Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

337 berichten • Pagina 4 van 17

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: Liefde maakt gek - Het toppunt is bereikt

^ Volgens mij valt Lam op jongens en meisjes, als ik het goed heb. Klopt dat? Of was dat iemand anders?

Wat vreselijk dit, hoe ver iemand kan gaan in een obsessie. Ik wil niet weten wat Mandy haarzelf aandoet, dat voorspelt niet veel goeds.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Het toppunt is bereikt

^ik val inderdaad op jongens en meisjes. :)
@ Lopter12, dat gebeurde pas veel later...toen ik 21 was ongeveer. :)

Een hoop gezeik

Afbeelding
De volgende dag moest Alex een opdracht afmaken bij een praktijklokaal. Hij had de hele dag niets van Mandy gehoord en maakte zich zorgen...

Afbeelding
Opeens stond zijn klasgenoot, Diana, vlak naast hem.
"Vuile klootzak," zei ze kwaad.
Alex draaide zich om.
"Pardon?"

Afbeelding
"Mandy heeft mij alles verteld vanmorgen," begon Diana.
"Mandy? Hoe gaat het met haar?" Vroeg Alex geschrokken.
"Ze heeft zichzelf gesneden in haar arm. Jij bent echt te ver gegaan, Alex!" Alex begreep niet wat Diana bedoelde.
"Ik heb niks gedaan?" Diana begon nog bozer te worden.
"Jij en je moeder zijn gisterenavond tegen Mandy tekeer gegaan, ik had dit nooit van jou verwacht..." Alex was geschrokken om wat Diana zei.
"Dat is niet waar, ik probeerde die ruzie juist te voorkomen maar het bleef maar doorgaan," vertelde Alex.
"Mandy beweert dat jij net zo hard mee deed!"

Afbeelding
Op dat moment kwam Dian erbij staan, Alex's andere klasgenoot die ook niet aardig tegen hem was.
"Beheers je, Diana. Alex is maar een nerd," zei Dian.
"Alex, jij bent de ergste persoon die ik ken!" Schreeuwde Diana.

Afbeelding
Dian probeerde zich erin te mengen maar Diana stuurde haar weg.
"Bemoei je er niet mee," zei Diana. Dian liep gelijk weg...
"Luister eens goed, ik heb helemaal niks gedaan gisterenavond!" Zei Alex die voor zichzelf probeerde op te komen.
"Ik geloof je niet, en nog steeds houdt ze van je. Zij verdiend veel beter dan zo'n mongool als jij!"

Afbeelding
Alex kon zijn woede niet meer inhouden...
"NOGMAALS IK HEB NIKS GEDAAN!" Op dat moment kwam de docent binnen.
"Alex, beheers je!" De hele klas werd er stil van.
"Ruzie maken doen jullie maar buiten schooltijd!"

Afbeelding
"Nog één ding. Als ik merk dat jij Mandy doodongelukkig maakt, maak ik je af..." fluisterde Diana. Alex wilde er nog wat tegen zeggen maar dat had geen enkele nut. Hij kon Diana niet overtuigen dat Mandy alles liep te verdraaien.

Afbeelding
In de pauze kwam Alex haar tegen op de gang.
"Alex, ik moet met je praten," zei Mandy. Alex draaide zich om en wou weglopen.
"Ik niet met jou," Mandy hield hem tegen.

Afbeelding
"Waarom doe je zo?" Vroeg Mandy.
"Ik heb een betere vraag: Waarom vertel jij dingen over mij die niet waar zijn?" Mandy werd even stil...
"Hoe bedoel je?" Vroeg ze.
"Je loopt Diana en weet ik veel wie nog meer tegen mij op te stoken. Jij weet heel goed wat er gisterenavond was gebeurd," vertelde Alex.
"Ik was mezelf niet, Alex. Ik had mezelf zelfs gesneden! Ik was gewoon erg kwaad," legde Mandy uit.

Afbeelding
"Weet je wat het is? Heel de wereld moet met jou rekening houden. Maar mij zet je alsnog in kwaad daglicht, en waarom? Omdat je in de war bent? Ik pik dit niet langer, Mandy!" Mandy begon het gevoel te krijgen Alex te verliezen.
"Alsjeblieft, Alex. We gaan vanmiddag naar jouw huis en dan praat ik het uit met je moeder," stelde Mandy voor.
"Niks ervan! Door jou zijn meer mensen boos op mij geworden terwijl alles van jou komt!"

