Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 5 van 6

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 6 30/11/11}

7. The Test (door Eline)
Afbeelding
De gedachten bleven, ik kon het niet meer aan. Dus stiekem liet ik een DNA-test doen. Die ochtend deed ik de brievenbus open, in de hoop dat er misschien een brief van het ziekenhuis in zou liggen.

Afbeelding
Ik rommelde tussen al die papieren en vond de uitslag van de DNA-test. Ik maakte het open. Er stond eerst nog een heleboel tekst. Ik wilde die tekst niet lezen, dus ging snel naar het kadertje, waar de uitslag stond. Uit de test is gebleken dat..... Verder kwam ik niet, ik had het gevoel alsof ik geen adem meer kreeg. Het leek of alles zwart werd voor mijn ogen.

Afbeelding
Ik liep naar binnen, met een enorm schuldgevoel en schaamte. Nee, ik kan het niet, ik kan iemand niet zo vernederen, terwijl hij er zo goed mee is. Ik kon het gewoon niet. Toch ging ik zitten en riep hem bij me.

Afbeelding
'Lieve, lieve Nick.' begon ik. 'Je weet dat ik heel veel van je hou.' Hij keek me verbaasd aan. 'Ik vind het zo leuk hoe je met Alice omgaat.' ging ik verder. Ik schraapte mijn keel. Ik moet het zeggen, het moet gewoon. 'Toen ik me ongelukkig voelde, is er iets gebeurd.' Ik voelde dat ik misselijk werd. 'Er is iets gebeurd met.....met een man.' ' Ik vind dit heel moeilijk om te zeggen, maar Alice.....Alice is niet van jou.'

Laatst gewijzigd door Simsfreak op do 01 dec 2011, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 7 1/12/11}

^
Alles zat door elkaar, omdat PB ze door elkaar had geupload, maar nu staat alles goed! Had het al gezien :3

En, tjaa.. Ik zeg niks over dat 'zielig' :3

maar wel bedankt!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

^
Jaa, al komt het laatste hoofdstuk straks al online :3

Dus idd straks het laatste hoofdstuk, de epiloog en een verrassing!

Aaah, dankje! Ik wist niet zeker of ik het wel moest vragen, omdat dit db al vrij snel afgelopen is.. :)!
v

Laatst gewijzigd door Simsfreak op vr 02 dec 2011, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Simsfreak

8. Everything Will Be Good At The End (door Elisa)
Afbeelding
'Wat?' mompelde Nick. Hij zag er teleurgesteld en verdrietig uit, en zo voelde ik me ook. Wat had ik gedaan? Nick was er altijd voor me geweest, had al mijn slechte daden geaccepteerd, en dan kwam ik weer met zoiets aan.

Afbeelding
Bang wendde ik mijn blik af, wachtend tot hij tegen me zou gaan schreeuwen. En daar had hij alle reden toe, want ik verdiendde het. Stel dat hij niet met mij getrouwd was geweest.. Misschien had hij dan een vrouw gehad die hem verdiendde, niet een stom mens die hem bedroog.

Afbeelding
Toen ik wilde opstaan en weglopen, trok Nick me aan me pols naar hem toe, en knuffelde me. Totaal overdonerd stond ik in zijn warme omhelzing. 'Wat..?' was het enige wat ik kon mompelen.

Afbeelding
'Rose.. Ik begrijp je.. Je verdiend iemand die je wel kinderen kan schenken, en het feit dat je me niet verlaten hebt voor een of andere zak..' Hij knuffelde me nog eens. 'Ik zei toch dat alles goed zou komen! Het enige wat je me moet beloven is dat je nooit meer tegen me liegt, hoe erg de waarheid ook is, want als de waarheid verzwegen word, word de leugen alleen maar erger.' Verbrouweerd keek ik hem aan. 'Ik hou van je' mompelde Nick, en al kon ik niks terug zeggen, ik voelde toch het warme gevoel van geluk door mijn lichaam stromen.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 8 2/12/11}

Als ik mijn post 2 minuten eerder had gepost, had ik het goed gehad ;o
@Dave Neee, dat vind ik zonde ;o Hoewel je dan wel veel te weten komt over Alice ^^
Nanana, maar dan krijgen we het toch te horen, dus ;p

V Zeker, stiekem vind ik hem nog altijd te goed voor Rose..

Laatst gewijzigd door marlinde op vr 02 dec 2011, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 8 2/12/11}

Dankje allemaal! :3

^
Achjaa, ik ben denk ik te lui om het aan te passen, en sowieso boeit het mij niet echt :p

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie