Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 26 van 38

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2013 - 11.1 online! UPDATE!

Aflevering 2
Week 11

Afbeelding
Dezelfde avond als Zoë's entree was ook haar welkomsfeestje, een zwembadfeest! Iedereen dook achter elkaar het koude water in. 'Oh, wat heerlijk!' riep Zoë. Sarah zwom naar haar toe en ze complimenteerden elkaar voor de prachtige badpakken. Ze leken het nu al erg goed te kunnen vinden.

Afbeelding
Ook leek Zoë het erg goed te kunnen vinden met Jack. Jack had geen oog meer voor Sarah, maar keek alleen nog naar Zoë. 'Ik vind ook dat je een prachtig badpak hebt, Zoë,' zei hij met een verleidelijke glimlach. Zoë lachte. 'Nou, dat is erg lief van je, Jack.'

Afbeelding
Louise en Steven hadden even afstand genomen van het zwembadfeest en gingen iets verderop bij de loungeset zitten. 'Wat denk jij van Zoë?' vroeg Steven direct aan zijn bondgenote. 'Aardig, maar ik zie gelijk welke kant ze kiest.' Steven knikte. 'Ze sluit zich aan bij Sarah en Jack, een extra concurrente dus.' 'Maargoed, dat was tactisch ook de beste zet voor haar, er is maar plek voor drie in de finale. Als ze zich bij ons aan had gesloten had ze vroeg of laat alsnog moeten vertrekken.' Steven knikte wederom. 'Maar dat geeft ons niet minder redenen om haar alsnog weg te werken. Hoe sneller, hoe beter. Waar is Rory eigenlijk?'

Afbeelding
'Hallo lekkere schatjes van me,' zei Rory tegen de hotdogs. 'Hebben jullie vriendjes meegenomen?' zei hij erg opgewekt toen hij ook hamburgers zag staan.

Afbeelding
Sarah had een tijdje met Jack en Zoë bij de bar gezeten om wat te drinken. Het werd snel duidelijk dat ze in ieder geval één ding allemaal gemeen hadden en dat was een brein dat gek op drank is. Flessen wijn en andere alcoholische dranken gingen erdoor. Sarah merkte wel dat Jack haar steeds een beetje buiten sloot en alleen met Zoë bezig was. Ook Zoë vond dit onprettig en probeerde Sarah bij het gesprek te trekken, maar Jack kapte dat steeds af. Het enige wat hij over Sarah zei was: 'Misschien vanavond een triootje?' 'Eikel,' fluisterde Sarah zachtjes terwijl ze in het bubbelbad ging zitten. 'Achja, veel meer dan een pion in mijn spel was hij toch al niet,' vulde ze zichzelf aan.

Afbeelding
Gillend en vrij liet Zoë zich met een volle fles wijn het zwembad inglijden. Ze had ontzettend veel lol met Jack. 'Laten we bij Sarah in het bubbelbad gaan,' stelde Zoë voor. Jack zag het niet zo zitten, maar hij had geen keuze, want Zoë was al halverwege.

Afbeelding
'Zo, dan zit het stelletje tenminste weer lekker bij elkaar,' zei Zoë vriendelijk. Ze had geen enkele intentie om de twee uit elkaar te drijven en was blij ze naast elkaar te zien zitten. 'Alles goed, wijffie van me?' vroeg Jack aan Sarah. 'Oh, nu ben ik je wijffie weer?' fluisterde ze sarcastisch.

Afbeelding
'Beste bewoners,' klonk ineens door het hele huis. 'Ik heb opgevangen dat sommigen van jullie graag richting hun bed willen vertrekken, maar er is een kleine wijziging. De slaapkamers worden bij deze aangepast. Er is veel veranderd de laatste weken in het huis en daarom vind ik dat de kamers opnieuw ingedeeld moeten worden. Met hulp van het publiek volgt hier de indeling. De masterbedroom is weer van.. Steven! Gefeliciteerd. Rory, jij bent gedegradeerd naar de solokamer. De liefdeskamer is voor.. Jack en Zoë.' 'Wat?' riepen Sarah en Zoë tegelijk uit, terwijl er een blije uitdrukking op Jacks gezicht verdween. Ook de andere miljonairs leken verrast. 'Sarah en Louise, de vijandenkamer is voor jullie.' 'Maak je geen zorgen, Sarah,' zei Zoë serieus. 'We lossen dit wel op, ik beloof je dat er niks zal gebeuren.' Sarah wist niet wat ze moest zeggen. Ze zag Jack niet zo zeer als vriendje of als grote liefde, meer als een niet al te intelligente man waarmee ze haar plannen en het bed kon delen, maar het voelde niet prettig dat er vanavond een andere vrouw bij haar in bed zou kruipen, terwijl diezelfde man nu zijn armen nog om haar geslagen had. 'Tot slot nog een klein extraatje om de nacht nog prettiger te maken voor Rory, Steven en Louise. Elza heeft haar contactpunten verdeeld. Rory krijgt er 415, Louise 450 en Steven ontvangt de rest van haar contactpunten, dit zijn er 1000. Slaap lekker.'

Afbeelding
Jack stapte op Zoë af. 'Volgens het publiek zijn wij een setje, Zoë,' fluisterde hij haar verleidelijk toe. 'Nee, Jack, ik wil dit niet. Jij en Sarah horen bij elkaar. Doe dus normaal en ga gewoon slapen. Morgen moeten we hier een oplossing voor vinden.'

Afbeelding
Rory keek uit het raam. De solokamer, wat eenzame bedoeling, zeg, dacht hij. Geen andere miljonairs, geen hotdogs en geen hamburgers.. Hij had ook gehoopt dat het bezoek van zijn oma en broertje hem extra kracht zou geven om door te zetten, maar nu hij ze even gezien had, miste hij ze alleen maar meer.

Afbeelding
Sarah begon gelijk geïrriteerd te klagen tegen Louise, nog voordat ze in de slaapkamer waren. 'Je hoeft dit niet op mij af te reageren, Sarah, ik heb hier net zo weinig zin in als jij. En ik kan nu echt slaap gebruiken.' 'Ja, wat denk je van mij, egoïstisch kreng,' snauwde Sarah haar toe. 'Hé, luister eens. Het is niet mijn schuld dat jouw man vanavond bovenop een ander mokkel ligt, ja?! Behandel mij dus niet als stront!' Sarah mompelde nog wat en trok toen haar nachtkleding aan.

Afbeelding
Zacht kreunend lag Zoë op het bed. De alcohol en de versierpogingen van Jack hadden toch tot een spannende nacht geleid. Iets waar Zoë later veel spijt van zou krijgen..

Laatst gewijzigd door Mikese op zo 02 jun 2013, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ Je kon maar op één iemand stemmen he. XD

En ik vind het zielig voor Sarah, dus misschien ben ik dit keer wel voor haar...
Ik vind de poll resultaten altijd zo apart, Steven staat dik voor terwijl hij amper wat boeiends doet. :p
Jack en Sarah vind ik nu wel weer voor sensatie zorgen, en heeft er niemand medelijden met Rory? Of met Louise, dat zij de vijandenkamer weer moet delen?
Mikese

Haha, ik vond het zelf eigenlijk ook wel een leuke wending. Vooral om nu een keer een andere kant van Sarah te zien. Wel naar voor Zoë dat ze gelijk zo in the picture komt. Ik gooi de poll dicht en de miljonairs mogen gaan stemmen! :)
Afbeelding
Mikese

Eliminatieronde
Week 11

Afbeelding
'Welkom, kandidaten, bij deze 11e eliminatieronde. Laten we snel beginnen met het verdelen van de contactpunten.' De kandidaten knikten en waren erg zenuwachtig voor de uitslag. '150 contactpunten zijn voor de winnaar van deze week. Die winnaar is Steven!' Niet veel van de miljonairs leken verrast, Steven won regelmatig de populariteitspolls. 'Een tweede plek is voor.. Sarah!' Sarah was ontzettend blij! Ze eindigde meestal bij de minder populaire helft. 'Ook veilig deze week is.. Rory! Je krijgt 80 contactpunten van het publiek.' 'Yippie-ya-hoo!'

Afbeelding
'Jack, Zoë en Louise, ik verzoek jullie om op te staan. Jullie hebben het laagst gescoord deze week in de populariteitspoll. Dat betekent dat twee van jullie in de gevarenzone staan. Jack, jij ontvangt 50 contactpunten, Louise 25 en Zoë is de minst populaire miljonair van deze week.' Jack keek opgelucht, ontkomen aan de eliminatieronde, dacht hij. 'Maar.. omdat dit Zoë's eerste week is in de villa is zij veilig voor eliminatie en staan Louise en Jack in de gevarenzone. Succes.'

Afbeelding
Louise en Jack stonden angstig naast elkaar, beiden bang voor de rode stoel.

Afbeelding
'Sarah, het publiek wil erg graag weten hoe jij gaat stemmen.' 'Nou, dat zal ik je..' 'Rustig aan, Sarah,' zei de Stem, 'jouw stemrecht is ontnomen door een blocker. Het publiek komt er dus niet achter wat jij stemt.' Sarah keek geschokt. Werd ze nu gewoon geblockt? Wat irritant!, dacht ze.

Afbeelding
'Zoë, ook jij bent geblockt.'

Afbeelding
'Dan kijk ik naar de twee mannen. Rory, ik begin bij jou. Wie zie jij liever op de rode stoel?' 'Ik kies Jack, omdat Louise zo'n goede vriendin van me is. Sorry, man.' 'En Steven, wie zie jij liever op die rode stoel? Jack of Louise?' 'Ook Jack.'

Afbeelding
Jack ging zitten. 'Kom maar op,' fluisterde hij, bang voor het ergste. 'Steven,' begon de Stem. 'Mag Jack blijven of stuur jij hem vanavond naar huis?' 'Beste Jack, ik moet eerlijk zeggen dat het me veel deed dat je laatst je excuses aan bood en me op een normale manier vertelde wat je van me vond. Wat mij betreft zijn er geen hard feelings tussen ons, maar puur om strategische redenen stuur ik je naar huis.' Jack knikte en zei verder niets. 'Rory, wat doe jij?' vroeg de Stem. 'Sorry, Jack, man. Ik moet je ook weg sturen.'

Afbeelding
Er stonden niet veel miljonairs klaar om Jack te troosten, maar Zoë was de eerste. 'Dat was een kort bezoekje,' fluisterde in zijn oor. Jack keek verdrietig. 'Het ging te snel voorbij. Zorg dat je je sterk houdt, Zoë.'

Afbeelding
De miljonairs gingen naar buiten om afscheid van Jack te nemen, alleen Sarah bleef zitten. 'Gaat het wel?' vroeg Steven. 'Tuurlijk, ben blij dat die eikel weg is,' snauwde ze en ze keek de andere kant op. Steven ging naast haar zitten. 'Je hoeft je niet telkens zo sterk te houden als je je rot voelt, Saar,' zei hij tegen haar. Steven zag een traan uit haar ooghoek vloeien. 'Hij is zo'n gore klootzak,' fluisterde ze. 'Wat hij me aan gedaan heeft, voor het oog van iedereen. Met z'n mooie praatjes..' 'En kijk hoe hij nu afgaat..' antwoordde Steven. 'En jij zit nog hier.' Sarah lachte. 'Dankjewel,' zei ze zachtjes.

Afbeelding
Buiten was de sfeer zoals elke eliminatieronde dat er iemand vertrok. Met gemengde gevoelens stonden Zoë, Rory en Louise bij de poort. Jaloers dat Jack de vrije wereld weer in mocht, maar ook blij dat zij weer een ronde door waren.

Afbeelding
Jack keek nog even achterom vanuit de limousine. Het avontuur was kort, hij had gehoopt langer te mogen blijven, maar het mocht niet zo zijn. Hij liet Zoë en Sarah achter, niet wetend of hij van één van beiden hield..

Afbeelding
'Zo, miljonairs, dat maakt dat jullie nog met z'n vijven in de race zijn. Er moeten nog slechts twee miljonairs afvallen voordat de finale losbarst! Omdat het verschil in contactpunten erg groot is en zo de kansen dus ook ongelijk verdeeld zijn heb ik iets besloten. Jullie blijven gewoon contactpunten verdienen en dit blijft de doorslaggevende factor bij een gelijke stand. Maar.. jullie contactpuntenkluisje blijft verder op slot. Je mag je contactpunten dus niet meer uitgeven. Het spel wordt dus nog gevaarlijker en je zult nog tactischer moeten spelen. Met wie ga je in zee? Wie laat je achter? Hoe pak je het publiek in en hoe ga je stemmen tijdens de eliminatieronden? Houd je je vrienden in het spel of kies je voor een miljoen? De keuze is aan jullie. Veel succes in gevangenschap, veel succes in de Gouden Kooi.'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie