Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

347 berichten • Pagina 2 van 18

Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

maak er maar 6 van, wel leuk zeg, ik ben dus actief lid hier... ik dacht altijd dat ik actief lid was xD
nou ja, reden om weer actiever te zijn. Als er veel gepost wordt uiteraard.
Ik wil dan wel Greg Terry zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

Ik kan echt niet wachten tot dit gaat beginnen, eerlijk gezegd :)
Ook de mensen die meedoen, echt mega leuk!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

Aangezien ik niet veel kan doen, kan ik Anna wel citeren om te laten zien dat er maar vijf plaatsen over zijn! Twijfel je nog of je wel of niet mee wilt doen, gewoon mee doen!
De rollen die over zijn: schreef:Dexter Ray
Dexter verzamelt al een paar jaar insecten. Hoe deze obsessie is ontstaan is een groot raadsel waar zijn ouders maar niet uit kunnen komen. Maar deze kans kon hij niet laten liggen. Voor zijn achtiende verjaardag had hij de keuze tussen The Sunset Cruise of deze trip vol insecten. Raad maar wat hij gekozen heeft.
Dexter heeft een rugzak met bewaardoosjes voor insecten, een fles water, een vergrootglas, twee mueslirepen, een insectenboek en een zalfje tegen insectenbeten.

Flynn McKinney
Flynn komt uit een arme familie en heeft jaren met twee broertjes en een zusje in dezelfde kamer moeten slapen. Hij kreeg de geweldige kans om op een cruise te gaan werken als ober. Hij werd liefdevol opgenomen bij het team en vooral Helen en Dave spraken hem aan. Toen zij besloten een trip naar de jungle te maken, besloot Flynn om van al zijn gespaarde geld ook de excursie te doen en door Helen en Dave te helpen gaat hij proberen promotie te kunnen krijgen.
Flynn heeft een rugzak met zijn personeelspas, de folder van de tocht, twee flessen water en een lunchpakket.

Marilyn Floyd
Marilyn is bevriend met Haylee. Hoewel Marilyn vroeger het leven van Haylee zuur maaktte in de brugklas. Toen ze bij elkaar in de klas kwamen met dezelfde studie, was Haylee zo vrolijk en aardig voor haar, dat ze wel vriendinnen moesten worden. Tegenwoordig hobbelt Marilyn overal achter Haylee aan.
Marilyn heeft een rugzak met zonnebrand, een zonnebril, mascara, lipgloss, kauwgom en een flesje citroen water.

Katy Wringster
Katy is een ex-lid van de meidengroep ‘Sweetie-pie-girls’ en weet hoe het is om achterna gezeten te worden door paparazzi. Dat was de reden waarom ze uit de band gestapt was: haar privéleven was verdwenen. Daarbij kwam ook nog eens kijken dat ze stiekem een oogje had op haar bodyguard Greg, die plotseling verdwenen was. Door het liefdesverdiet had ze geen puf meer om te werken en nu is ze toe aan een avontuurlijke vakantie.
Katy heeft een rugzak met deodorant, zonnebrand, een banaan, een appel, twee flesjes water en sieraden.

Anne Felix
Anne wilde van kleins af aan al de jungle in. Het liefste nog als reisleider. Haar ouders vonden het verschrikkelijk en vonden dat hun dochter hard studeren moest voor een goede baan. Uiteindelijk is ze op een saai kantoor terecht gekomen. Maar na jaren sparen, en haar laatste bonus kan ze eindelijk een reisje naar de jungle van Maleisië nemen! Met een overlevings gids in de jungle hoopt ze de reisleider te kunnen helpen.
Anne heeft een rugzak met overlevings gids, touwen, een kompas, lucifers en een grote bidon met water.
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

Iemand moet Katie worden... xD
daar heb ik al zoveel ideeën bij...

Dus mensen kom erbij, kies je rollen! Ik kan je zeggen dat rollenspellen hier erg leuk zijn om mee te doen, ik spreek uit ervaring! :D

V yey, dank je!

Laatst gewijzigd door djon black op vr 22 feb 2013, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten