Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

378 berichten • Pagina 2 van 19

Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: A Terrible Trip - Vragentopic (Nog niet begonnen)

Anna schreef:Dick Walcom (Robin_Sim)
Hij heeft zijn leven nooit anders gekend dan elke avond feesten. Hij valt erg op met zijn rare dansjes en met de drankjes die hij kan mixen achter de bar. Zet hem daar neer en niemand is meer bij de bar weg te slaan. Dereck geniet van deze aandacht en gebruikt zijn talent maar al te goed.
Dick heeft een feestsuite.
Wie is Dereck? of is dit een foutje en moet Dereck in Dick verandert worden.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: A Terrible Trip - Vragentopic (Nog niet begonnen)

Okéee, ik weet het, bij 2 andere spellen reageerde ik uiteindelijk niet meer, maar daar had ik voor mijn gevoel redelijk goede redenen voor xD
Duss, zou ik misschien Bernard mogen zijn, als ik beloof dat ik blijf posten? (a')
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: A Terrible Trip - Vragentopic (Nog niet begonnen)

^
... ik ook wel, alleen ik zit weer is vast in namen... alhoewel ik maar 1 meisjes naam nodig heb, toch zit ik er vast in. Aangezien, ik vind dat je niet gewoon ergens een naam moet pakken... er moet een achterliggende gedachte bijzitten.
Oke, let maar niet op mij... xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: A Terrible Trip - Vragentopic (Nog niet begonnen)

@ deetui, het is niet zo moeilijk hoor.
Voornamelijk is het het posten van een verhaal als het ware, steeds weer stukjes. Waarin je zelf mag kiezen wat je doet. Zolang je maar niet opeens anderen gaat neersteken enzo, snap je?
Verder gaat er om de zoveel tijd, iemand dus dood. Waarop je weer kan posten.

Dus, post wat. Maar probeer niet te veel anderen te beïnvloeden, door jouw posts. Snap je? anders moet je maar even een pm sturen, dan leg ik het wel helemaal uit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: A Terrible Trip - Vragentopic (Nog niet begonnen)

Oke, wacht even hoor! Volgens mij snap ik het nog niet helemaal xD Dus een moordenaar vermoord iemand, die is dan dood (neem ik aan?). Dan komt er dus een stemronde en degene met de meeste stemmen gaat ook dood. Waarom? Dan zijn er dus steeds 2 mensen die dood gaan? Is er ook een of andere tactiek voor dit spel? xD
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: A Terrible Trip - Vragentopic (Nog niet begonnen)

^ helemaal juist. Eerst vermoorden de moordenaars iemand, daarna stemmen de niet-moordenaars op diegene wie ze verdenken de moordenaar te zijn. Er vallen dus inderdaad in totaal 2 doden per week.
Het spel is afgelopen als de laatste moordenaar is vermoord (dan hebben de niet-moordenaars gewonnen) of als alle niet-moordenaars zijn vermoord (dan hebben de moordenaars gewonnen).

Even voor de duidelijkheid: In het originele Weerwolven van wakkerdam spel is het de bedoeling dat als je moordenaar bent je je interacties op het forum aanpast op de momenten dat je moorden pleegt.
Bijvoorbeeld Pietje: " Ik moet nu gauw weg, het fornuis staat nog aan."
*er wordt een moord gepleegd*
*pietje komt terug*

Op simsnieuws is het een gewoonte dat dit in de praktijk niet gebeurt.

(Tenzij Anna hier natuurlijk verandering in wil brengen.)
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: A Terrible Trip - Vragentopic (Nog niet begonnen)

Haha, jeetje bedankt dat iedereen zo enthousiast is en het ook voor anderen wil uitleggen. Ik zal zo de namen er even bij zetten.
Nou, als er onduidelijkheden zijn dan weten jullie bij wie je terecht kunt, haha. Bij djon black, Hikari en natuurlijk ook bij mij! Gewoon hier vragen als je iets niet begrijpt. ;)

Letten jullie er wel op dat jullie in je enthousiasme niet gaan powerposten? :P

Trouwens, we spelen het gewoon volgens de regels en zoals Hikari al zei, gaan we niks verklappen in beide topics. Dus je hoeft niet 'weg te lopen' zoals zij dat beschreef.

v Nu nog maar 4! Zodra alle plekken vol zijn ga ik snel de dubbelrollen PM'en en dan kunnen we beginnen! :)

Laatst gewijzigd door Anna op wo 01 feb 2012, 20:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten