Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 20 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 9.1 online!

Aflevering 2
Week 9

Afbeelding
Rory kwam als laatste aanrennen. Hij dacht dat de limousine voor hem gestopt was, dat misschien zijn familie erin zat, maar niets was minder waar, het was de nieuwe miljonair. 'Goedemiddag, miljonairs,' begon de Stem vriendelijk.

Afbeelding
'En een hartelijk welkom voor jou, Jack. Miljonairs, een nieuwe speler in de race naar de overwinning heeft zojuist de villa betreden. Zometeen zal hij zich voorstellen en zijn contactpunten uitdelen. Ga je gang, Jack.'

Afbeelding
'Geachte medemiljonairs of liever gezegd: tegenstanders, mijn naam is Jack. Ik hou van sporten, leuke vrouwtjes en plezier maken met vrienden. Ik ben hier voor slechts één reden en dat is de hoofdprijs.' 'Heel goed, Jack, ook krijg jij nu nog een andere opdracht. Jij moet de andere miljonairs contactpunten gaan geven op basis van jouw eerste indruk. Welke kandidaat wil je 150 contactpunten geven, het grootste aantal dat je vandaag mag uitdelen?' 'Ik heb een duidelijke voorkeur, deze contactpunten gaan naar..'

Afbeelding
'Sarah.' 'Dankjewel, tijger,' antwoordde Sarah. 'Ik vind je gewoon leuk en ik houd wel van je manier van spelen.' Bij die woorden rolde Steven met zijn ogen. Hij wist nu al dat hij geen vrienden zou worden met deze jongen. 'Jack, wie gun jij 100 contactpunten?' 'Ook aan een prachtige dame, recht voor z'n raap, eerlijk, daar houd ik van..'

Afbeelding
'Louise, ik heb voor jou gekozen.' 'Nou, bedankt,' antwoordde Louise vriendelijk met een geforceerde glimlach. Ook zij wist niet of deze jongen wel te vertrouwen was, zeker nadat hij Sarah op nummer één gezet had. 'Ook mag je nog 75 contactpunten uitdelen, Jack, voor wie zijn deze.' 'Voor..'

Afbeelding
'Elza! Omdat ik je me zo'n aardige meid lijkt,' loog hij. Hij koos voor Elza omdat hij geen sterke tegenstander in haar zag. 'Aan wie schenk je 50 contactpunten, Jack?' 'Ik denk dat we heel erg verschillend zijn, maar toch denk ik dat we misschien vrienden kunnen worden. Ze zijn voor jou..'

Afbeelding
'Katie.' Wederom een leugen. Jack had zich dood geïrriteerd aan Katie, maar zij kon juist wel goed van pas komen in zijn spel, zeker nu ze veel op trok met Sarah. 'Dankjewel,' zei Katie enthousiast en ze lachte vrolijk. 'Er is nog één iemand die contactpunten van je gaat ontvangen, Jack. 25 contactpunten, voor wie zijn ze?' 'Voor..'

Afbeelding
'Rory. Het spijt me, man, maar dat figuur kan echt niet. Je moet sporten, minder eten, dat verrijkt je leven. Zo ziet een echte man er toch niet uit?' De hele groep schrok. Zei hij nou echt dat Rory te dik was en geen echte man? Rory bedankte hem niet, maar knikte alleen.

Afbeelding
'Dan krijgt Steven geen contactpunten, klopt dat?' vroeg de Stem ter bevestiging. 'Dat klopt, ik heb jou onderaan geplaatst, Steven. Ik vind dat je je niet mannelijk kleedt en gedraagt. Ik hou niet zo van dat opvallende gedrag en die nichterige trekjes.' 'En ik niet van anabolen en een ego,' antwoordde Steven. Jack lachte vriendelijk. Hij bedoelde het niet zo hard als het eruit kwam, maar mannen die het met mannen doen was voor hem niet normaal, onvoorstelbaar. 'Kop op, kerel, we maken er wel wat leuks van, misschien kan ik je wat dingen leren over de vrouwtjes?' Steven schudde afkeurend zijn hoofd.

Afbeelding
Elza, Louise en Steven waren na het gesprek met Jack direct naar de biechtkamer gegaan. 'Een nieuw complot is geboren,' vertelde Louise aan het publiek. 'Jack moet vertrekken,' zei Steven, 'wat een ego!' Louise en Elza knikten, terwijl ze toch best veel contactpunten van hem kregen. 'Hij mag z'n punten houden, als die maar weer door de poort naar huis gaat!' zei Louise chagerijnig. 'Vanaf nu gaan wij met z'n drieën tegen de rest strijden, je kijkt naar de finalisten,' voegde ze daaraan toe.

Afbeelding
Sarah gaf Jack ondertussen een rondleiding. 'En dit is de... loungekamer. Heerlijk, niet waar?' Jack die alvast zijn zwemkleding aan had getrokken, omdat hij met Sarah afgesproken had de jacuzzi te proberen, ging wat dichter bij Sarah staan. 'Zeker heerlijk.' Sarah giechelde.

Afbeelding
Jack pakte Sarah brutaal vast en zoende haar innig. 'Welkom in de Gouden Kooi, hunk,' fluisterde Sarah in zijn oor.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 9.2 online!

Aflevering 3
Week 9

Afbeelding
Rory had al uren voor het raam zitten turen en ineens zag hij een taxi stoppen voor de poort. Hij rende meteen naar buiten, niet wetende of in die taxi ook echt zat wat hij hoopte. Toen hij dichterbij de poort kwam zag hij dat hij gelijk had. 'Oma Mina! Kofi!'

Afbeelding
'M'n lekkere, grote jochie, hè?' zei oma Mina zoet terwijl ze haar kleinzoon in haar armen sloot. 'Ik heb je zo gemist, oma!' 'Dat weet ik toch, maar Kofi en ik kijken iedere avond naar je.' Rory begon met zij neus te snuiven, hij rook iets. 'Heb je eten meegenomen? Oma, heb je echt eten meegenomen?!' 'Natuurlijk, lieverd, voor iedereen!'

Afbeelding
Katie was Rory gevolgd naar buiten, ze vroeg zich af wat er aan de hand was. Het was niet moeilijk voor haar om erachter te komen dat dat Rory's oma en broertje waren. Katie vond het erg ontroerend om te zien hoe Rory zijn oma weer vast hield, hij had al zo veel over haar verteld. 'Laat je me de villa nog zien, ik ben zo benieuwd!' zei oma Mina enthousiast.

Afbeelding
'Oh Rory, het is prachtig! Wat een mooie kamer, zeg. Kofi en ik hebben veel gestemd om te zorgen dat je hier mocht slapen.' 'Dankjewel, oma en.. Kofi? Waar is Kofi eigenlijk?'

Afbeelding
'Hallo daar, lekker kippetje.' Kofi, het broertje van Rory, probeerde te flirten met Sarah. 'Euh.. hallo, klein kuiken.'

Afbeelding
Even later waren Rory en zijn familieleden in de eetkamer gaan zitten. Het was erg gezellig met alle miljonairs erbij. Katie, Jack en Louise waren er niet, maar dat leek oma Mina niet zo erg te vinden. 'Waar is de rest?' vroeg Rory. 'Buiten,' antwoordde Elza, 'in het bubbelbad.' 'Ach, jongen, maak je niet druk,' zei oma Mina, 'die grietjes zijn toch veel te mager en die Jack lijkt me ook geen porem.' Louise, Elza en Steven lachten. 'Jullie vind ik wel leuk, hoor. Lekker gevulde dames, zo hoort het, je mag best voor jezelf zorgen!' Louise en Elza lachten weer, maar schaamden zich ook een beetje, omdat ze al weken probeerden af te vallen. 'En Steven, wat ben jij een schat van een jongen zeg. Laat ze maar kletsen, jij bent jezelf! Hoe gaat het nu Levi weg is, die lieverd?' 'Het gaat,' antwoordde Steven. 'Gelukkig! Jullie moeten elkaar wel een beetje steunen, hoor,' zei oma Mina en ze begon weer hard te lachen. De miljonairs werden helemaal vrolijk van haar aanwezigheid.

Afbeelding
De andere miljonairs zaten inderdaad in het bubbelbad. 'Ik ben wel benieuwd naar Rory's oma en zijn broertje,' zei Katie. 'Je wilt daar toch niet bij zitten, Katie?' lacht Sarah. 'Jack ging ondertussen met zijn hand over de armen en naar de buik van Sarah. 'Van mij mag ze gaan, hoor,' zei hij met een knipoog naar Sarah. 'Ze blijft maar lekker hier, dan kunnen we nog wat tactiek bespreken voor de eliminatieronde.' Katie knikte en lachte als een boer met kiespijn. Ze voelde zich helemaal niet op haar gemak bij Sarah als Jack er ook bij was..

Afbeelding
Kofi ging met Elza mee om de villa te bekijken. Hij wilde erg graag de slaapkamer van Sarah zien! Louise en Steven gingen tv kijken, zo kon Rory even een privé gesprek voeren met zijn oma. 'Lieverd, luister, je doet het geweldig. Iedereen is trots op je, je krijgt niet voor niets zoveel stemmen.' 'Maar.. maar.. ben ik niet te gemeen soms?' 'Je speelt een spel, Rory, maar wat ik vooral zie is dat jij je hart volgt. En dat gaat je leiden naar de hoofdprijs. En mocht je het niet winnen dan wacht thuis de hoofdprijs op je, wij, je familie.' Rory lachte en begon bijna te huilen. 'Oma, kun je niet blijven.' Weer begon oma Mina hard te lachen. 'Jongen, toch! Je grapjes ben je nog niet kwijt!'

Afbeelding
Rond middernacht vertrokken oma Mina en Kofi pas weer. 'Oh, jee, Kofi, het is al veel te laat, je moet morgen naar school en we hebben nog een eindje te reizen!' zei oma Mina bezorgd. Rory lachte. 'Ik wou dat jullie langer konden blijven..' 'Kom maar lekker terug met de hoofdprijs, Rory, wij wachten thuis op je. We kijken elke avond, we stemmen elke avond, wees gerust. En als je het echt niet meer vol houd,' begon oma Mina terwijl ze haar mond naar zijn oor bewoog. 'Dan ligt er nog wat lekker zelfgemaakt eten in de koelkast, verstopt achter de kuipjes boter!' Rory's ogen begonnen te glinsteren. 'Dag, oma Mina, bedankt dat je wilde komen.' 'Voor jou altijd, lieve kleinzoon, tot snel!'

Afbeelding
Toen nam Rory afscheid van zijn broertje die zijn ogen uitgekeken had in de villa. 'Morgen ziet iedereen me op tv, je bent de beste broer die je maar hebben kunt,' zei hij tegen zijn grote broer. Rory lachte en aaide Kofi over zijn bol. 'Goed op oma Mina passen, jongen.' Kofi lachte. 'Goed op Sarah passen!'

Afbeelding
Toen stapten oma Mina en Kofi in de taxi en reden weg. Rory voelde een traan opkomen, maar hield zich sterk. Na vanavond besefte hij dat hij ook vrienden in de villa had, het bezoek van oma Mina en Kofi had hem echt goed gedaan. Vol zelfvertrouwen draaide hij zich om en liep terug de villa in.
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Gouden Kooi 2013 - 9.2 online!

Awh, wat een leuke familie heeft Rory! :swing Die oma denkt precies hoe ik erover denk XD

'Hallo daar, lekker kippetje.' Kofi, het broertje van Rory, probeerde te flirten met Sarah. 'Euh.. hallo, klein kuiken.' Geniaal!!! :lol

#TeamElzaStevenLouise
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Gouden Kooi 2013 - 9.2 online!

Hmmm... Ik ben zo dom geweest om te stemmen voor ik de up las. :glare

Ik vind Katie namelijk wel een beetje treurig nu, dus daar stem ik voortaan niet meer op.
Rory heb ik gelukkig wel goed gestemd. Waarom ik Sarah heb gestemd, geen idee. :|
Jack vind ik maar niets, maar hij zorgt wel weer voor spanningen en brengt de rest bij elkaar. :D

#teamRory #teamElza #teamSteven
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 9.2 online!

Aflevering 3
Week 9

Afbeelding
Sarah en Steven kruisten elkaar Sarah's weg naar de keuken. 'Zeggen we geen goedemorgen, Sarah? Of mag dat niet van die spierbundel van je?' Sarah lachte. 'Als jij graag een goedemorgen wilt, schat, dan krijg je die. Goedemorgen! En die spierbundel heeft een naam..' 'Die spierbundel is een eikel,' ging Steven verder. 'Dat past toch helemaal niet bij je? Of wacht.. juist wel! Net zo oppervlakkig.' 'Noem mij niet oppervlakkig, Steven! Dat ik niet net zo'n dramaqueen als jij bent, wil niet zeggen dat ik oppervlakkig ben!' Steven lachte hardop. 'Wat ben jij een secreet, Sarah,' voegde hij er nog aan toe.

Afbeelding
Elza hoorde het gesprek. Van deze vijandige sferen werd ze bang, zenuwachtig. Ze vond het helemaal niet prettig om in diezelfde ruimte te zijn waar dat gesprek gevoerd werd, maar opstaan durfde ze ook niet..

Afbeelding
'Vind je het erg als ik ook een hotdog neem, Rory?' 'Tuurlijk niet,' antwoordde Rory vriendelijk. Toen dacht hij aan het gesprek van gister. Jack had gezegd dat hij hem dik vond en daardoor geen echte man. 'Maar pas op dat je niet zo vet als mij wordt..' zei hij er met een cynisch toontje achteraan. Jack pakte een hotdog en ging naast Rory zitten. 'Rory, luister, dat kwam er gisteren niet netjes uit, maar zoals jij leeft is niet mijn leefstijl, ik kan het niet begrijpen dat je er zo uit wilt zien.' 'Ik wil er niet zo uit zien, dat is geen keuze, Jack,' zei Rory bedroefd. Jack zuchtte. 'Ik ben ook blij dat je bent wie je bent en je zo gedraagt, ik vind je echt een toffe kerel, hoor!' Rory lachte. Ergens dacht hij dat Jack best een goede jongen kon zijn.

Afbeelding
Die middag wilden Louise en Elza gaan sporten. Ze waren net aan het roddelen over Jack toen Elza ineens wel heel zachtjes ging praten. 'Wat is..' begon Louise zonder haar zin af te maken. Ook zij zag Jack trainen. Beiden zuchtten ze. 'We gaan wel gewoon trainen, hoor, Els, dan maar met hem in één ruimte.'

Afbeelding
'Wat is er, mooi meisje?' vroeg Rory aan Katie. 'Ik.. ik kon het net zo goed vinden met Sarah, ze leek wel helemaal veranderd, erg lief, gezellig, grappig en vriendelijk. En nu.. nu is die lompe Jack de hele dag bij haar en ze doet zo..' 'Zo anders?' vroeg Rory. 'Ja, precies,' knikte Katie. 'Ik voel me zo niet op m'n gemak bij ze. En nu haten jullie me vast allemaal en Sarah heeft Jack en wie heb ik dan? Niemand meer! 'Je hebt mij,' zei Rory. 'Als vriend, maar ook als speler.' 'Hoe bedoel je?' vroeg Katie verbaasd. 'Nou, ik heb opgevangen dat Elza, Louise en Steven samen een complot op hebben gezet om de finale met elkaar te halen. Sarah zal dat met Jack doen en het zal ze een worst zijn wie die derde finalist is.' Toen Rory het woord 'worst' zei dwaalde zijn gedachten even af. 'Rory?' vroeg Katie. 'O ja, behalve jij en ik zit iedereen in een complot en zijn wij dus de eersten die eruit geschopt worden, maar wat nou als wij samen een complot beginnen, een geheim complot! Jij blijft met Jack en Sarah omgaan om informatie in te winnen en ik doe gewoon leuk mee met Louise, Steven en Elza voor informatie. IJzersterk zijn we dan!' Katie knikte. 'Wat een goed plan! Ik wist niet dat dat achter je lieve gezichtje schuilde.'

Afbeelding
De twee meiden waren begonnen op de loopband en Jack was ondertussen op te staan om ze te coacen en tips te geven. Louise werd er ontzettend chagrijnig van. Maar op het punt dat ze wilde stoppen en niet meer kon moedigden de woorden van Jack haar wel aan om door te gaan. 'Je kunt het, Louise, je bent sterk! Je bent sterk! Elza, jij ook!' riep hij. En het werkte.. Louise en Elza waren juist blij met de coaching van Jack en zijn tips, maar als speler in het spel wantrouwden ze hem nog diep..
Afbeelding
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: De Gouden Kooi 2013 - 9.2 online!

Haha, heb ik net gereageerd, alweer een up!
Toen Rory het woord 'worst' zei dwaalde zijn gedachten even af.- Toen ik dit las, moest ik zo lachen! Rory is echt super leuk!
Jack is misschien toch zo slecht nog niet, maar Steven is beter!
Leuke up! Leuk gedaan.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie