Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 99 van 125

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Ik heb dus 5 dagen gemist, sorry. Ik weet eigenlijk niet hoe het komt omdat ik gewoon vakantie heb, maar ik heb inmiddels eindelijk alle screens weer verzameld om de afgelopen dagen in te halen.

Bedankt nog. :knuffel
Ik heb EE nóg niet binnen, inmiddels besteld bij Wehkamp. En als het goed is krijg ik hem deze week binnen. Ik hoop het heel erg, want ik raak in een sleur. En volgens mij is EE het enige wat me daar uit kan houden. :P

Dag 295:

Er wordt afscheid genomen, afscheid? Niet een echt afscheid, maar tijdelijk. Sammy, Donnovan, Bruce en Alex gaan namelijk al op weg naar Isla Paradiso. Terwijl de rest achterblijft om de verkoop van het huis enz. te regelen. En Lillith moet haar school nog afmaken totdat ze tiener wordt.
Voordat ze daadwerkelijk op Isla Paradiso komen, maken ze nog een tussenstop in Sunlit Tides. Dit omdat Sammy en Donnovan dat nog graag wilden. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex moet eerst nog aangehaald worden. Sammy en Donnovan maken meteen even kennis met haar.

Afbeelding

Afbeelding

Sammy omhelsd haar alsof ze haar al een hele tijd kent, Donnovan doet het wat rustiger aan en maakt gewoon een gezellig praatje. Ze vinden Alex in ieder geval een hartstikke aardig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan wordt er afscheid genomen van het prachtige Monte Vista, nu in de nacht gehuld. Stiekem gaan ze het allemaal best wel missen.

Afbeelding

Afbeelding

Dag 296:

Sunlit Tides!
Oude herinneringen komen weer boven bij Sammy en Donnovan... :knuffel
Ze logeren zolang in een prachtige vakantievilla.

Afbeelding

Afbeelding

De bikini's en zwembroeken worden meteen uit de koffers gehaald en het wordt een middagje relaxen bij het zwembad. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nadat ze uitgespetterd en gezwommen zijn, gaan ze zitten op het terras. Sammy en Donnovan vertellen allerlei verhalen over hun wilde jaren op Sunlit Tides. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 297:

Sammy en Donnovan brengen een bezoekje aan hun oude huis, die nog steeds even mooi aan het strand van Sunlit Tides staat. Er zijn nu echter nieuwe bewoners gekomen?

Afbeelding

En wie zijn die nieuwe bewoners?
Het zijn hun vroegere vrienden de Fam. Plezant! Die inmiddels ook een paar jaartjes ouder zijn geworden.

Afbeelding

Ze worden met open armen verwelkomd, en het is weer als vanouds. Er wordt gekletst, geknuffeld enz. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 298:

Bruce en Alex hebben het erg gezellig. :wub

Afbeelding

Afbeelding

Donnovan is naar het park gegaan om de sterren te bekijken.

Afbeelding

Afbeelding

Ook Sammy is op pad gegaan en geniet van de muziek vaan een straatmuzikant.

Afbeelding

Afbeelding

Dag 299:

Het is s'nachts, als Bruce en Alex op 'avontuur' gaan. :P
Ze duiken het water in en zwemmen naar een eilandje vlakbij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er wordt naar de sterren gekeken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna een wedstrijdje naar de andere kant van het eilandje.

Afbeelding

Waar het avontuur pas echt begint, in de tent. :P

Afbeelding

Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Morgen dag 300 alweer! Ik hoop EE morgen binnen te krijgen, dat zou toch wel leuk zijn op de 300'ste dag. Maar ik heb niet al te veel hoop, afwachten maar weer... :sweatdrop
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: ~Abctje's 365~

300 O.O
Zo dat is weer ver. Ik reageer eigenlijk nooit terwijl ik alle bladzijdes heb gelezen (bijna 100 zie ik)
Ga je na 365 nog verder hiermee, misschien 730 :P?
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: ~Abctje's 365~

Oh dear, wat een leuke screens! Ben benieuwd naar morgen, hopelijk krijg je EE, meestal is het voor 23:00 of zoiets besteld de dag erna in huis (of als je in 't weekend bestelt, de eerstvolgende werkdag.) ;o
Hopelijk krijg je 'm gauw, de Springs passen helemaal in Isla Paradiso.

Een vraagje, though.
Ga je nog verder dan 365? Ik kan de Springs echt niet missen, hoor ;o
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~Abctje's 365~

Super leuke screens weer! Al die avontuurtjes van Alex en Bruce, nounou. XD

Ik kan ook niet wachten tot je EE heb, want ik ben echt benieuwd naar jouw screens daar van. En ik hoop net als Shevens ook dat je nog verder gaat met de Springs, zelfs al maak je er een fotodagboek van ofzo, we kunnen gewoon niet oznder ze!
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: ~Abctje's 365~

Ik hoop ook dat je door gaat, anders is er naast de Roma's nog een leuke familie die we moeten missen :o

Maar de screens zijn weer super :wub
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: ~Abctje's 365~

Oh, bijna dag 300 alweer, dat gaat snel! :o
En ik hoop ook dat je door gaat, want ik zou de familie Springs niet willen missen.

Super geweldige screens weer. Ik ben benieuwd naar je EE screens, hopelijk krijg je hem snel binnen (:
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: ~Abctje's 365~

Wat een leuke, prachtige screens :wub
Leuk dat je nu je EE nog niet hebt, het even vervangt door herinneringen in Sunlit Tides.

En 300 :o Ik hoop ook dat je nog een rondje Springs begint, want het zou wel erg jammer zijn... :cry
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Dankjulliewel! :knuffel

De Springs blijven natuurlijk, ook na de 365 dagen! Ik denk alleen dat ik het me voor mezelf wat makkelijker ga maken, en er dus een fotodagboek van maak. Want elke dag is toch wel veel werk en tijd die ik soms beter kan besteden aan school enz. :sweatdrop

En nog meer nieuws: Ik heb EE binnen! Eindelijk! Uiteindelijk heb ik hem in de winkel gekocht, en ik ben nu al de hele middag bezig met simsen, simsen, simsen. :D
De screens zeggen wel genoeg.

Dag 300: (300 alweer! :swing )

Isla Paradiso! Eindelijk hebben de Springs (of tenminste een deel van hen) hun eindbestemming bereikt!

Afbeelding

Hun nieuwe paleisje is nog niet klaar. En zolang ze geen huis hebben, Logeren ze in een prachtig Spaans resort. Met zwembad, buffet, luxe suites en alles wat ze zich maar kunnen wensen.
Ook hebben de vier vakantiegangers een nieuw setje kleding aangetrokken. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Donnovan checkt in, en controleert meteen ook even de luxe suites.

Afbeelding

Afbeelding

Bruce en Alex nemen een frisse duik in het zwembad.

Afbeelding

Alex speelt onder de waterval, en laat zich lekker overgieten door het verkoelende water. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce zwemt meteen door naar de bar, want daar staat wel een erg knappe barvrouw. Uhooh... denk er maar om Bruce, je heb al een prachtige vriendin! :O

Afbeelding

Afbeelding

Alex heeft hem al gauw door en komt gauw naar de bar, ze bestelt een drankje om de vrouw bij Bruce weg te krijgen. Wat denkt hij wel niet!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het drankje smaakt in ieder geval wel. :P

Afbeelding

Ondertussen zijn Donnovan en Sammy lekker aan het uitrusten op het balkon. :knuffel

Afbeelding

Afbeelding

Als de avond valt, besluit Alex om Bruce eens flink te gaan vertellen wat ze van zijn avances vindt. :thumbdn

Afbeelding

Bruce is duidelijk geschrokken, het was niet zijn bedoeling om Alex boos te maken.

Afbeelding

Bruce probeert het goed te maken met een bloemetje.

Afbeelding

Wie zegt hier nou nee tegen?

Afbeelding

Juist, niemand. :p

Afbeelding

Afbeelding

Waarom kijkt Donnovan nou zo geconcentreerd?

Afbeelding

Omdat hij zich gaat wagen aan... een vuurloop! :O

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar hij heeft het gehaald, als enige overlevende! :swing

Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hoop dat het genoeg screens zijn. :P
EE is echt geweldig, ik ben al bezig met hun huis. Een paar preview-screen plaats ik vanavond wel in mijn huizentopic.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie