Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 86 van 89

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Heeele leuke reacties zeg! Vooral de langste, die zijn altijd het leukst! :)
Ik heb zo te zien al zowaar inschrijvingen voor Expeditie Robinson? Er komt ook een tweede editie van de Gouden Kooi zoals ik eerder al vermeldde, maar die word niet door mij georganiseerd. Ik blijf er wel bij betrokken, want ik wil wel graag dat het aansluit op de eerste editie, dus de nieuwe schrijver/schrijfster krijgt het nog heeeeel moeilijk met mij haha, grapjee! Ik ben er van overtuigd dat ze, ja inderdaad laat ik maar gewoon zeggen dat het een ze is, het heel goed gaat doen. Ze speelde ook in de Gouden Kooi, helaas niet al te ver gekomen maarja, ik vond haar een leuke kandidaat. Of had ik al verklapt wie het ging doen en zit ik voor niets zo geheimzinnig te doen?

In ieder geval, Evelieen was dus Melanie, wederom een superleuk forumlid. Wat dat betreft heb ik écht alleen maar leuke forumleden in het spel gehad en zonder jullie had ik dit natuurlijk niet kunnen maken, hè? Jullie hebben de personages verzonnen, ok ik ook 1 haha. Ik vind het ook zo jammer dat het afgelopen is, maar zoals ik al zei gaat het door en zal ik me er zeker goed mee bemoeien! :p

Expeditie Robinson word ook vast en zeker leuk om te doen en daar horen jullie in december meer over, de Gouden Kooi zal in 2012 van start gaan, maar misschien gaat de nieuwe schrijfster daarvoor al forumleden zoeken, personages maken enzovoort. Een grote verassing gaat het dus nog worden, of 2 zeg maar! Ik heb tot nu toe 1 forumlid benaderd die ik er heel graag in wil hebben trouwens, voor de andere 15 plaatsen in de expeditie moet ik nog even goed nadenken en afstemmen met de mystery schrijfster van de Gouden Kooi 2012.
Ok, ik schrijf te veel, hè in deze post? Overenthousiast noemt men dat.

Het personage achter Sharon zal trouwens hopelijk ook snel bekend worden, maar ik heb al gehoord van hem dat hij de spanning er nog heeeeel even in houd haha.

Lieve lezers en kandidaten, bedankt voor het maken, lezen, reageren, meedenken, de tips, het plezier en alles! :knuffel
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Hahah, ik had Evelieen niet verwacht als Melanie ;o
Maar ik wil ook weten wie die nieuwe GK gaat doen, en ik ben natuurlijk benieuwd
naar Expeditie Robinson ;p
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
kiwifan
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
451
Lid geworden op:
zo 20 feb 2011, 16:19

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Mooie finale, echt diep respect voor die uren dat je er aan heb gezeten.
Leuk dat er een gk 2012 komt, maar ook orgineel van dat expeditie robison dat is er nog niet.
Ben benieuwd wie nou Sharon was.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Zal ik het dan maar zeggen? (A)

Ik was Sharon!!

Wauw, ik had echt níet gedacht dat ik zou winnen. Ik dacht toch echt Darren, waar ik zelf ook een tijdje voor was :fluit . Toen kwam Mike met de vraag of ik mee wilde doen, wat ik natuurlijk dolgraag deed. Binnen no-time was er een persoontje, genaamd Sharon, gemaakt. Ze had natuurlijk wel veel kans op de finale, omdat ze één van de laatsten was. Maar ik had niet gedacht dat ze zou winnen hoor, vooral omdat ze tegen Darriewarrie en Melmel moest. xD

Ik denk ook dat het meegeholpen heeft dat Mike niet zo veel slechte kanten van Sharon heeft laten zien... Oke, wat bitcherigheid (of hoe dat dan ook heet), maar verder... Aangezien Darriewarrie en Melmel er al wat langer inzaten, zijn daar natuurlijk wel wat 'slechtere' kanten van gezien^^.
Leuk was ook om lekker met Joe/Refurb te discusieren via PM over hoe we het volgende slachtoffer eruit gingen bonjouren, en dat is lekker gelukt bij Ginger (sorry Ans :sweatdrop )

En nog even mijn complimenten voor Mel, Dar en Joe, wat zaten jullie er lang in zeg. :O Komt er ff zo'n persoon als Sharon langs die jullie gelijk eruit knikkert, best grappig :sweatdrop

Oke dit was mijn toespraakje xD Ik wil Mikese echt hééééééééél erg bedanken voor dit 'avontuur', het was echt gewéldig om mee te doen!! Echt geweldig dagboek was het! :D

hadden jullie mij trouwens verwacht als Sharon? xD
Just be kind.
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

HAAHAHA, IK WIST DAT JIJ HET WAS. :D xD Nee, ik het begin niet hoor, maar op een gegeven moment kreeg ik het door. :)
Heel goed gespeelt en natuurlijk gefeliciteerd. xD
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

IK HAD NIKS DOOR. Hoooooeeee kan dat, dat iedereen dat weet en dat ik er met m'n snufferd niks van zag :( En ja, grrrr, ik ben heel boos dat mijn arme Darriewarriesnarrieknarrie niet gewonnen heeft :(

V Aaargh. Ja, hij had haar eigenlijk gewoon eruit moeten bonjouren, wat ook het oorspronkelijk plan met Melanie was om zo Joe erin te houden :sweatdrop

VVV enthousiast, hehe :')

Laatst gewijzigd door Leonie op di 22 nov 2011, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Nee, toen Mike zei dat het een hij was en hij heel enthuosiast (hoe schrijf je dat :O?) was en het misschien niet voor zich kon houden wist ik dat jij het was. (H)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Ik heb zin in de Gouden Kooi 2012 en dat heeft zo z'n redenen...

Want ja...

Ik mag de Gouden kooi 2012 schrijven!
Ik hoop dat jullie er een beetje blij mee zijn en ik hoop dat ik het net zo goed kan gaan schrijven als Mike. Gaat me dus nooit lukken, want Mike is een te geweldige schrijver.
Maar dus, ik januari neem ik aan dat het nieuwe Gouden Kooi topic er is. Of eerder, ik weet niet wat Mike daarover vind. :P
Ik begin natuurlijk wel al met de voorbereidingen, waaronder dus mensen uitnodigen voor het spel, dus let op je inbox, misschien doe jij wel mee!

Voor nu ben ik heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden dat ik de volgende Gouden Kooi ga schrijven. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Succes Marit! (:

@Matthieu; ik dacht dat jij het was omdat ik al verwacht had dat jij erin zat (sowieso omdat je zo actief bent) en toen Marit zei dat ze het al wist enzo, en Mike ook al die dingen zei, toen dacht ik gelijk aan jou ;p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie