^ Ik zou telkens iets meer posts afwachten, dan om de twee/drie posts. Zo krijg je een beter beeld van de situatie en weet je ook beter wat je moet doen. En bepaal inderdaad niet te veel voor anderen.
Ik denk dat realistische tijd wel het handigste in. Aangezien het daar zomer is, is het er langer licht. Dus nu zal het wel gaan schemeren.
Lopter, het is Jody Fox die op de boomstam staat.
Laatst gewijzigd door Anna op ma 25 feb 2013, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil ik mijn bericht posten, hebben in tussen 5 andere mensen hun bericht gepost. Moet ik weer alles veranderen..... Moet toegeven, is wel lastig om wat te verzinnen.
Dus ik dacht: Laat ik eens kijken of Lost in the Jungle al gestart is. Kon ik 7 pagina's met posts gaan lezen ._.
Maar wel echt super dat iedereen zo enthousiast meedoet!
Nora, wil je achter gelaten worden, of moeten we terugkomen? (klinkt stom maar um, ja, het kan zijn dat je een soort verhaal-achtig iets hebt bedacht, want om nou met zijn alleen alleen maar te lopen enzo...)
Haha nee jullie moeten terug komen. Want ik had ook iets zo van, tja alleen maar lopen x33
Ik denk dat we met z'n allen een kamp moeten bouwen en eten moeten gaan zoeken enzo. Want Nora gaat het niet redden op alleen snoep
Ik denk ook dat tijdens het opbouwen van het kamp en het eten zoeken, er weer nieuwe contacten op gedaan kunnen worden en iedereen elkaar iets meer kan leren kennen :3
Idee?
v Jaa, dat is waar. Doen we dat (:
Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op di 26 feb 2013, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.