Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

378 berichten • Pagina 6 van 19

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: A Terrible Trip - Vragentopic

Dat zeker ^ :D
Sorry dat er in mijn laatste post wat foutjes zitten, komt door mij. iPod
Je kan het trouwens zien als ik erop zit als er van die • in mijn beriht staan ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: A Terrible Trip - Vragentopic

Als het zo elke dag gaat dan ben ik ook zeker tevreden, dan gaat dit echt een heel leuk spel worden!

Ik denk dat het het beste is als we beginnen met een moordronde op vrijdag, zodat iedereen eerst even de tijd heeft de personages te leren kennen en er een beetje een verhaal van te maken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: A Terrible Trip - Vragentopic

^ Haha, maar dat is ook niet nodig. Helen was de dienstmeid van de kapitein en weet hoe heel het schip werkt. Ze heeft al heel vaak bij de kapitein gekeken tijdens het varen, maar heeft het alleen zelf nog nooit gedaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: A Terrible Trip - Vragentopic

^ Jawel, je mag het best een beetje bepalen voor anderen. Doe bijvoorbeeld alsof je bij iemand aan tafel gaat zitten of perongeluk een glas omstoot. Dan zal er vast wel iemand reageren en zoiets mag je gewoon doen. Als het maar niet te groots wordt, dat je bijvoorbeeld voor iemand gaat bepalen dat hij/zij geen muziek meer gaat spelen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: A Terrible Trip - Vragentopic

Ik ook, het idee is ook leuk ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: A Terrible Trip - Vragentopic

Ik vind het ook erg leuk tot nu toe, alleen weet ik niet zoveel met mijn personage aan te vangen. Ze zit steeds te werken, maar om daarover te schrijven is een beetje saai, ook als ik in probeer te spelen op andere personages zijn het steeds zo oppervlakkige gesprekken :L
Dus heeft Cindy misschien speciale contacten of mag ik iets verzinnen in haar verleden waar ik over door kan zeuren? :p
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: A Terrible Trip - Vragentopic

^ Je mag alles verzinnen wat je maar wilt, als je maar de kern van het personage aanhoudt. Dus dat ze dienstmeid is kun je niet zeggen, maar haal hele verleden is onbekend dus dat mag je allemaal zelf verzinnen. ;)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten