Toen Helen begon te gillen kreeg ik een raar gevoel in mijn maag. Ik zag hoe Jill met een steen op Zane in sloeg. Een onverwachtse adrenaline schoot door mijn lichaam. Jill! Wat doe je?" riep ik verbaasd uit. "Dat zie je toch, Dave." antwoordde ze, en ik zag hoe gestoord ze keek. Deze vrouw was niet goed snik, waarom zou je een hele serie mensen uit willen moorden?
Helen trok me weg uit de shocktoestand waar ik in leek te verkeren. Ik tilde mijn vrouw op en rende voor ons leven. Helen was alleen zwaar en ik zag de pijn op haar gezicht. Iemand van ons moest dit leven, ik zou mijn leven op offeren voor deze vrouw, de vrouw van wie ik hield. Maar het was al te laat om me te verweren. Jill tackelde me en Helen vloog uit mijn armen. Ik viel met een harde klap op de grond en ik voelde Jill's gewicht op me.
"Jullie zijn zo dom, zo verschrikkelijk dom. Dacht je nou echt dat ik hier nooit uit had kunnen komen, we zijn zo dicht bij, maar ik wil dit niet overleven met iemand zoals jij, Dave." nog voordat ik me af kon vragen waarom ik niet niet zou mogen overleven van Jill, voelde ik hoe dezelfde steen nu mijn hoofd raakte. Met Helen in mijn blikveld voelde ik hoe mijn schedel in elkaar gestamd werd. Zo breekbaar was een mensenlichaam dus.
- Dave Clarkson
Laatste post.