Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 24 van 32

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

bij de gewone sims site probeer ik telkens in te loggen maar dan komt er te staan dat het niet lukt en ik heb al een paar keer mijn ww verandert en het lukt nog steeds niet, wat moet ik doen?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

bij de gewone sims site probeer ik telkens in te loggen maar dan komt er te staan dat het niet lukt en ik heb al een paar keer mijn ww verandert en het lukt nog steeds niet, wat moet ik doen?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

grijzesimser schreef:bij de gewone sims site probeer ik telkens in te loggen maar dan komt er te staan dat het niet lukt en ik heb al een paar keer mijn ww verandert en het lukt nog steeds niet, wat moet ik doen?
Je legt het niet duidelijk uit. Geef eens een voorbeeld van een site. Lukt het op de download knop niet, of kan je ze niet in je spel krijgen?
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

grijzesimser schreef:ja ik bedoel op de site van thesims3.com lukt het de hele tijd niet om in te loggen
Het kan zijn dat je, als je een account moet maken, ouder dan achttien moet zijn. Als je wel een account hebt, dan kan het zijn dat je wachtwoord of iets dergelijks fout is.
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Dave. schreef:
grijzesimser schreef:ja ik bedoel op de site van thesims3.com lukt het de hele tijd niet om in te loggen
Het kan zijn dat je, als je een account moet maken, ouder dan achttien moet zijn. Als je wel een account hebt, dan kan het zijn dat je wachtwoord of iets dergelijks fout is.
ik heb ook al een paar keer mijn ww verandert maar hij blijft zeggen: Ongeldige inloggegevens. Probeer het nog eens.
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Nathalie88
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
ma 01 feb 2010, 19:06

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik weet niet of deze vraag hier op de goede plaats staat....

Ik speel nu in Sunlit Tides en mijn vraag is of iemand weet hoe je een uitbater op een locatie moet plaatsen... Mijn ene sim wil namelijk zangeres worden en nu kan ze allen voor fooien optreden of een zangtelegram bezorgen, er is nergens een uitbater te vinden :( Ik heb ook al nieuwe openbare kavels in m'n buurt gezet met een podium maar ook daar zijn ze niet.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!!
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik heb het zelfde als bij grijzesimser maar dan met het inloggen in het spel zelf voor de online onderdelen. Terwijl het gewoon het zelfde account is als vaan de site en store. Alleen daar worden de inloggegevens dus als ongeldig gezien. En op de site en store kan ik wel gewoon inloggen met het zelfde mailadres en wachtwoord. heel raar.
judith25
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
ma 08 okt 2012, 19:00

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

ik heb een vraag.
kan ik bij de sims bovennatuurlijk mijn levenslange beloning wissen.Ik heb een vampier famillie en ik heb bij zes van de acht vampiers gekozen voor de levenslange belonging die ze onstervelijk maakt.Kan ik dit terugdraaien?
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Nathalie88 schreef:Ik weet niet of deze vraag hier op de goede plaats staat....

Ik speel nu in Sunlit Tides en mijn vraag is of iemand weet hoe je een uitbater op een locatie moet plaatsen... Mijn ene sim wil namelijk zangeres worden en nu kan ze allen voor fooien optreden of een zangtelegram bezorgen, er is nergens een uitbater te vinden :( Ik heb ook al nieuwe openbare kavels in m'n buurt gezet met een podium maar ook daar zijn ze niet.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!!

staat dit openbaar kavel als het juiste type openbaar kavel? ik heb nl ook al podiums gezet en daar kwam een uitbater, op 1x na, toen had ik nl het kaveltype vergeten in te stellen, toen ik dit veranderde kwam er wel een.
Nathalie88
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
ma 01 feb 2010, 19:06

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Op de kavels die ik kant en klaar in mijn buurt heb gezet (deze komen uit Starlight shores) komt nu inderdaad automatisch een uitbater, ik moest wat meer geduld hebben haha :D

Maar ik heb ook een podium op een leeg kavel gezet en het type al een paar keer verandert (grote showlocatie, live showlocatie enz.) maar daar komt geen uitbater......

Anders is dat gewoon pech, ik ben al lang blij dat ze nu in ieder geval op de andere kavels komen ;)
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

grijzesimser schreef:bij de gewone sims site probeer ik telkens in te loggen maar dan komt er te staan dat het niet lukt en ik heb al een paar keer mijn ww verandert en het lukt nog steeds niet, wat moet ik doen?
ik heb nu al best vaak mij ww verandert maar het lukt me nog steeds niet, kan het miss zijn dat ze mijn account hebben gestopt of hebben gehackt (denk ik niet want ik krijg er nog steeds mail van)
wat moet ik nu dan doen?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie