hoi ik ben nieuw hier, maar heb toch een paar vragen.
1.ik ongeveer een jaar geleden de sims3 gekocht en ook meteen geinstalleeerd. dat gin allemaal goed, een week daarna had ik de sims3 wereld avonturen gekregen en geinstalleerd dat ging ook goed en hij doet het maar nu als ik het spel wil spelen kan ik alleen nog de sims3 wereld avonturen cd spelen is dit normaal?
2.onlangs heb ik wat huizen gedownload en erop gezet enzoo... dat ging goed maar nu als ik de huizen in mn stad wil zetten doet hij dat niet er staat ook dit teken bij * in het roze een soort sterretje ofzo..wat nu?
3.ik heb ook kleren, meubelss enzoo.. gedownloaden dat ging ook goed maar nu als ik een huis bouw en op de deur logo klik valt mn spel uit en hij saved SOMS als het spel is uitgevallen zie je een wolkje dat zegt: niet de optimale resolutie ofzo.. dat zelfde gebeurt ook als ik op (bijv) een gedownloade lamp klik ofzooo maar met de kleren niet. Help!
4.Wat kan ik aan deze problemen doen en weten jullie misschien een download site waarbij dit niet gebeurt?(eerst gebruikten ik namelijk:
www.thesimsresource.com)
5.weten jullie miss ook een manier zodat ik de smims in een kleiner scherm kan spelen (bijv: als je een internet scherm iets verkleinerd) en waar moet ik dan op klikken?
?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Alvast Heeeeel erg bedankt!!!