Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

266 berichten • Pagina 4 van 14

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Vragentopic

De eerste stemronde

Jullie mogen vanaf nu allemaal je stem uitbrengen. Wees hier op verdacht: Stem je binnen het uur, dan ontvang je een hint! Heb ik alle stemmen binnen 3 uur, dan duikt er nog een hint op in het speltopic!
Succes! :)
Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Cluedo - Vragentopic

Dus als ik het goed begrijp gaan er elke week 2 dood. Is dat niet een beetje snel?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Vragentopic

Nee, na het uur stuur ik iedereen de hint.
Ik heb besloten dat je geen nummertje trekt, maar dat iedereen dezelfde hint krijgt.
Na de volgende ronde mag je wel kiezen uit welke moord je een hint wilt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Cluedo - Vragentopic

Maar je kan ons ook zo hoog inschatten dat wij dachten dat jij dacht dat de hint wat dieper lag en maakte het daarom heel makkelijk, zodat wij dat niet zouden weten! :o XD
Wel een beetje .... als je er echt in getrapt was...
Leuke hints tot nu toe, trouwens (A)

Laatst gewijzigd door BabyBrowny op vr 14 jun 2013, 22:15, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Cluedo - Vragentopic

Dank jullie :knuffel Ik vind het ook jammer dat ik er nu al uit lig. Had graag verder mee gedaan. Maar ja. Het is niet anders. :D Jullie hebben gestemd en het zij zo. Maar ik blijf het wel volgen, want ik heb nog steeds een verdachte in mijn hoofd als Avora Orange :D Succes allemaal met het oplossen van de moord (H)
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Vragentopic

Erg leuk dat je meegedaan hebt als Avora, Froos! Je hebt de rol erg leuk gespeeld.

En eigenlijk vind ik dat iedereen zichzelf wel een schouderklopje mag geven, want hoe jullie de rol vertalen is zó leuk! De personages komen echt tot leven!

Vanavond de eerste moordronde, de eerste moordenaar die reageert zodra ik de moordronde open heeft de beslissende stem! Dus wees er dan maar vlug bij! :)
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Cluedo - Vragentopic

Misschien kan Froos mijn rol overnemen, als hij dat wil. Ik heb namelijk nog geen enkele keer gepost en ik ga er ook geen tijd voor krijgen. Dit bevordert het spel ook niet echt, dus als Froos het wil, en het mag?

v Ja, een heel leuk personage, ik heb alleen geen tijd om alles te lezen en bij te houden.
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Cluedo - Vragentopic

^
Jij bent Lieve, toch? Wel een leuk personage ;)

^II
Ja, snap ik. Het is ook veel werk, na de eerste moord was ik ook een van de laatste die reageerde, maar nu heb ik meer tijd en vind ik het awesome!
Maar het zou wel leuk zijn als Froos de rol kon overnemen, zodat Lieve ook weer eens meedoet aan het verhaal ;)
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Vragentopic

De eerste moordronde

De moordenaars mogen een PM naar mij sturen. De eerste naam die in mijn inbox komt, wordt vanavond nog vermoordt! Dus vier moordenaars, grijp je kans! :twisted
Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Cluedo - Vragentopic

Kan het ook zo zijn dat een moordenaar een andere moordenaar vermoordt? Of weten ze van elkaar dat ze moordenaar zijn?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties

Gesloten