Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 6 van 6

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 8 2/12/11}

Epiloog
Afbeelding
En onze kleine Alice groeide op. Ik was ongelofelijk gelukkig met haar, maar toch baarde een ding me zorgen. Het feit dat ze ooit te weten zou komen dat Nick niet haar vader was. Hoe lief hij ook voor haar zou zijn, ooit zou ze het weten, en dan zou ze ons verrachten. Ze zou Nick niet meer als haar vader kunnen zien, en ze zou mij verandwoordelijk houden voor het feit dat we het haar niet vertelt hadden. Het deed me pijn, maar wat moest ik anders? Ze was nog zo klein, zo onschuldig, en ik wilde haar niet laten lijden door mijn fouten. Ooit zou ze het weten..

Afbeelding
Maar gelukkig duurde ooit nog heel lang, en konden Nick en ik samen nog jaren genieten van ons kindje voordat alle drama zou beginnen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
En dan hebben we nog de verrassing!
Er komt namelijk een vervolg op Endless Desire, maar deze zal over Alice gaan! Dus nee, het wordt geen 5G ofzo, maar het verhaal gaat dus wel verder! Binnenkort komt het verhaal online!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie