Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 103 van 125

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: ~Abctje's 365~

Wauw! Abctje! :o
Ik vind jouw screens echt super leuk! :swing
Ik volg het al een tijdje, maar heb nog nooit volgens mij gereageerd! :$
Helaas was ik weer zo'n 290 dagen te laat, maar als het afgelopen is, ga ik alles even rustig lezen! :D
En hoop ik dat er een nieuw dagboek komt met de springs als dit afgelopen is! :swing
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

@Markos, hartstikke bedankt. Leuk om dat te horen, haha! :knuffel

Oke, ik heb een klein probleempje...
De save van de Springs heb ik per ongeluk vervangen door een andere, nieuwe Isla Paradiso. Ik was bezig met een woonboot in een nieuwe wereld, en toen ik de boel op wilde slaan, heb ik zonder erg de nieuwe save over de oude (met de Springs) gekopieerd. Ik ben daar zo aan gewend, als het spel vraagt: Er bestaat al een Save met deze naam, weet je zeker dat je deze wilt vervangen? Dan druk ik gewoon op oke. Ging niet goed deze keer dus.. :S
Het huis heb ik nog oningericht in mijn bibliotheek staan, die zal ik dus opnieuw moeten inrichten. Maar het resort is foetsie, net als de duikvaardigheden enz. Dat moet allemaal overnieuw. Hier zal ik waarschijnlijk wel een dagje mee bezig zijn. En morgen ben ik er niet, dus dat wordt vrijdag. Dan hoop ik alles op zaterdag weer up-to-date te hebben, en dan haal ik de dagen weer in. Ik hoop echt dat ik me aan deze 'planning' kan houden, want anders zit ik zo meteen weer met iets van 8 dagen die ik in moet halen.

Sorry voor mijn verstrooidheid, ik baal er zelf ontzettend van. :sweatdrop
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: ~Abctje's 365~ Probleempje.

Oh, wat jammer! :(
Oh, heb ik ook altijd zo vaak! :P
Gewoon op oke drukken, en dat kan best irritant zijn! ;)
Hopelijk haal je het! :)
En wij wachten rustig af hoor! :D
Maar echt super vervelend! Moet jouw weer overkomen! :( :sneaky
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ Probleempje.

Ik heb alles inmiddels weer redelijk op een rijtje. Er was sowieso al één pluspuntje, het huis stond in de bibliotheek opgeslagen met de tuin, eetkamer en keuken al klaar. Van het huis had ik dus niet eens zoveel werk als verwacht. Het resort heb ik niet opnieuw gemaakt, en dit ben ik ook niet van plan. Om mijn spel soepeler te laten lopen heb ik de cheat: Discoverallunchartedislands gebruikt. Omdat mijn spel erg haperde zodra ik ook maar in de buurt kwam van een onontdekt eiland. Erg irritant, maar nu heb ik wel alle eilanden kant en klaar in mijn bezit. Ik heb besloten er geen gebruik van te maken, dat zou vals spelen zijn. Maar ik heb een alternatief bedacht, dat zul je wel zien in de screens. ;)

Dag 313:

Een lekker relaxte morgen, zonder stress.
Nicoletta wast haar handen, Liam prutst aan de wasmachine. En Sammy en Donnovan genieten op het balkon van het zonnetje. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 314:

Sammy staat in de keuken, om verfijnd dierenvoer te maken voor Budge. Ze heeft gehoord dat huisdieren zo gezonder en langer kunnen leven, en zo'n kans laat Sammy natuurlijk niet schieten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Budge geniet met volle teugen van zijn verse voedsel met eendenborst. (A)

Afbeelding

Dag 315:

Het is nog vroeg in de morgen, wanneer Liam en Nicoletta hun sportschoenen al hebben aangetrokken voor een lekker rondje hardlopen om het eiland.

Afbeelding

Afbeelding

Maar naast het sporten, wordt er natuurlijk ook nog even van elkaar genoten. :wub

Afbeelding

Afbeelding

Dag 316:

Het huis wordt stapje voor stapje, kamer voor kamer, ingericht.
En dit keer is de Master Bedroom afgerond. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 317:

Bruce en Alex zijn op weg naar een vervallen resort in de buurt, ze hebben namelijk een idee. Sinds het oude resort door een storm is verwoest (ik moest íéts verzinnen :3) zijn ze al plannen aan het maken voor een nieuw resort. En dit oude, niet lopende resort kan wel een opknapper gebruiken hebben ze gehoord.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

'Het zier er inderdaad niet zo best uit.' zegt Liam, nadat ze ingecheckt hebben en hun plaatsje in de "luxe" suite hebben gevonden. Alex knikt instemmend 'Dit lijkt me een mooie uitdaging.' lacht ze. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Het wordt al gauw ontzettend heet, en de twee zoeken een verkoelende poel op om lekker in te spetteren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 318:

Op hun tochtje rond Isla Paradiso, komen Bruce en Alex een wel erg mooie vogel tegen.
Bruce bekijkt hem aandachtig.

Afbeelding

Afbeelding

Bruce denkt dat hij het vertrouwen van de vogel voor zich heeft gewonnen, en hij probeert hem op te pakken.

Afbeelding

Hier is de vogel echter niet van gediend. En het enige wat Bruce kan krijgen, is een flinke hap in zijn vinger.. :P

Afbeelding

Afbeelding

Alex kan er wel om lachen, maar stiekem vindt ze het toch jammer dat ze de vogel niet mee hebben kunnen nemen. Het was een echt prachtexemplaar.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie