Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2095 berichten • Pagina 82 van 105

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: 365 pixels van Simsfreak ~

Afbeelding
Dag 218~

@Bas; Huh raar, het is gewoon een normale berry familie hoor.. En tja, die kinderen trekken vage gezichten maar het zijn kinderen he xD

@Big Mama; Oooh, dat is echt irritant, ik kon al niet wachten tot 30 oktober.. Maar nee, die film heb ik niet gezien! Ik weet wel dat de serie ook op de comics van Robert Kirkman (die de tvserie ook deels schrijft en produceert geloof ik?) zijn gebaseerd, en die wil ik sowieso nog heel graag lezen. Die film dan ook maar eens kijken! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Zooo'n mooie sim! :drool
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

@Big Mama; Die komt uit de store -al mijn haren en kleding komt uit de store xD- maar welke set.. Ik geloof dat het een set was die je bij een bepaald aantal simpoints kreeg? Ik weet het niet zeker, ook niet hoe hij in het Nederlands heet.. :|
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dat haar, het is geweldig! :wub
Ik ga wel even zoeken want ik vind hem echt super.

Erg mooie sim trouwens, ik ben vooral jaloers op haar ogen en lippen. <333

Edit; is het niet een officieel kapsel voor mannen? geretextured voor vrouwen? Het komt me in ieder geval bekend voor als mannenhaar, maar ik weet niet zeker of jij retextures download? :$

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie