Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 14 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit

Re: 365 de famile undinov door markos

dag 30

De volgende morgen is Gavin al om 5 uur op omdat ze om 10 uur het vliegtuig moeten halen! Hij maakt een ontbijtje!´
Afbeelding

Hij maakt Jacky wakker en Jacky kan niet wachten! Bij het eten heeft ze trouwens een lach van hier tot Sjanghai :D
Afbeelding

De laatste voorbereidingen worden genomen om het huis schoon achter te laten en dan kunnen ze vertrekken!
Afbeelding

Nadat ze naar het vliegveld gereden zijn hebben ze een rit van 13 uur achter de rug, Jacky heeft in het vliegtuig geslapen en is goed uitgerust als ze in Peking aankomt!
Afbeelding

Afbeelding

En dan zijn ze echt aangekomen! Gavin heeft een kamer gehuurd, in een gratis verblijf kamp, Jacky en Gavin kunnen niet wachten om het huis te gaan verkennen!
Afbeelding

Ze gaan de vele trappen op...
Afbeelding

Eenmaal boven zien Jacky en Gavin hoe mooi het hier is! Ze hebben een mooi verblijfsplaatsje en nog eens een heel mooi uitzicht! Jacky knuffelt Gavin helemaal omdat ze zo blij is!
Afbeelding'

Daarna gaan ze een mooi monument bekijken! Namelijk het stenen leger van de keizer van vroeger! (naam vergeten :P)
Afbeelding

Dan ziet Jacky opeens een trap die naar beneden loopt? Ze roept voor de zekerheid even Gavin erbij!
Afbeelding

Gavin kijkt ook en hij zegt ""zullen we er samen in gaan?"" "ja!" zegt Jacky die doodsbang is!
Afbeelding

Eenmaal beneden is er niks bijzonders, een tafeltje (rode vlak onder in beeld :P), een kist die niet te openen is en een doorgang waar je een soort vorm-steen voor nodig hebt. Gavin heeft geen zin om te zoeken en gaat samen met Jacky naar de binnenstad! Ook wel de "verboden stad"!
Afbeelding

Afbeelding

Als ze er zijn kijken ze even rond en dan beginnen ze toch wel honger te krijgen! Gavin bestelt 2 porties loempia's en samen eten ze het op het terras op!
Afbeelding

Gavin had honger en heeft het al op terwijl Jacky pas aan haar 2e loempia begint XD!
Afbeelding

Als ze nog even nagepraat hebben over hoe mooi China wel is en hoe lekker warm het hier is gaan ze naar huis! Eenmaal thuis zijn ook de andere bezoekers aangekomen! (er zijn er nog meer) Jacky begroet ze even en Gavin doet hetzelfde!'
Afbeelding

En dan vallen ze allebei dolgelukkig in slaap!
Afbeelding

Ik hou het nog wel even vol met al die lieve reacties van jullie! En jullie doen het elke keer weer en daar wil ik jullie ook voor bedanken, dat jullie mij de steun geven om dit vol te houden. Ook op momenten als het niet gaan blijven jullie altijd positief en ook als ik zit te zweten om af en toe een up er op de krijgen weet ik gewoon dat ik het hiervoor doe, en dat is gewoon echt heel erg fijn!
Dankjulliewel hiervoor! :knuffel

En natuurlijk vind ik het zelf ook leuk om te doen ;)

Laatst gewijzigd door markos op wo 15 mei 2013, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

markos

Re: 365 de famile undinov/pinkerton door markos~bruiloft pag

Sorry maar vandaag weer geen up :(
Ik heb echt mijn best gedaan om voor jullie een up te krijgen maar helaas, Tijd tekort.
Dit komt omdat ik vanavond schoolfeest heb, ik ben iets langer op school gebleven om optebouwen en over 3 kwartier moet ik alweer gaan en ik moet zelfs mij outfit nog aan doen!
Mijn spreekbeurt ging goed (voor de nieuwschierige) en ik heb een 10 gehaald! XD

Ook is het idd drakengrot en ik kan nu al melden dat er morgen weer geen up is omdat ik weer toernooi heb!
Het spijt me echt iedereen!
Ik wens iedereen alvast een fijn weekend en hopelijk is er zondag weer een up voor jullie!

Veel groetjes Markos :D
markos

Re: 365 de famile undinov door markos~bruiloft pag. 24

BabyBrowny schreef:@Markos
Ik had het eigenlijk over de basischool. Op de middelbare heb ik wel al 10'en gehaald (A)

En ik had een vraagje: want ik kwam in mijn spel Gavin tegen, maar hij was daar al volwassene, is dat bij jou ook zo? (nee toch?)
Oh haha! Dat is dan fijn om te horen! Dat je daar oom 10en kunt halen (A)
En over Gavin:
Ik zag dat Gavin over een paar dagen oudere! werd dus heb hem maar evebn met een cheat een koppie kleiner gemaakt :twisted

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie