Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 22 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.2 online!

Bedankt nog voor alle reacties!!

Achter Katie zat inderdaad Anna! Heel erg leuk dat ze meedeed voor de tweede keer. Ik vond Katie een erg leuk personage, ze heeft ook elke keer nog een stem van mij gehad. Bedankt voor het meespelen, vond je geweldig!

Achter Elza ga ik nog niet vertellen wie erachter zit, misschien wil hij/zij het zelf wel vertellen. Ik kan wel vertellen dat het ook een bekend en erg leuk forumlid is.

Elza wordt trouwens vervangen, omdat ze niet weggestemd is in een eliminatieronde! Dus voel je je geroepen om mee te willen doen, vul dit dan in:
Naam: (Voor en achternaam!)
Leeftijd:
Karakterbeschrijving:
Beschrijving uiterlijk:
Tactiek:
Tip: Ik denk dat de villa wel weer een moordwijf kan gebruiken, iemand die stevig in d'r prachtige schoentjes staat haha!
(De tip is alleen waar ik zelf aan zit te denken, hoor, eigen ideeën vind ik ook altijd geweldig, je miljonair hoeft hier dus niet per se aan te voldoen! Het mag ook een man zijn of een ontzettende nerd!)
Afbeelding
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.2 online!

asdfghjkl NEEEEE!!!!

Steven, ooit pak ik je! :mad

Ik was Elza. (A)

Hadden jullie dat verwacht?

Ik vond dat in de gouden kooi niet alleen maar diva's moesten zitten, en Elza was het er mee eens. We besloten samen de gouden kooi een opknapbeurt te geven. Helaas was Elza nogal verlegen. 8-)

Het was echt super om mee te doen, en ik ben blij dat Elza zo bij jullie in de smaak viel.
Echt jammer, ik dacht dat ik met mijn 'lieve-oude-verlegen-vrouwtje tactiek zou kunnen winnen. :(

Nou ja, nu kan Elza naar huis gaan, en hoeft ze zich niet meer tussen de ruzies en complotten te begeven. Misschien wel goed voor iemand zoals zij.

Hopelijk hebben jullie genoten van Elza!

Laatst gewijzigd door Slimpie Hugo op do 11 apr 2013, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.2 online!

Je was geweldig, Hugo! Echt een toevoeging aan de villa die ervoor zorgde voor een frisse wind. Had ook nooit verwacht dat het publiek haar zó geweldig zou vinden. Ik denk ook dat je inderdaad kans had gemaakt op een finaleplaats als dit niet gebeurd was..

Hoe ik het gedaan heb.. ik heb op een blaadje de namen van de kandidaten geschreven, het waren er 6. Een dobbelsteen gepakt en het nummer dat ik gooide werd de ongelukkige.. (Steven stond er ook tussen maar die kon er niet uit, dus als ik zijn naam zou gooien zou ik opnieuw gooien.) Toen gooide ik dus 5 en daarachter stond Elza.. :(
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.2 online!

Wat is Steven dom XD Zijn eigen bondgenoot eruit knikkeren. :O
Maar dat viel te verwachten...

Jammer Hugo! Elza was een leuke kandidate! Ik had het niet verwacht! :(

En nu ben ik dus:
#TeamLouise #TeamSteven
Gebruikersavatar
Rosa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
256
Lid geworden op:
za 17 sep 2011, 20:32

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.2 online!

Dat is echt dom van Steven! Nu is hij zijn bondgenoot genoot kwijt XD
Wat jammer dat Elza eruit is. Ze was een leuke kanidaat. Jammer hugo :cry

Komt er trouwens weer een speciale elimatieronde omdat we in week 10 zijn?? 8-) :?
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.2 online!

Leuke reacties allemaal!
Ja, er komt een speciale eliminatieronde inderdaad! :)

En de slaapkamerindeling wordt opnieuw gedaan, want zo ziet het er nu uit:
Masterbedroom - Rory
Liefdeskamer - Leeg
Eenzaamheidskamer - Leeg
Vijandenkamer - Sarah
Kleurenkamer - Jack, Louise, Steven

Ook is de nieuwe miljonair al gekozen! Beloofd zeker een leuke twist te worden denk ik! :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie