Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 15 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online!

Aflevering 1
Week 7

Afbeelding
Katie legde haar hand in haar nek en zuchtte diep. Ze keek naar buiten. De kamer waar ze in stond, de liefdeskamer, was bedoeld voor vijf geweldige weken voor een (eventueel) liefdeskoppel en nu lag ze alleen in die kamer. Buiten zag ze het zwembad, waar ze zoveel lol gehad had met hem. Naar de bar, waar ze zaten toen ze te horen kregen dat Katie een week niet mocht praten. Even lachte ze, een week niet praten, dat was verdoemd te mislukken voor haar als kletskous. En Catherine.. het was haar schuld. Zij had de blocker ingezet.

Afbeelding
'Goeiemorgen, Catherine!' riep Sarah triomfantelijk terwijl ze op Catherine af liep. Die nacht was de spanning tussen de twee nog door het hele huis te voelen, maar vandaag leek dat verdwenen.. althans voor Sarah leek dat verdwenen. 'Hoe is het met je?' vroeg Sarah. Catherine keek haar achterdochtig aan. 'Wie ben jij? En wat heb je met Sarah gedaan?' vroeg ze. Sarah lachte. 'Niks, lieverd, ik ben het echt. Ik ben niet altijd die vervelende bitch, hoor.' Catherine trok een wenkbrauw op en even was het stil. 'Nou, als je het zo graag weten wilt, ik voel me verschrikkelijk. Door mij is Lars weg!' 'Maar, Catherine, dat was toch ook je bedoeling? Anders block je Katie niet, toch?' Catherine zuchtte. 'Dat is vast wat Katie nu ook denkt.. maar ik blockte haar, omdat ik mezelf wilde beschermen! Ik dacht de meerderheid op mij zou stemmen en dat ik dan naar huis moest, daarom deed ik het. Het was wel de bedoeling om hem op de rode stoel te krijgen, maar.. maar ik heb er gewoon niet goed over nagedacht. Ik dacht dat één van jullie hem wel zou redden. Maar wie gelooft dat nou?' 'Ik,' zei Sarah. 'Laat me je een advies geven. Ga iets leuks doen met Katie, ga zwemmen, biljarten, sporten, weet ik veel, doe iets leuks met haar!'

Afbeelding
Elza en Louise hadden naast het winnen van een miljoen sinds vandaag ook nog een ander doel. Afvallen en conditie opbouwen. 'Girl, we gaan er fabulous uitzien tijdens de finale!' riep Louise zelfverzekerd. Elza kon alleen wat puffen en hijgen. 'Ja.. pffff fa.. pffff bu....'

Afbeelding
'Aaaah!' gilde Elza en ze liet haar benen meesleuren op de loopband. Louise schrok zo dat ook zij weggleed. 'Druk op stop!' riep Louise. 'Stop!'

Afbeelding
'Hallo lieve publiek. Ik wil jullie graag nog bedanken voor die prachtige slaapkamer. Ik vind het heerlijk, maar.. Ik vind het gewoon zo lastig hier, zo zonder familie, zonder echte vrienden. Ik wil jullie ook graag vertellen dat ik m'n oma heel erg mis, dus.. Oma, ik mis u, vooral je lekkere eten. De hotdogs hier smaken ook geweldig, maar niets overtreft uw lekkere gerechten. En broertje, ik mis jou ook.' De ogen van Rory werden waterig. 'Ik mis jullie echt,' snikte hij, 'maar ik ben ook dankbaar dat ik hier mag zijn. Ik doe het voor jullie.'

Afbeelding
Katie was al dagen op haar slaapkamer. Af en toe kwam ze beneden om wat te eten en dan kon iedereen zien hoe verdrietig ze was. 'Katie?' vroeg Catherine terwijl ze op de deur klopte. 'Binnen!' riep ze. Catherine stapte in haar bikini naar binnen. 'Hoe gaat het?' vroeg ze voorzichtig. 'Prima, helemaal goed,' antwoordde Katie vrolijk. 'Oh echt? Ga je mee zwemmen dan?' 'Nou, eigenlijk heb ik daar niet zo heel veel zin in, maar ik kom straks beneden, misschien kunnen we dan wat leuks doen?' zei Katie. 'Ok! Geweldig!' antwoordde Catherine en ze draaide zich om om de kamer uit te lopen. 'Was het toch niet zo'n slecht plan, die blocker,' zei ze hardop tegen zichzelf vlak voordat ze de deur sloot. Toen de deur gesloten was verliet ook Katies glimlach haar gezicht. Het viel haar zwaar om te doen alsof ze vrolijk was, terwijl ze niets liever wilde dan in Lars' armen liggen.

Afbeelding
Sarah, Levi en Steven waren lekker aan het genieten van de warme zon. Sarah en Levi genoten van elkaars aanwezigheid, iets wat zelden gebeurde als Sarah in de buurt was. Ze hadden het over thuis, liefde en vertelden elkaar anekdotes. Het spel of de tactiek werd niet één keer besproken. Steven keek naar de twee. Hij zag dat Levi echt plezier had met Sarah, maar was dat de echte Sarah die ze zagen of was dit puur het spel vroeg hij zich af.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie