Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 3 27/11/11}

4. Mistake (door Elisa)
Afbeelding
De volgende ochtend stapte ik uit bed, en pas na een paar seconde herinnerde ik me gisterenavond. Meteen voelde ik een steek van spijt door mezelf heen stromen.

Afbeelding
Snel raapte ik mijn kleren bij elkaar, die ik vervolgens aantrok. Tijd om mijn haren te fatsoeneren had ik niet, dus wilde ik snel de kamer uit lopen, maar voordat ik dat deed, keek ik nog even achterom. Kane lag nog te slapen, iets wat me goed uitkwam.

Afbeelding
Toen ik het slot van de deur had gedraaid, zag ik dat Nick al op was. Ik kon een gevoel van spijt niet onderdrukken, en nadat ik snel een kus op zijn kruin had gedrukt, haastte ik me naar onze slaapkamer om andere kleding aan te trekken.

Afbeelding
Een tijd lang zaten we samen op de bank, zonder ook maar iets te zeggen. 'Waar was je?' vroeg Nick toen ineens. Zonder hem aan te kijken, mompelde ik: 'Gewoon, bij een vriendin..' Hij trok zijn wenkbrauwen op. 'Ja, sorry, ik had kunnen bellen, maar ik had tijd nodig om na te denken..' Na mijn leugen voelde ik me slechter. Ik haatte mezelf al meer dan genoeg om wat ik gedaan had, maar met deze leugen erbij.. Het was teveel.

Afbeelding
'He, het komt wel goed, net zoals ik al gezegd hebt.. Alles komt goed.' Toen trok hij me in zijn warme omhelzing, en ik voelde me nog slechter. Wat had ik gedaan? Ik had mijn man, de liefste man die ik ook maar was tegengekomen, bedrogen met een of andere idioot die ik in het park was tegengekomen, en nog steeds hield hij van me. Ik wilde dat hij tegen me schreeuwde, me zijn pijn liet voelen, maar in plaats daar van stonden we hier met zijn tweeën te knuffelen, alsof er niets gebeurd was.

Afbeelding
En het ergste was nog dat Nick's warme armen me deden denken aan vannacht, aan Kane's al even warme en zachte armen. Ik kon me alleen maar schuldig voelen, want ik kon mijn daad niet meer terugdraaien, en ik wist dat Nick het ooit te weten zou komen.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 4 28/11/11}

Go Elisa, Go Eline :D

Okee lol uhm hoi. Ja nice dagboek dus :]
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 4 28/11/11}

MMmm tja, ze is zwanger geworden van Kane.... tada, leuk. Nick te blij, maar ja later (ergens ooit later) komt hij erachter dat hij niet de biologische vader is. Ruzie, knal beng knetter. Nick gaat weg etc, etc.
Dat zou de meest logische, maar ook een beetje voor de hand liggende voortgang zijn (en misschien een beetje saai). Dus ik hoop eigenlijk op een totaal andere wending :D
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 4 28/11/11}

... er wordt gedxacht dat Kane de vader is, maar het is toch Nick???
oke... die slaat nergens op.
Of... ze gaat lekker door scharrelen.
maar dat is lullig...
Ik ben benieuwd!

en mooi!!! in de zin van geschreven en inspiratie etc.
Je snapt wel wat ik bedoel, toch?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 4 28/11/11}

5. Positive Results (door Eline)
Afbeelding
Ach nou ja, die ene keer kon er ook nog wel bij. Ik weet niet hoe vaak ik al in een week naar de wc was toegelopen om alles eruit te gooien. Niks aan de hand, dacht ik. Gewoon een griepje.

Afbeelding
Ik zorgde ervoor dat mijn tanden wel mooi wit bleven, dus poetste ik zo'n vier keer per dag mijn tanden. Nick vond het maar raar, maar zocht er verder niks achter. Eigenlijk geloofde ik hem in eerste instantie, zijn houding gaf me rust en het idee dat er niks aan de hand was.

Afbeelding
Maar het overgeven bleef de hele tijd, zelfs nog na twee weken. Wel niet, wel niet... Die woorden spookten door mijn hoofd. Uiteindelijk deed ik het toch maar en kocht ik een zwangerschapstest.
Het duurde uren voordat er iets op het schermpje kwam.

Afbeelding
Zou het nou toch gelukt zijn? Krijgen we nou toch nog een kindje? En als het zo is, wordt het dan een jongen of een meisje? De hele tijd hield ik mijn ogen dicht, toen ik besloot om te kijken was er nog niets, ik deed mijn ogen weer dicht. De tweede keer toen ik keek stond er iets op het schermpje. Mijn ogen bleven maar naar dat teken kijken en ik wist dat het toen ook echt was gelukt. De test was positief! Ik kreeg een kindje!

Afbeelding
'Nick, Nick, Nick!!!' riep ik keihard. Snel kwam hij naar de badkamer toe. Ik zag dat zijn ogen als eerst op die test vielen en toen hij het zag, pakte hij me vast. Ik voelde een warme traan over mijn rug lopen. We stonden daar wel een paar minuten, zonder een woord te zeggen. Maar dit keer niet van haat, maar van blijdschap! Toen trok hij zijn armen weg. 'Ik ben zo blij.' fluisterde hij.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie