Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

De Sims 3 Showtime Broadcast Chat - Verslag

Donderdag 26 janauri was er weer, een live broadcastchat. Deze keer voor het aankomende uitbreidings pakket: De Sims 3 Showtime. SimGuruGraham was de presentator van de show en zat naast Aaron Conners, hij is Senior producer van het spel, en Brittany Henry, één van de producers van De Sims 3 Showtime.

Het stuk waar er promotie werd gemaakt voor Twitter en eventuele Twitter/Facebook acties sla ik even over, omdat ze altijd alleen in Amerika verloten. Wat ik persoonlijk erg jammer vind. Ook was er promotie voor de combopack, De Sims 3 Katy Perry Showtime edition en voor De Sims 3 Slaap- en Badkamer accessoires.

Starlight Shores & Objecten
Terwijl Britanny het spel liet zien, deed Aaron Conner het woord. We kregen gelijk een kijkje in Starlight Shores. Er zijn een boel nieuwe Sims in de stad te vinden, veel nieuwe kavels en veel nieuwe objecten waaronder een aantal objecten van De Sims 2 die zijn geconfigureerd naar De Sims 3. Een paar nieuwe objecten vanuit De Sims 2 zijn: een pooltafel, een voetbaltafel en het bekende fotohokje. Zou de laatste ons weer een nieuwe mogelijkheid geven om in het openbaar 'Woohoo' te doen?

Afbeelding

Starlight Shores is een grote nieuwe wereld. Veel al bestaande openbare kavels zijn omgebouwd en hebben een nieuw uiterlijk gekregen. Eindelijk niet meer de ouwe Bistro! Maar een heuse jaren '50 koffiebar! Er komen ook veel nieuwe rabbitholes. Zelfs de school heeft een nieuwe twist gekregen, waardoor het nu een erg mooie nieuwe school is. Ook is er een nieuwe openbare kavel op het strand, waar alle Sims even kunnen bijkomen van een dagje op het strand. Alle gebouwen zijn mooi op elkaar afgestemd, en in zijn geheel is de stad erg mooi om te zien.

Afbeelding

Zangeres
Je Sim kan als zanger/zangeres een telegram zingen. Hiervoor moet je de juiste persoon vinden en de telegram goed zingen, je kan hiervoor uit drie verschillende opties kiezen. De opties waren jammer genoeg niet goed te lezen, maar aan de animatie te zien was het een telegram waarbij de liefde verklaard werd.

DJ
Aan de DJ tafel draaien is geen carrière, je kan een normale baan hebben en dit er naast doen in de avond. Je kan er geld mee verdienen, je hoeft alleen maar achter een DJ tafel te gaan staan, platen te draaien en je kan er geld mee verdienen. Volgens mij gaat dit hetzelfde als wanneer je fooi probeert te verdienen met een instrument.


Afbeelding

Magiër / illusionist
Een magiër kan optreden op een podium. Het is niet zo dat je op het podium klikt en dat je Sim dan zijn gang gaat, je hebt zelf erg veel invloed op de show. Zo kan je bijvoorbeeld zelf kiezen welke trucjes je doet en ook kan je zelf mensen uit het publiek kiezen om als je persoonlijke assistent te laten optreden. In de afgesloten doos, die inmiddels wel bekend is, kan je de bekende messentruc doen, waarbij er drie gaten zijn voor messen om in te gaan en uit. In het spel was het gelukt en ze waren blij dat het was gelukt, nu vraag ik mij meer af. Wat als het mislukt? Kan je Sim dan sterven op het podium?

Het decor kan je zo spectaculer maken als je wilt, dit geldt volgens mij voor ieder beroep, zeker weet ik dat niet meer. Ze kunnen geweldige optredens hebben of slechte optredens, dat hangt er weer van af hoe het Sims publiek het vond. Na het optreden verdwijnt het decor op het podium weer, volgens mij komt deze ook weer in je ‘inventaris’ terecht zodat je hem later nog kan gebruiken.

Afbeelding

Mensen die op bezoek komen
In De Sims 3 Na Middernacht hadden veel mensen het probleem dat er weinig mensen waren in de clubs. Met De Sims 3 Showtime hebben ze er voor gezorgd dat er meer sims bij je optreden komen. In het publiek is het donker, en zie je redelijk veel flitsen van camera's door het publiek gaan. En vooraan staan er een aantal Sims die je toejuichen en met elkaar praten. Jammer genoeg zie je alleen bij het grote podium een aantal Sims en de rest er om heen is zwart, met een soort kelder idee. Als publiek kan je aanmoedigen en dingen naar je favoriete ster gooien, natuurlijk moet je geen tomaten gaan gooien. Wanneer je Sim optreed kan er ook een nummer worden aangevraagd, je Sim kan deze dan voor de aanvrager zingen. Ook kan je Sim gitaar spelen tijdens het zingen! Een optie waar ik erg naar uit kijk. Je kan helaas niet met een hele band spelen.

Simport - Sociale Media
Simport is voor de mensen die het wil gaan gebruiken, je kunt ze dus ook uit zetten. Met Simport kan je van de een naar het andere spel. Je moet vragen aan je vriend/vriendin of je langs mag komen, en als hij of zij ‘ja’ zegt, gaat je Sim daar heen. En komt even later weer terug. Tenminste, als ik het goed heb begrepen! Of Simport nu via Facebook, twitter of Origin vriendenlijst gaat. Dat weet ik niet, maar ik hoop dat daar binnenkort meer informatie over vrij komt. Dan wordt dit voor iedereen wat duidelijker :)

Als je De Sims 3 Showtime Katy Perry editie koopt, krijg je alles wat ook in de normale limited editie zit. Dus je hoeft dan de normale limited editie niet te kopen!


Bedankt voor het lezen en hopelijk hebben de gene die het niet konden zien, toch nog wat informatie hier uit kunnen halen! Tot de Broadcast maar weer!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims 3 Showtime Broadcast Chat - Verslag

Wow erg leuk van wat ik gelezen heb!
Als je zelf gewoon de Showtime versie koopt, is dat al de limited, of zijn er nu 3 verschillende pakketten?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simpower16
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 09:11

Re: De Sims 3 Showtime Broadcast Chat - Verslag

wat niemand waarschijnlijk is opgevallen:
het nieuwe monster is een geest (genie) :D
die je ook tegen kwam in sims 2 vrije tijd
dat zeiden ze aan het begin maar ze lieten die nog niet zien.
raar dat dat niet in de tekst hierboven in kwam :?
ik kijk erg uit daarnaar en de geest is toch een van de oudste 'monsters'
hopelijk kun je nu veel meer dingen wensen! :D
of dat die gewoon een NPC is die wel kan rondlopen en eten pakken en die niet de hele tijd in z'n lamp zit :D
Afbeelding
visit if you can :D
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: De Sims 3 Showtime Broadcast Chat - Verslag

Hmm, oke het ziet er leuker uit dan dat ik eigenlijk gedacht had. Ik vraag me af hoe dat simsport nu echt zal werken. Ik vind het idee dat je sim naar een simwereld van 1 van je vrienden kan gaan echt heel leuk! Alleen moet dat dan wel leuk uit gewerkt zijn!
Kan je dan bijv gezamelijk met je sim spelen? Net zo iets als bij habbo? Allebei bestuur je een sim vanaf een andere spel, dat je met elkeer interacties kan doen?
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: De Sims 3 Showtime Broadcast Chat - Verslag

Dat ze schaduwen zijn maakt het voor de pc minder qzwaar, waardoor er meer mensen kunnen zij ook bij tragere computers, maar jammer is het natuurlijk wel

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik ken niet super veel mensen die Sims spelen, misschien moeten we elkaar binnenkort toevoegen zodat we het spel meteen volledig kunnen uittesten van zodra ie uit is (misschien een topic waar mensen die hem besteld hebben, of zeker gaan kopen, hun gebruikersnaam plaatsen)

Weergave- en sorteeropties