Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2095 berichten • Pagina 8 van 105

Gebruikersavatar
RedRoses
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 22:11

Re: 365 pixels van Simsfreak ~

Dat is een super mooie super mooie super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi suiper mooi super mooie super mooie super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi suiper mooi super mooie super mooie super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi suiper mooi super mooie super mooie super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi suiper mooi super mooie super mooie super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi suiper mooi super mooie super mooie super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi suiper mooi super mooie super mooie super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi super mooi suiper mooi :klap :thumbup :thumbsup FOTO!!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 365 pixels van Simsfreak ~

Wow, haha dankje xD
Ja, eigenlijk had ik die reactie al gezien, maar toch xD

De rest ook bedankt ^^
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 365 pixels van Simsfreak ~

mooie foto :)
Ik ga proberen om een reactie met inhoud te schrijven
Vampierogen vind ik erg cool in de sims 3 omdat ze altijd licht geven. Wat ook erg leuk is dat ze erg opvallen. Deze kleuren zo gecombineerd met een donkere achtergrond maken deze foto erg mooi :D.
Ook een hele mooie sim, ik vraag me af of die ingame geboren is of dat je die zelf hebt gemaakt :). Is dat haar trouwens gedownload? :)
Ik hoop dat in deze reactie genoeg inhoud zat en dat ik genoeg smileys gebruikt heb XD XD
V Ik snap het wel dat je zo denkt maar liever inhoudsloze reacties dan geen :D

Laatst gewijzigd door Loungefan op di 24 jan 2012, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 365 pixels van Simsfreak ~

^
Haha, ja, typisch zo'n leuke reactie, al hoeft het niet meer.. Iedereen gaat toch zeuren dat ik dom zit te doen, dus.. Maar ze is zo geboren, en dat haar is van the store :)

Bedankt beide :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 365 pixels van Simsfreak ~

ik vind die intelecutele ogen zo mooi en artistiek, dat ik nu heel mijn vocubulaire ga uiten met moeilijke woorden: kwantumfysica, pshychologische, cardiograaf en barnuoelijka.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 365 pixels van Simsfreak ~

Dat zwarte is inderdaad een vampierbeet, en ik geloof dat alle vampiers die ogen hebben.. Tenminste, bij mij wel :)

Dankje alledrie :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 365 pixels van Simsfreak ~

Het zijn echt leuke katten.
Het is zo leuk dat je bij beestenbende nu dieren krijgt die een mengelmoes van ouders zijn, mijn honden kregen hele leuke pups, maar daardoor ook wel super lelijk, doordat de kleuren niet bij elkaar paste!
Maar in ieder geval, leuk! En ik weet zeker dat je de 365 gaat halen, en met prachtige screens!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie