Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik moet schrijven.
Het verhaal begon spannend en opwindend, nu is het dood en er gebeurt niks.
Erop in werken heeft geen zin, omdat het al gauw weer in hetzelfde verandert en vaak worden sommige spelers genegeerd in hun handelingen of de dingen die beschreven worden is helemaal niet hoe hun karakter in elkaar steekt. (doelend op de korte bio's over de mensen.)
Ik ben net als Dave een beetje inspiratieloos, omdat het allemaal niet zo mooi in elkaar steekt en het is al veel van hetzelfde inplaats van dat er plotselinge handelingen onderling worden gedaan.
Jerrel is altijd bezig met Chloe (Ik snap dat hij ermee zit, maar het is nooit iets anders.)
Madison is juist een persoon die van alles regelt, maar Simmielove beschrijft haar als iemand die de kantjes ervan loopt en niks onderneemt.
Ray is alleen maar bezig met Avalon en groeit juist dichter naar haar toe, terwijl er in de beschrijvingen staan dat het juist niet zo soepel loopt tussen hen?
Dylan heeft nog niet eens gepost.
en andere karakters die juist heel interessant in het verhaal kunnen zijn die doen er juist niks mee en sluiten zich af van het verhaal.
Ik vind het een moeilijk iets om leven in de brouwerij te brengen, als dingen een herhaling worden en het uiteindelijk weer uitloopt op helemaal geen verhaal.
Ik roleplay best veel online en vind het dan jammer dat zo'n verhaal als deze zo.. verlaten oogt en oninteressant.
Dit wou ik even kwijt.
- Oh, en overigens vind ik de dood van Henry apart. Hij stond in het washok en er word beschreven dat hij het ding aan de praat kreeg enzo. Ik had een paar posts daarvoor Henry al geholpen als Quinten en hem meegevraagd naar mijn kamer om te gamen.

Het is een beetje vreemd dat ik zomaar ineens er niet meer ben, zijn wasmachine niet aanstaat en hij "vermoord" word.