Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 28 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde ONLINE!

Aflevering 1
Week 12

Afbeelding
Steven genoot van de heerlijk zonnige dag in de villa. Tot nu toe kwam hij de weken gemakkelijk door. Het publiek hield van hem en hij had genoeg bondgenoten in het spel om veilig te zijn. De eerste elf weken had hij zich zeker elke week zorgen gemaakt, want in dit spel weet je nooit welk gevaar er op de loer ligt, maar nu maakte hij zich geen zorgen meer. Met Rory en Louise aan zijn kant, Sarah met wie hij een steeds betere band kreeg en Zoë.. Zoë zag hij zeker niet als gevaar.

Afbeelding
Steven had geen idee dat Rory ondertussen Louise apart genomen had. 'Wat is er aan de hand, Rory? Je weet dat ik probeer af te vallen, dus waag het niet om me uit te nodigen voor een hotdogdiner.' 'Wat? Ben je gek? Ik deel geen hotdogs!' 'Wat is er dan?' 'Nu we met vijf zijn zullen er geen nieuwe miljonairs meer komen, toch?' Louise knikte. 'Drie van ons zitten dus in de finale. Zoë lijkt me sowieso al verloren en dan gaat het tussen Sarah, Steven en ons twee en hoogst waarschijnlijk kicken we Sarah er dan vroeg of laat uit.' 'Precies,' antwoordde Louise, 'dus wat is het probleem? Alles loopt op rolletjes!' 'O ja? Wie wint de finale als wij daar met z'n drieën in staan?' Louise dacht na. 'Dat weten we niet, dat kunnen we alle drie zijn.' Rory schudde zijn hoofd. 'Natuurlijk niet, wie is tot nu toe het meest populair in het huis en bij het publiek.' 'Steven?' 'Juist, Steven! Die wint overduidelijk de finale. We moeten hem weg krijgen, Louise, zo snel mogelijk, anders boren we onszelf een miljoen door onze neus.'

Afbeelding
'Sarah?' Sarah reageerde niet op Zoë. 'Sarah! Sarah, hoor je me?' Wederom reageerde ze niet. 'Nou goed, je hoeft niet te reageren, maar wil je even luisteren?' Ze zuchtte. 'Wat ik met Jack gedaan heb was fout, maar we hadden zo'n leuk feest gehad, ik had gedronken en hij begon!' Nog steeds verroerde Sarah geen vin. 'Sarah, alsjeblieft, ik wil samen de finale halen, we kunnen een sterk team zijn, toch?' 'Jo, Zoë! Kun je even een pak hotdogs naar boven brengen?' riep Rory vanaf het balkon. Zoë knikte vlug en keek daarna weer naar Sarah. 'Denk er over na, Sarah, het kan ook in jouw voordeel zijn. En nogmaals.. Sorry.'

Afbeelding
'Dankjewel, mooie meisje,' zei Rory dankbaar tegen Zoë die direct weer weg wilde lopen. 'Wacht even. Ik moet met je praten.' 'Oh, vertel?' antwoordde Zoë. 'Je weet dat ik de koning van de Gouden Kooi ben?' Zoë begreep niet goed wat Rory bedoelde, maar knikte toch. 'Ik ben de koning, ik wil winnen, ik wil een miljoen. Natuurlijk liggen er andere kapers op de kust die het kunnen grijpen, maar als iemand anders dat miljoen wint, wil ik dat jij dat bent.' 'Waarom?' vroeg Zoë verbaasd. 'Ik heb snel door hoe mensen zijn en jou gun ik het het meest. Keihard van de buitenkant, maar zo zacht van binnen. Je bent een soort kroket.' 'Euh.. dankjewel denk ik?' 'Zoë, wordt mijn koningin van de Gouden Kooi, ga met mij naar de finale. Stem iedereen weg behalve mij.'
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde ONLINE!

Ik las even boeren in plaats van boren bij Rory, maar dat zal wel bij zijn karakter passen! XD
Wat een gemene streek van Rory! :O
Want ik was eerst #TeamSarah, #TeamSteven en #TeamRory, maar nu alleen nog maar #TeamSarah en #TeamSteven!
Trouwens, wel leuk dat je, en het dagboek, weer terug bent/is! :swing
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

Yeah, de gouden kooi is back!! Ik vond Rory al mijn favoriet en nu vind ik hem nog steeds mijn favoriet. Leuke up!
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

Bedankt voor alle leuke reacties! Was met de tweede up bezig, maar krijg steeds de melding dat Sims 3 niet meer reageert. Bij de Sims op mijn laptop had ik daar al heel veel last van, maar nu ook gewoon van de vaste computer die door het hele gezin gebruikt wordt valt de Sims uit! Wie weet een oplossing?
Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

^
Daar had ik ook eerst last van, maar toen had ik bij opties de meeste beeldopties op laag gezet en toen had ik dat niet meer

v
ja je moet het zelf weten, ik heb zelf ook een dagboek en het maakt me niet zoveel uit dat ik op lage kwaliteit speel, want ik heb liever dat dan dat de sims om het half uur uit valt

Laatst gewijzigd door minermb op do 15 aug 2013, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

Ja, dat is een beetje het probleem bij mij omdat ik een dagboek maak. Dan krijg ik ook veel lelijkere foto's enzo..
Maargoed, aflevering 2 is onderweg en ik beloof je dat hij heftig is! Er gaat iets gebeuren wat nog NOOIT eerder in deze of de vorige Gouden Kooi gebeurd is!
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

Tsjonge, je maakt me wel erg nieuwsgierig! :O
Nog nooit gebeurd... Een vrijwillige opstap? Al is dat al een keer eerder gebeurd...
Er gaat iemand dood? Mijn gedachte gaan alle kanten op!
Gaat Rory afvallen of blijkt Steven geen homo te zijn? Is Louise geboren als Louie?

XD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie