Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 118 van 125

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Bedankt :knuffel

Volgens mij komt het kwijl omdat Rover een sloddervos is, hij is namelijk ook regelmatig uit het toilet aan het drinken als ik niet kijk. En bij het eten gaat het er ook niet zuinig aan toe :P

Vandaag weer een wat grotere update, 30 screens.

Dag 349:

Alex is de was aan het doen wanneer ze merkt dat ze zwanger is!

Afbeelding

Ze loopt meteen naar de keuken, waar Bruce Luca net in de tafelstoel zet.

Afbeelding

Afbeelding

"Lieverd, Luca krijgt er nog een broertje of zusje bij!" lacht ze en ze omhelst haar man.

Afbeelding

Luca heeft door dat er iets leuks is gebeurd en begint te lachen en te trappelen in zijn stoel. Bruce haalt hem er gauw uit en gooit hem in de lucht "Hoor je dat jongen? Je krijgt een broertje of zusje!"

Afbeelding

Afbeelding

Wanneer het goede nieuws is verteld, moet er ook afscheid worden genomen. Van Liam en Nicoletta.

Afbeelding

Afbeelding

Nicoletta geeft haar schoondochter een dikke knuffel "Beloof je me dat je me meteen belt als de kleine er is?" vraagt ze.
Liam neemt ook afscheid van zijn kleinzoontje.

Afbeelding

Nicoletta houdt Luca nog even stevig vast terwijl Liam onze ietwat sentimentele Sammy een dikke knuffel geeft. "We verhuizen niet naar de andere kant van de wereld, gewoon naar de andere kant van de stad" glimlacht hij.

Afbeelding

Afbeelding

Maar even later is het echt tijd om te gaan.

Afbeelding

Na tien minuutjes zijn ze bij hun eigen knusse Spaanse villaatje :laugh

Afbeelding

Afbeelding

De woonkamer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De keuken en eetkamer.

Afbeelding

Afbeelding

De logeerkamer.

Afbeelding

Afbeelding

De masterbedroom.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De badkamer.

Afbeelding

Afbeelding

De 'garage'.

Afbeelding

Overzicht.

Afbeelding

Liam en Nicoletta nemen elk plaats in een ligstoel en genieten van het uitzicht. "Dus dit is het?" vraagt Nicoletta "Ja, dit is het. Alleen ons twee." antwoord Liam. Ze moeten beide glimlachen.

Afbeelding

Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: ~Abctje's 365~

erg leuke up! het is huis is mooi ingericht :D
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Dankjewel allemaal :knuffel

Dag 350: (Nog 15 dagen, jeetje. Het gaat snel nu!)

Het Resort heeft de nodige verbeteringen gekregen.
De resorttoren is geupdate, er zijn twee buffettafels bijgekomen en er is een kleine sporthoek gecreëerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Thuis leert Alex Luca praten. Al zijn vaardigheden moeten snel omhoog. Want overmorgen is het alweer zijn verjaardag!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

S'avonds voelt Bruce nog even aan de buik van Alex, ook wordt er nog geknuffeld.

Afbeelding

Afbeelding

Maar meer komt er niet van, ze zijn beide doodop. Welterusten. :laugh

Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Dankjewel allemaal :knuffel

Vandaag post ik wel erg vroeg, maar dit omdat ik vanmiddag weer ga dansen met mensen met het syndroom van Down. En daarna meteen door ga naar een High-Thea van een vriendin en daar ook meteen blijf slapen. ;)

Dag 351:

Het is midden in de nacht wanneer Sammy zachtjes Luca's kamer binnenkomt. Ze kon niet slapen en wilde even een kijkje bij haar achterkleinzoon te nemen.

Afbeelding

Luca wordt wakker en ziet Sammy staan, hij begint te lachen en strekt zijn armpjes uit.

Afbeelding

Sammy moet lachen en haalt hem eruit. "Hé jongen, heb ik je wakker gemaakt?" ze kietelt hem.

Afbeelding

"Weet je, lieve Luca?" begint ze "Je overgrootvader en ik, we zijn oud. Ik hoop dat ik jouw kleine broertje of zusje nog mag ontmoeten, en dat ik jouw nog een grote jongen mag zien worden. Maar ons eind is niet ver meer. Zul je goed voor je papa en mama, opa en oma zorgen wanneer wij weg zijn?"
Luca begrijpt natuurlijk niet volledig wat Sammy zegt. Maar hij beseft wel dat zijn overgrootmoeder verdrietig is. Hij legt zijn hoofdje in Sammy haar nek.

Afbeelding

Afbeelding

Sammy legt hem weer in zijn bedje, en geeft hem een kus op zijn kruin.
"Nie weggaan hoor" brabbelt Luca terwijl hij zijn handje in die van Sammy legt. "Nee jongen, nog niet hoor" glimlacht Sammy.

Afbeelding

Afbeelding

Sammy moet moeite doen om niet te huilen, ze wil ook nog niet weg.

Afbeelding

Ze gaat terug naar hun slaapkamer, waar Donnovan wakker is geworden.

Afbeelding

"Waar ben je geweest?" Vraagt Donnovan terwijl hij zijn vrouw tegen hem aan trekt. "Ik heb even bij kleine Luca gekeken." antwoordt ze. "Ach.. Ik ga die kleine knul missen" zucht hij. "Ik ook lieverd, ik ook."
Na nog even te hebben bijgepraat, vallen ze uiteindelijk toch weer in slaap.

Afbeelding

Afbeelding

tsja... :cry
Sammy en Donnovan hebben echt niet veel tijd meer over.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: ~Abctje's 365~

Ok ik moest even heel wat inhalen. Mooie villa en rover is awesome xD Je laatste up moest ik echt bijna huilen :cry Je schrijft fantastisch en eigenlijk hoop ik dat je naar je 365 er een dagboek van maakt. Want dit is gewoon een superleuke familie.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie