Heeele leuke reacties zeg! Vooral de langste, die zijn altijd het leukst!

Ik heb zo te zien al zowaar inschrijvingen voor Expeditie Robinson? Er komt ook een tweede editie van de Gouden Kooi zoals ik eerder al vermeldde, maar die word niet door mij georganiseerd. Ik blijf er wel bij betrokken, want ik wil wel graag dat het aansluit op de eerste editie, dus de nieuwe schrijver/schrijfster krijgt het nog heeeeel moeilijk met mij haha, grapjee! Ik ben er van overtuigd dat ze, ja inderdaad laat ik maar gewoon zeggen dat het een ze is, het heel goed gaat doen. Ze speelde ook in de Gouden Kooi, helaas niet al te ver gekomen maarja, ik vond haar een leuke kandidaat. Of had ik al verklapt wie het ging doen en zit ik voor niets zo geheimzinnig te doen?
In ieder geval, Evelieen was dus Melanie, wederom een superleuk forumlid. Wat dat betreft heb ik écht alleen maar leuke forumleden in het spel gehad en zonder jullie had ik dit natuurlijk niet kunnen maken, hè? Jullie hebben de personages verzonnen, ok ik ook 1 haha. Ik vind het ook zo jammer dat het afgelopen is, maar zoals ik al zei gaat het door en zal ik me er zeker goed mee bemoeien!
Expeditie Robinson word ook vast en zeker leuk om te doen en daar horen jullie in december meer over, de Gouden Kooi zal in 2012 van start gaan, maar misschien gaat de nieuwe schrijfster daarvoor al forumleden zoeken, personages maken enzovoort. Een grote verassing gaat het dus nog worden, of 2 zeg maar! Ik heb tot nu toe 1 forumlid benaderd die ik er heel graag in wil hebben trouwens, voor de andere 15 plaatsen in de expeditie moet ik nog even goed nadenken en afstemmen met de mystery schrijfster van de Gouden Kooi 2012.
Ok, ik schrijf te veel, hè in deze post? Overenthousiast noemt men dat.
Het personage achter Sharon zal trouwens hopelijk ook snel bekend worden, maar ik heb al gehoord van hem dat hij de spanning er nog heeeeel even in houd haha.
Lieve lezers en kandidaten, bedankt voor het maken, lezen, reageren, meedenken, de tips, het plezier en alles!