Met de Roma's weet je het nooit,misschien verhuizen ze weer naar een nieuwe wereld.
Voor mezelf denk ik Twinbrook.
Dat lijkt me een hele mooie stad als daar seizoenen bijkomen.
Ik denk dat het Twinbrook word voor mij. Eerst ga ik Twinbrook helemaal aanpassen met de alchemiewinkel etc. en dan af en toe op vakantie in Sunlit Tides!
Ik denk gewoon dat ik een nieuwe gezin aanmaak in Sunset Valley om nieuwe kleren en meubels enzo te kijken en dan later Bridgeport, Apaloosa Plains en dan Starlight Shores
riverview en appaloosa plains, mijn favoriete werelden. Ik verheug me er op de herfst in deze werelden, maar ik denk dat alle seizoenen wel mooi zullen zijn.
Ik speel momenteel in Moonlight Falls. Het is de enige wereld die ik nog niet zat ben, en klein genoeg is zodat mijn spel niet gaat stotteren tijdens het spelen.
Wie weet, tegen de tijd van Jaargetijden kan ik een gloednieuwe PC kopen met alles erop en eraan zodat ik ook in grotere werelden kan spelen zonder problemen. In dat geval zou ik graag in Hidden Springs, Twinbrook of Lucky Palms spelen
Ik ga voor Sunset Valley. Als ik een tijdje in Sunset Valley heb gespeeld ga ik natuurlijk andere steden bekijken.
Maar SV is de aller eerste stad van Sims 3, vandaar dus.