Afbeelding
"Alex, verlaat me niet!" Mandy greep Alex beet en wou hem zoenen. Maar Alex duwde haar weg.
"Hou op, HOU OP!" Mandy was in shock.
"Je weet wat ik ga doen als jij het weer wilt uitmaken, hé..."

Afbeelding
"Ik ga niets doen voorlopig, ik wil een pauze!" Zei Alex.
"Een pauze? Kom op zeg, Alex! Ik ben jouw meisje!" Alex draaide zich om.
"Ik wil je over een paar dagen pas weer spreken, het is beter dat jij mij nu met rust laat," Alex had het helemaal gehad met Mandy.
"Alex, ik weet niet of ik zonder jou kan de komende dagen, jij hoort gewoon bij mij!"

------------------
In de volgende update blijft Mandy gewoon komen, en maakt Alex het definitief uit...
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Liefde maakt gek - Een hoop gezeik

Goed zo AlexLam! Kom maar lekker voor jezelf op!
Enge, gekke, gemene, enge, rare, enge, enge, enge Mandy :O

Het doet me echt heel erg denken aan een film van Clint Eastwood... Daar krijgt hij ook een gestoorde stalker, maar dan probeert ze iedereen te vermoorden en ik weet dat jij nog leeft, gelukkig :P

Goed gedaan weer, maar het wordt wel erg spannend :bored
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Liefde maakt gek - Een hoop gezeik

OMG, ik moet me schamen. :$
Nu pas dit dagboek ontdekt.
Vanaf het begin is het een leuk en spannend verhaal dat ook bij mij af en toe herinneringen naar bovenhaalt. ;)
Je weet er de spanning in te houden en het verhaal zo levendig te brengen. :klap
Je hebt er een fan bij. :thumbup
Doe zo verder. (H)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Een hoop gezeik

Bedankt voor de reacties :) Het is inderdaad één van de moeilijkste tijden uit mijn puberteit naast de pesterijen. Het voelt wel goed om het neer te schrijven, dan lijkt het alsof het uit mijn handen gaat.

Alex maakt het uit

Afbeelding
Diezelfde dag kwam Mandy gewoon weer aanbellen bij Alex's huis.
"Wat hadden we nou afgesproken?" Vroeg Alex. Mandy was het niet eens met zijn idee.
"Alex, ik kom het gewoon weer goed maken met je moeder. Dan kunnen we weer samen zijn," vertelde Mandy beleefd. Alex kent echter haar trucjes al...

Afbeelding
Mandy liep plotseling door naar binnen.
"Is je moeder boven?" Alex wilde helemaal niet dat er een gesprek kwam.
"Wil jij weggaan, alsjeblieft?" Mandy begon weer boos te worden op Alex.
"Waarom doe jij zo hard je best om alles kapot te maken tussen ons?"
"Jij maakt alles kapot, je maakt me zwart bij iedereen, je respecteert mijn keuzes niet en zo kan ik nog wel doorgaan," zei Alex.

Afbeelding
Op dat moment kwam de moeder van Alex vanuit de keuken, omdat ze geschreeuw hoorde. Mandy richtte haar aandacht direct op haar.
"Het spijt me zo vreselijk, ik zou me echt beter gedragen voortaan!" Begon Mandy.
"Wat spijt je precies?" Vroeg de moeder van Alex.
"Ik zou u voortaan met respect behandelen, ik had niet zo tekeer moeten gaan," vertelde Mandy.

Afbeelding
"Mandy, je kan vinden wat je vind over mij. Het gaat mij erom dat mijn gezin een beetje privacy krijgt," vertelde de moeder.
"Ik begrijp het volledig, kunt u het mij vergeven?" Vroeg Mandy. De moeder van Alex ging Mandy vergeven, puur alleen omdat ze nog dacht dat Alex om haar gaf.

Afbeelding
Mandy wilde uit blijdschap Alex gaan knuffelen. Maar Alex duwde haar weg.
"NEE! Ik trap hier niet in. Ga weg!" Mandy en Alex's moeder keken hem verbaasd aan.
"Alles is toch weer goed? Wat is jouw probleem?" Vroeg Mandy.
"Je mag dan met mijn moeder goed gemaakt hebben, maar je houdt je nog steeds niet aan de dingen die ik graag wil. Ik kan hier niet op doorgaan, ga alsjeblieft weg!" Mandy draaide zich woest om en verliet het huis wederom met een boos gezicht.

Afbeelding
De moeder besloot om met haar zoon te gaan praten.
"Wat was dat nou?" Vroeg ze.
"Mam, ik denk dat ik het ga uitmaken. Je kent haar niet goed genoeg, niet zoals ik haar ken. Je hebt gelijk, het is beter dat ik met haar breek," zei Alex.
De moeder raakte nieuwsgierig wat Alex wist over Mandy, maar hij weigerde te vertellen.

Afbeelding
In de avond belde Mandy hem weer op.
"Ben je gekalmeerd?" Vroeg Mandy.
"Ja, en ik weet nu wat ik wil doen," antwoordde Alex. Mandy werd stil...
"Mandy, het spijt me echt enorm...Maar het is over tussen ons..."

Afbeelding
"HIER GA JE SPIJT VAN KRIJGEN!" Schreeuwde Mandy door de lijn.
"Lekker makkelijk hé, uitmaken via de lijn. Lafaard, je bent nog lang niet van mij af...Echt niet!" Nog voordat Alex wat kon zeggen had Mandy al opgehangen.

Afbeelding
De volgende ochtend ging Alex weer naar school. Hij voelde zich ergens best opgelucht maar ook weer bezorgd. Stel dat Mandy zichzelf wat heeft aangedaan vannacht? Alex probeerde het van zich af te zetten: Het was zijn schuld niet.
Op dat moment ging de deurbel...Normaal werd er nooit gebeld zo vroeg.

Afbeelding
Alex was verbaasd toen hij Diana en Jordy aantrof bij de voordeur.
"Wat komen jullie doen?" Vroeg Alex.
"We komen je ophalen om naar school te gaan," zei Jordy. Alex vond dat heel vreemd, die twee kwamen nooit om hem op te halen.
"Ik kan makkelijk alleen naar school," zei Alex.

Afbeelding
"Jij moet niet zo bijdehand doen, jij hebt genoeg ellende aangericht!" Zei Diana die erg boos was op Alex.
"Bemoei met je eigen zaken, ik heb jou niets misdaan," zei Alex.
"Mandy heeft weer geprobeerd zelfmoord te plegen vannacht. Alex, ik kan je wel naar je keel grijpen maar ze houdt nog steeds van jou. Dus ik laat je maar met rust," Alex schrok ervan wat Diana zei maar deed net alsof het hem niets kon schelen.

Afbeelding
Wat Alex ook deed om de twee weg te krijgen, ze bleven maar wachten tot Alex met hun mee ging.
Uiteindelijk gingen ze samen naar school.
"Waarom halen jullie mij eigenlijk op? Als jullie me zo erg haten..."

Afbeelding
"Dat heb ik aan hun gevraagd," zei Mandy die plotseling te voorschijn kwam. Alex was verbaasd om haar te zien.
"Ik weet dat je de deur dicht had gelaten als ik bij je aanbelde, dus stuurde ik mijn vrienden die mij tenminste wel trouw zijn," vertelde Mandy.
Alex had er geen zin in en probeerde langs Mandy heen te lopen.

Afbeelding
"Ik ben nog niet klaar!" Mandy hield Alex tegen.
"Jezus, Mandy. Wat wil je nou eigenlijk van mij?" Alex begreep hier helemaal niets van.
"Wij gaan niet naar school, wij gaan nu even eens goed praten...Mij dumpen was de grootste fout van je leven!"
"Jij bent echt gek, hé..." Diana kwam voor Mandy op.
"Houdt je mond, nerd. Wees blij dat ze nog moeite voor je doet, ondankbare nerd!"

Afbeelding
Alex duwde Mandy opzij en liep door. Mandy liep boos achter hem aan.
"Ik zie je toch wel weer op school, klootzak! Dit is nog niet voorbij, ik krijg je terug!"
Alex had gehoopt dat het nu voorbij zal gaan, maar helaas...Dit was nog maar het begin van een nachtmerrie dat Alex niet snel zal vergeten.

-------------------
In de volgende update achtervolgt Mandy Alex overal op school...en buiten school.
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Liefde maakt gek - Alex maakt het uit

Goed zo Lam/Alex! Voor jezelf opkomen!
Maar het wordt wel erg eng nu :scared

Die Mandy is echt helemaal knettergek :|
______________
Tja... Je weet niet wat Mandy die vrienden allemaal verteld heeft. Ze mochten Alex natuurlijk al niet, dus dan is het maar al te makkelijk om slechte verhalen te geloven...
v

Laatst gewijzigd door BabyBrowny op wo 26 jun 2013, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Liefde maakt gek - Alex maakt het uit

^^Ik begon minder open te zijn naar mijn ouders toe en ik wilde ze al die ellende besparen. En die vrienden van Mandy waren grotendeels meelopers, behalve Diana dan.
@ Slimpie Hugo, dankjewel!

Mandy achtervolgt Alex

Afbeelding
Ondanks zijn heftige pesterijen in de klas, voelde Alex zich daar beter in dan in de klas van Mandy. Hij moest er niet aan denken om bij haar in de klas te zitten.

Afbeelding
Mandy's klas was best dichtbij en het viel Alex op dat ze vijf keer langs liep om naar binnen te kijken...Alex werd er nerveus van.
"Charel, ze blijft langs lopen," fluisterde Alex.

Afbeelding
Charel zag dat Alex zich druk maakte erom en ging hem gerust stellen.
"Maak je niet zo druk, ze kan je toch niets doen. Als zij zo nodig vaak wilt langslopen, laat haar dat dan lekker doen," vertelde Charel.
"Je hebt gelijk, misschien maak ik mij veel te druk om niks..."

Afbeelding
Maar zelfs na schooltijd...
"Alex, waar ga je heen?" Riep Mandy. Alex werd er doodmoe van dat Mandy en haar groepje hem overal achterna liep.
"Ik ga naar huis, oké?" Mandy begon weer boos te worden. Diana hield haar tegen.

Afbeelding
"Mandy, kalm aan...Hij is het echt niet waard. Er zijn zoveel andere jongens die veel beter zijn dan hem," Mandy luisterde echter niet naar Diana.
"Loop maar door, loop maar!" Schreeuwde Mandy. Alex trok zich er niets van aan en liep verder door. Mandy stond op het punt om Alex achterna te rennen en hem een knal te geven, maar werd tegengehouden door haar vrienden.

Afbeelding
In de avond was Alex doodmoe, hij kon zijn huiswerk niet maken omdat hij zich erg slecht voelde. Omdat Mandy hem de hele dag achterna liep verloor hij veel energie.
"Hoe was je schooldag? Heb je Mandy nog gezien?" Vroeg de vader.
"Kunnen we het niet ergens anders over hebben?" Vroeg Alex vermoeid.

Afbeelding
De moeder merkte dat Alex zich niet goed voelde.
"Alex, als er iets is, je kan altijd met ons praten...Dat weet je toch?" Alex wilde zijn ouders alle dramatische details besparen over de situatie tussen hem en Mandy. Waarschijnlijk stelde hij zich teveel aan en is Mandy hem binnenkort wel vergeten.
"Ik ben gewoon moe," zei Alex.
"Ga dan maar vroeg naar bed," stelde zijn moeder voor. Alex vond dat nog niet zo'n slecht idee.

Afbeelding
Alex wilde nog snel televisie gaan kijken voordat hij naar bed ging. Hij was toe aan ontspanning...Opeens merkte hij iets vreemds op en keek naar buiten.

Afbeelding
Hij zag Mandy voor zijn huis staan.
"Wat doet zij hier nog zo laat?" Mandy keek recht naar Alex. Alex wilde zijn ouders roepen, maar kon zich nog net bedenken.

Afbeelding
Voordat Alex besloot om naar buiten te gaan, liep Mandy al weg...Alex deed voor de zekerheid de voordeur alvast op slot. Hij kreeg enorme kriebels ervan...
Na een halfuurtje keek Alex weer naar buiten, Mandy liep toen weer voorbij...Pas na twaalf uur verscheen ze niet meer. Alex voelde zich bekeken de hele nacht en begon te piekeren...Mandy zou toch niet zover gaan om hem te stalken?

-----------------------
In de volgende update verzint Mandy een list om Alex terug te krijgen

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie