141 ~ 10 juni
Lyan heeft de hele familie opgeroepen om mee te gaan naar de bibliotheek.

Hij moet namelijk iets belangrijks bespreken.
(Note: In deze auto zitten dus 8 Sims

)

Aangekomen bij de bieb vertelt Lyan:
'Beste Liz, Labid, Lex, Levi, Lolly, Leah en Lana. We zijn al een tijdje in Lunar Lakes. Hoewel ik het hier te gek vind, heb ik toch heimwee gekregen naar onze planeet'

Iedereen vraagt zich af wat er nu gaat komen.

'Ik wil dus terug naar de aarde. Maar aangezien wij samen een familie zijn, vind ik dat iedereen mag beslissen'

'Jullie krijgen een paar dagen de tijd om na te denken over wat jullie willen. Hier blijven of terug naar onze "thuisplaneet" '
~
Komende dagen krijgen jullie samenvattingen van de familie en wat zij denken van een eventuele verhuizing. We gaan van oud naar jong. Dus eerst Liz en als laatste Lana.
142 ~ 11 juni
Liz Hurricane-Springfield, gemaakt door Deetui

Liz heeft haar leven perfect gemaakt zoals het is. Ze heeft een lieve man, een leuke baan en ze houdt van gitaarspelen. Ze is dan ook erg artistiek. Liz ontmoette haar man op een herfstfestival in Riverview en samen kregen ze 3 lieve kinderen. Ze houdt van haar kinderen en van haar man, al wordt het leven soms iets te gek. Maar ja, wat wil je, als lid van de familie Hurricane?

Ze is alleen erg bang voor het idee dat haar kinderen zo snel ouder worden en dat ze haar kinderen toch echt moet gaan leren loslaten. Zelf wordt ze ook al een dagje ouder en ze twijfelt of het wel goed is voor de opvoeding van haar kinderen om steeds heen en weer te verhuizen.

Wat zal Liz kiezen? Verhuizen of blijven?