Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 78 van 125

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: ~Abctje's 365~

Sorry, ik moest heel wat inhalen :$
Gelukkig is alles weer goed gekomen met Noah en Fay is een mooie sim, ik zou ook gek op haar zijn.

En fijn dat ze allemaal geslaagd zijn. Heel leuk gedaan met die grote groep.

En het huis is echt ahgoeslnaoiMOOI! Ik vindt vooral die blauwe keuken en die tuin en eigenlijk alles wel heel mooi :wub

En ik heb op Fay gestemd, maar Bruce is ook een fantastisch leuke sim! (A)
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~Abctje's 365~

Oh jee, nu moeten we kiezen tussen Fay en Bruce, twee schatjes. :(

Ik vind Fay echt mega leuk, ook met haar Studententijd en haar (toekomstige man) Jamie, maar Bruce is ook zo'n dotje... Ik kies toch voor Bruce omdat ik mannelijke stamhouders gewoon leuk vind. Eigenlijk moeten ze gewoon samen stamhouder worden, hoewel we dan wel incest krijgen, dus dat zou ik niet doen. (Misschien bij een gelijke stand? Grapje!)

Maar goed, kunnen we onze stem nog aanpassen, en tot wanneer kunnen we stemmen? Misschien verander ik later weer van gedachten namelijk...
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Hartstikke bedankt allemaal! :knuffel

@Dave, incest doe ik inderdaad niet aan! :P
Maar jullie kunnen ditmaal jullie stem weer veranderen, dat heb ik met opzet gedaan. Omdat jullie nou eenmaal nog niet zoveel van Bruce' leven hebben kunnen zien in verband met de studie van Fay enz. Ikzelf vind het ook erg moeilijk, ik ben gek op Fay. Maar ook op Bruce, omdat ik bij hem nog zoveel kan 'ontdekken' als het ware.
Je hebt twee weken de tijd om te stemmen, ik denk dat Bruce tegen die tijd al een tiener is. Dan zien jullie ook al wat meer de 'latere' Bruce.

Ik ben sowieso van plan om de gene die niet gekozen wordt ook nog wat te blijven volgen, omdat het in dit geval twee kinderen zijn is dit ook wat makkelijker. :)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: ~Abctje's 365~

De laatste screens van Fay en Jamie op de universiteit zijn supermooi :wub, ik ben benieuwd wanneer hij haar op komt zoeken in Monte Vista :)
Het huis is trouwens ook heel mooi :) Voor de rest hele leuke screens :D
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Bedankt. :knuffel

Dag 246: Vandaag een simpel dagje in huize Springs. :)

Het is al vroeg in de morgen, als Sammy in de keuken staat. Fay en Bruce komen namelijk ontbijten bij hun in het 'tuinhuis'. Dit allemaal omdat Liam met Nicoletta chique gaat brunchen in een restaurant.
Er staan pannenkoeken op het menu. :D

Afbeelding

Afbeelding

Donnovan zit rustig het journaal te kijken, terwijl zijn vrouw druk in de weer is in de keuken.

Afbeelding

Afbeelding

Daar zijn Fay en Bruce al. Ze moeten zo vroeg, omdat Bruce vandaag weer naar school moet. ;)
De pannenkoeken zijn heerlijk en het wordt een gezellig ontbijt.

Afbeelding

Afbeelding

Na het eten wil Donnovan zich uitsloven en doet hij de afwas. (A)

Afbeelding

Ondertussen hebben Liam en Nicoletta het restaurant gevonden en eten een uitgebreid maal. :D

Afbeelding

Liam heeft ook nog een prachtig bos rode rozen voor zijn grote liefde, en een dikke zoen. :wub
Maar daarna moet Nicoletta toch gauw aan het werk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ook Bruce moet er aan geloven.

Afbeelding

Afbeelding

Thuis zitten Sammy en Fay niet stil, Sammy heeft haar kleindochter gevraagd om haar te helpen in de tuin.

Afbeelding

Afbeelding

Tot Fay opeens telefoon krijgt: Jamie!
Die was ze helemaal vergeten te bellen, ze vraagt of hij ook zin heeft om langs te komen. Morgen kan niet, want dan wordt Bruce alweer een tiener. Misschien overmorgen?

Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Morgen is de verjaardag van Bruce dus alweer, dan wordt hij een tiener en wordt het misschien tijd voor een leuke meid? :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie