Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

227 berichten • Pagina 6 van 12

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Dagboek Familie Vrijevogel H8 19~7~2012

H8:

Afbeelding

Alle kinderen zaten op de bankjes, die rondom het nog niet brandende kampvuur waren gezet. Hannah zat er ook, maar ze keek niet zo vrolijk. Ze had Vincent nog niet één keer aangekeken. En Vincent, die op het andere bankje bij zijn zusje zat, had wanhopig geprobeerd haar aandacht te trekken. De kampleidster legde uit hoe alles zou gaan, de kinderen moesten allemaal een tent delen. Behalve Hannah en Vincent, zij kregen allebei hun eigen tent. Tot opluchting van Hannah.

Afbeelding

De kampleidster, Ella, was een forse vrouw met korte stekeltjes. Ze was erg aardig maar je moest haar niet boos maken. 'Kinderen, we gaan eerst even een wandeling maken over het kampterrein. Volg mij alsjeblieft' Alle kinderen stonden snel op en volgden de vrouw gewillig. Hannah stond ook op maar Ella gebaarde haar weer te gaan zitten. 'Onze helpers mogen hier blijven, dan kunnen ze elkaar wat beter leren kennen.' Ze wist blijkbaar niet dat Hannah en Vincent elkaar maar al te goed kenden. Dit was Vincent zijn kans om met haar te praten.

Afbeelding

De vrouw leidde de kinderen richting de grote waterval, aan de rand van het terrein. Alle kinderen keken verbaasd naar de grote bak water, die zich met veel geweld naar beneden stortte. Ella lachte om hun verbaasde gezichtjes en ze begon met het uitleggen over de waterval, het bos, het terrein enz. Hannah en Vincent bleven alleen achter.

Afbeelding

'Ik ga naar mijn tent' mompelde Hannah, waarna ze zich snel uit de voeten probeerde te maken. 'Wacht!' Vincent pakte haar schouder vast. Hannah bleef abrupt staan. 'Vincent, ik wil dit niet! Alsjeblieft hou er mee op!' Ze probeerde verder te lopen, maar Vincent hield haar tegen. Hij trok aan haar arm, zodat ze zich wel om moest draaien.

Afbeelding

Hij legde zijn hand op haar wang, maar hield haar andere vast. Zodat ze niet weg kon rennen. 'Alsjeblieft Hannah, snap het dan' Hij keek haar recht in de ogen aan, maar ze kon haar hoofd niet af wenden. 'Hannah, lieve Hannah. Begrijp het alsjeblieft. Ik ben verliefd op je!' Hannah keek hem geschokt aan. 'Nee, dat ben je niet! Dat mag je niet! Dit wil ik niet!' De tranen stroomden over haar wangen.

Afbeelding

Ze rende snel weg, naar haar tent. Vincent riep haar na 'Hannah! Waarom ren je steeds weg!? Vertel mij gewoon wat er is! Dan weet ik waarom ik niet verliefd op je mag zijn!' Maar het was hopeloos. Snikkend dook ze haar tent in. Vincent keek haar zuchtend na. Er moest meer zijn dan dit, anders zou ze niet zo heftig gereageerd hebben....

Afbeelding

Hannah zat snikkend in haar donkere tent. Ze had de moeite niet gedaan om een lampje aan te steken. Ze veegde de mascara onder haar ogen vandaan, maar ze maakte het alleen maar erger. De tranen bleven komen en hoe verwoed ze die ook probeerde te stoppen, ze stroomden maar door. Er was inderdaad een andere reden, een reden die ze nooit iemand had verteld. Omdat ze zich ervoor schaamde. Omdat ze er niemand pijn mee wou doen.

Afbeelding

Vincent knielde neer voor haar tent 'Hannah?' fluisterde hij. het gesnik binnen was nog niet gestopt en Vincent maakte zich zorgen. 'Hannah, als je me niet binnenlaat, dan kom ik zelf wel binnen' Hij hoopte dat ze nu wel naar buiten zou komen, maar dat gebeurde niet. Hij schoof de tentdoek aan de kant en keek voorzichtig naar binnen. Hannah zat op de grond, huilend. Ze leek het niet eens te merken dat hij binnenkwam.

Afbeelding

Hij plofte naast haar neer, en deed helemaal niks. Hij wachtte geduldig af. Tot Hannah losbarstte. 'Vincent, je begrijpt het niet.Het is niet zo dat ik jou niet leuk vind, ik wil je het gewoon niet aandoen!' 'Wat wil je mij niet aandoen!? Hannah alsjeblieft, wees duidelijk tegen me! Ik hou van je! Ik wil verder met jou! Ik heb alles voor je over, maar je moet mij wel zeggen of jij hetzelfde voelt!' Hannah keek hem aan 'Vincent, ik ben ziek! Begrijp dat dan! Toen ik je vertelde dat mijn vader was doodgegaan, dat was omdat hij ziek was! Ernstig ziek! En dat is erfelijk! Ik ga dood Vincent! Ik weet niet wanneer! Maar de dokters houden het op maximaal 30 jaar, ik word maar 30! Dan ga ik dood!' Ze barstte in snikken uit, 'Ik wil het niet! Ik wil gezond zijn! Net als jou, maar ik ben het niet! En ik zal het ook nooit zijn!' Vincent keek haar aan 'Dat maakt mij niet uit, al had je nog maar 2 jaar! Ik hou nog steeds van je!'

Afbeelding

Vincent wist niet of ze het gehoord had, omdat ze zo huilde. Hij bleef bij haar, tot ze uitgehuild was. Hij nam haar in zijn armen, waar ze uitgeput in slaap viel. Ze was ziek, dacht hij. Maar hij meende wat hij had gezegd. Hij hield van haar, en dat zou hij doen tot haar laatste ademtocht. Hij gaf haar voorzichtig een kus op haar voorhoofd, en keek gelukzalig naar haar. Ja! Hij hield van haar!

Afbeelding

Die avond zat iedereen bij het grote kampvuur. Vincent had Hannah overtuigd om mee te gaan, ook al had ze geen zin. Ella vertelde allerlei verhalen en de kinderen luisterden geboeid. Het was erg gezellig, iedereen had al marshmallows geroosterd en zat vol. Het was al laat, maar de kinderen waren nog niet moe.

Afbeelding

Vincent hield Hannah stevig tegen hem aan. Hij wou haar nooit meer los laten. Hannah had zich overgegeven aan hem en ze had besloten er het beste van te maken. Tot opluchting van Vincent. Hij zag zijn hele leven al voor zich, samen met Hannah. Het maakte hem niets uit dat ze ziek was. Hij hield niet minder van haar. Het was voorbestemd.

Afbeelding

Cora had een nieuwe vriendin gemaakt, Eva. Ze was een erg druk en gezellig meisje. Samen lachten ze om de verhalen van Ella. Ze maakten allerlei fantasieën over van alles en nog wat. Kortom, het was heel gezellig!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat jullie het leuk vinden! :swing
Sorry voor de lelijke plaatjes trouwens, het wou niet zo goed :$
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Dagboek Familie Vrijevogel H8 19~7~2012

Lelijke plaatjes?? xD Ik wilde net een opmerking maken dat je plaatjes zo mooi zijn en zo ontzettend goed bij je verhaal passen,maarja dan doe ik dat maar niet. :fluit
Ik vind de laatste screen in de tent waar ze in elkaars armen liggen zo enorm mooi en dat gedeelte van je hoofdstuk vind ik ook heel mooi geschreven.
Die laatste paar zinnetjes over Cora had ik gewoon meegenomen naar het volgende hoofdstuk,nu komen ze een beetje als mosterd na de maaltijd,snap je? :$
Super update,ik merk dat ik er altijd even lekker voor ga zitten als jij weer een update hebt gemaakt. ;)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Dagboek Familie Vrijevogel H8 19~7~2012

Origineel met dat kamp, ook er leuk gebouwd. En een leuke update ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten