Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

227 berichten • Pagina 5 van 12

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Dagboek Familie Vrijevogel H6 15~7~2012

Die ene screens dat Vincent en Hannah tegenover elkaar staan, met de zonsondergang. Die is super mooi ;o
Ik heb behoorlijk wat updates gemist maar alles alweer bij gelezen. Super leuk <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Dagboek Familie Vrijevogel H6 15~7~2012

H7:

Afbeelding

Met een zucht van opluchting plofte ze neer op de trap, ze steunde haar hoofd in haar arm en keek gelukzalig de kamer rond. Alleen, ze was helemaal alleen. En ze vond het heerlijk! Een hele week voor haar. Cora was op schoolkamp. Vincent had gehoord dat Hannah meeging al begeleidster, dus had hij zich ook snel ingeschreven. En Sam was samen met Bertha naar Lucky Palms om een kijkje te nemen bij haar huis. Ze keek nogmaals om zich heen en zuchtte, dit keer van verveling. Ze keek naar de meubels, die al eeuwen op dezelfde plek stonden. Ze keek naar de muren, die altijd al hetzelfde waren. Ze was toe aan iets nieuws. Plots schrok ze op van haar mobiel.

Afbeelding

Ze keek naar het scherm, John. John was haar neef en hij was klusjesman. Ze nam op. 'Héé John!' Op de achtergrond hoorde ze hamers en zagen klinken, en dat was de aanleiding tot het beste idee van Jolanda ooit. John praatte over van alles, familie, werk, het huis enz. Maar Jolanda onderbrak hem. 'John? Jij bent mij toch nog iets schuldig? Omdat ik eens twee weken voor jouw huis plus huisdieren heb gezorgd?' Vroeg ze op haar onschuldigst. 'Jazeker! Weet je al iets wat ik voor je terug kan doen?' Jolanda kreeg een geheimzinnige glimlach op haar gezicht. 'Nou.... Mijn huis kan wel eens een opknapper gebruiken.'

Afbeelding

Even later kwam een grote auto de oprit oprijden. Jolanda had al enige voorbereiding gedaan en wachtte nu geduldig. John was meteen met zijn klussers naar het huis van de Vrijevogels gereden. Jolanda had intussen de oude verbouwplannen uit de kast gehaald, die ze ooit eens hadden gemaakt. Ze was helemaal klaar voor iets nieuws!

Afbeelding

Drie mannen in overal kwamen de auto uit. De middelste was haar goeie neef, de andere twee zijn vrienden en collega's. Jolanda kwam meteen op hen af met haar armen vol tekeningen. Ze begeleidde hen naar binnen en spreidde de tekeningen over de tafel. Toen ze alles duidelijk had gemaakt vertrok ze om zelf nieuwe meubels uit te zoeken. En liet ze de mannen achter, die het behang eraf zouden halen, enkele deuren opnieuw zouden verven en misschien een enkel muurtje slopen?!

Afbeelding

Na twee dagen van hard werken was het huis leeg, en was het klaar om helemaal opnieuw geverfd en ingericht te worden. De plannen lagen over de oude, geschuurde tafel verspreid en de klussers gingen weer aan de slag, dit keer met heropbouwen.

Afbeelding

De vijf dagen die daarna nog volgden werden volop besteed aan: Behangen, verven, schuren, inrichten enz. In die vijf dagen was huize Vrijevogel ontoegankelijk, en klonk er alleen maar getik van hamers, gezaag van zagen en alle andere geluiden die bij een flinke verbouwing te pas kwamen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben dus bezig met het verbouwen van het huis. Ik hou het in dezelfde stijl, maar ik heb wel alle (en dan ook echt alle) Meubels verwijderd. Zodat ik volop geld heb voor de verbouwing. Ook, omdat ik inmiddels al een tijdje speel, heeft Sam al flink wat verdiend. En het gaat ook erg goed met Jolanda haar tuintje, die al een beetje is uitgebreid. :D
Binnenkort krijgen jullie het huis te zien. Maar pas na de 1e opdracht, omdat ik geen flauw idee heb wat die is. Er komen daarvoor nog één of twee updates van het schoolkamp. :laugh
Het is een kleine update maar ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten