Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 22 van 32

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Simhorselady schreef:
deetui schreef:
Simhorselady schreef:
Simhorselady schreef:Ik weet niet of deze vraag al een keer eerder is gesteld? Maar ik ben te lui omdat te gaan zoeken :P dus stel ik het even: Hoe maak je zo'n boerderij dak? Net als bij het huis van curtis paradise van paradise ranch. En dan dat dak van ddat huis waar de paardenstal in staat.

Alvast bedankt :knuffel
Wrm reageert er niemand op mijn vraag... :cry

Als je goed kijkt zie je het wel. Wat snap je er dan niet aan?
Nou waar dat dak staat...

Kun je mi9sschien iets preciezer zijn? ?
Yade
Podium hulp Podium hulp

Ik wil een familie gaan maken en ze plaatsen in een 2onder1 kap huis. De inrichting wil ik helemaal gespiegeld hebben. Er komen 4 sims, 2 mannen en 2 vrouwen(allemaal volwassen) 1 van hen wordt acrobaat, 1 zanger, 1 magiër en een meestermixoloog.
In beide huizen komen ook niet meer dan 2 bedden te staan, gaat het lukken om ze iedere avond naar hun eigen huis te krijgen?
Hopelijk begrijpen jullie een btje wat ik bedoel ;)
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Yade
Podium hulp Podium hulp

Haha, ik bedoelde eigenlijk dat ik er 2 éénpersoonbedden neer ga zetten (twee per huis dus), omdat ik iig niet gelijk wil dat het geliefden worden. Maar tis duidelijk, thnx!
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Yade
Podium hulp Podium hulp

Vervelend..i know...soms kom ik leuke downloads tegen maar die zijn dan als rar. bestandje verpakt. Waar moet ik die neerzetten om ze in mijn spel terug te laten komen? Ook bij de mods?
Mier
Man met de buit Man met de buit

ik open mijn .rar of .zip bestanden altijd met UnRarX, dan krijg ik een .package of .sims3Package bestand daarvan. Ik denk (is bij mij toch zo) dat je .Package bestanden in Mods/Packages moet zetten, en Sims3Package in De sims 3/Downloads en dan dubbel op klikken dat het via de launcher download. Ik weet niet of het ook zo is bij jou maar bij mij in ieder geval wel :)
Afbeelding
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

isa schreef:Ik heb een vraagje, ik weet niet of andere er ook last van hebben.

ik ben opvakantie geweest naar china en heb daar een (goedkope) fototoestel gekocht.
ik ging daar gelijk een foto maken omdat mijn sim dat wilde maar als de foto is gemaakt doet ze niets meer. ik had hem niet opgeslagen en weer terug daar naar toe en weer gebeurd om een foto te maken maar drie keer toe als ik een foto maak dan slaat hij vast.

ze blijft dat staan en doet helemaal geen opdrachten meer, er stond dat ze ging flauwvallen en haar plas ging laten lopen maar zelfs dat deed ze niet. (alles om haar heen gaat wel door)

zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Jah, ik heb ook is zoiets gehad, maar het is gewoon een bug in de game. Er valt verder niet veel aan te doen. Je kan miss. je sim resetten. :S
BabyBrowny

Myrddin98 schreef:Mijn sims valt vaak zomaar uit :(
is hier een oplossing voor of
moet ik blijven om de zoveel tijd opslaan en vaak
herbeginnen??
Miss. heb je te veel sims op je pc staan. Zegt ie zoiets als 'sims 3 has stopped working'? Dan is dit wel het geval (*ervaring*) ;)
Guppie

Mods installeer je hetzelfde als downloads. Het hangt er wel vanaf welke spelversie je hebt. Update je je game regelmatig? Kijk even bij het startscherm linksonder in de hoek bij het icoontje van het basisspel welke versie je hebt (muis eroverheen).

Is je versie lager dan 1.12, dan weet ik niet hoe het moet. Is hij hoger, dan het volgende:
Gedownloade bestanden vind bij de map downloads in mijn documenten. Verplaats de downloads naar bureaublad. Nu heb je WinZip of Winrar nodig-pas op waar je het download, soms is het een virus!(winrar is eerste 40 dagen gratis, ik weet niet wat er daarna gebeurd, zover ben ik nog niet). Als je Winzip/Winrar gedownload hebt klik je op de downloads op je bureaublad die eruit zien als ingepakte boeken. selecteer; hier uitpakken. Er verschijnen bestanden, packages en sims3packs. De boekachtige bestanden moet je weggooien.

