gevangen.
De eenhoorn kan ik niet vinden! En andere wilde dieren heb ik ook nog niet gezien..
Ik ben niet de eerste die een hertje zag, maar het was wel het eerste dier in het wild (behalve twee niet-zo-bijzondere paarden). Kan je hier ook interacties mee doen, en toevoegen aan je huishouden, en ook met andere wilde dieren? Dat weet ik namelijk niet echt.
davevanleeuwen schreef:Ik ben niet de eerste die een hertje zag, maar het was wel het eerste dier in het wild (behalve twee niet-zo-bijzondere paarden). Kan je hier ook interacties mee doen, en toevoegen aan je huishouden, en ook met andere wilde dieren? Dat weet ik namelijk niet echt.
Ik moest dit wilde dier even met jullie delen: Het is een downloadbare wasbeer (Volgens mij een kat met het uiterlijk van). Dus dan kan je aan wasbeer als huisdier hebben!