Packages.

Ga naar mijn documenten-electronic arts- sims 3 en maak in die map een nieuwe map; noem hem mods

Ga naar mijn documenten/electronic arts/de sims 3 en maak een map aan: noem hem 'Mods'. In die map maak je nog een map, Packages. Naast die map packages (in map mods) moet het bestandje 'recource.cfg' Dat moet je ergens op internet downloaden. In de map packages stop je de package bestanden.

De sims3packen installeren heel soms zichzelf in de sims, vaak niet. Dan stop je die bestanden in mijndocumenten-electronic arts- sims 3-downloads. Als je de sims weer opstart zie je ze staan bij downloads, net zoals de downloads van desims3.nl van EA. Selecteer ze en klik op installeren.

Maar ik zou niet teveel downloaden, het maakt het spel nogal traag. Ook kunnen sommige downloads virussen bevatten en kunnen ze 'botsen' met elkaar. Ik weet niet wat er dan gebeurd, mischien gaat de sims stuk? De beste sites (vind ik) zijn modthesims en thesimsrecource. Voor beide kun je een gratis account aanmaken (wat nodig is om te downloaden)
Lola98
Orgaandonor Orgaandonor

hoi ik ben nieuw hier, maar heb toch een paar vragen.
1.ik ongeveer een jaar geleden de sims3 gekocht en ook meteen geinstalleeerd. dat gin allemaal goed, een week daarna had ik de sims3 wereld avonturen gekregen en geinstalleerd dat ging ook goed en hij doet het maar nu als ik het spel wil spelen kan ik alleen nog de sims3 wereld avonturen cd spelen is dit normaal?
2.onlangs heb ik wat huizen gedownload en erop gezet enzoo... dat ging goed maar nu als ik de huizen in mn stad wil zetten doet hij dat niet er staat ook dit teken bij * in het roze een soort sterretje ofzo..wat nu?
3.ik heb ook kleren, meubelss enzoo.. gedownloaden dat ging ook goed maar nu als ik een huis bouw en op de deur logo klik valt mn spel uit en hij saved SOMS als het spel is uitgevallen zie je een wolkje dat zegt: niet de optimale resolutie ofzo.. dat zelfde gebeurt ook als ik op (bijv) een gedownloade lamp klik ofzooo maar met de kleren niet. Help!
4.Wat kan ik aan deze problemen doen en weten jullie misschien een download site waarbij dit niet gebeurt?(eerst gebruikten ik namelijk:www.thesimsresource.com)
5.weten jullie miss ook een manier zodat ik de smims in een kleiner scherm kan spelen (bijv: als je een internet scherm iets verkleinerd) en waar moet ik dan op klikken?
?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Alvast Heeeeel erg bedankt!!!
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik heb een probleem.
Mijn tienersim sluipt telkens overal heen. Dus ze sluipt inplaats van dat ze loopt. Reset Sim heb ik geprobeerd, maar dat werkte niet.

& mijn tienersim heeft huisarrest gekregen, omdat ze te laat thuis was. Maar nu mag ze dus 2 dagen niet naar buiten. Ze mag zelfs niet naar school, omdat ze straf heeft! Dat is toch vreemd? Nu gaat het schoolcijfer omlaag doordat ze niet op school is. Is dat bij jullie ook?
Going4Quests
Mest analist Mest analist

Dit klinkt misschien dom maar de samenwonen optie komt bij mij nog zeer zelden voor. Bij de vrouw die mijn sim nu heeft kon samenwonen ook alleen uitgevoerd worden doordat we trouwden.

Weet iemand hoe dit kan? Toen ik de sims 3 net had ging dit vrij eenvoudig als de relatie tussen beiden sims sterk genoeg was, maar nu lijkt het of de functie niet meer bestaat?
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Going4Quests schreef:Dit klinkt misschien dom maar de samenwonen optie komt bij mij nog zeer zelden voor. Bij de vrouw die mijn sim nu heeft kon samenwonen ook alleen uitgevoerd worden doordat we trouwden.

Weet iemand hoe dit kan? Toen ik de sims 3 net had ging dit vrij eenvoudig als de relatie tussen beiden sims sterk genoeg was, maar nu lijkt het of de functie niet meer bestaat?
Ja daar heb ik ook last van. Ik heb ooit 1 keer samenwonen gedaan toen ze gewoon beste vrienden waren maar verder moest ik ze altijd eerst laten trouwen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie