Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

207 berichten • Pagina 3 van 11

Gebruikersavatar
miran
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
di 12 jul 2011, 15:43

Re: Advent 2011 kalender: vragen, opmerkingen enzo

Ik vind de adventkalender een fantastisch leuk idee, geen goedkope choco maar leuke verassingen en weetjes over onze favoriete obsessie en zo nu en dan de kans om een goodie te winnen! Ik vind het geniaal en check dan ook iedere dag even ( soms 's nachts .....)

Kerstgroeten aan het hele team,

Miranda

ps: mijn avatar heeft niets te maken met dat dag 11 nog even niet open is :sweatdrop ik vond het toendertijd gewoon geinig.
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Advent 2011 kalender: vragen, opmerkingen enzo

hiki schreef:
arnoud schreef:help ik kan dag 11 niet openen :(
Xelles is een beetje grieperig maar hij zal het vast zo snel mogelijk open zetten ;)
Sorry!

De dagen gaan automatisch open op iedere dag, alleen de datum voor dag 11 stond per ongeluk op 11 november. Vandaar dat jullie hem niet konden openen. Is nu, zoals het hoort, op 11 december gezet en hij staat dus open :)

miran schreef:Ik vind de adventkalender een fantastisch leuk idee, geen goedkope choco maar leuke verassingen en weetjes over onze favoriete obsessie en zo nu en dan de kans om een goodie te winnen! Ik vind het geniaal en check dan ook iedere dag even ( soms 's nachts .....)

Kerstgroeten aan het hele team,

Miranda

ps: mijn avatar heeft niets te maken met dat dag 11 nog even niet open is :sweatdrop ik vond het toendertijd gewoon geinig.
Bedankt voor het compliment, daar doen we het voor! :thumbsup :thumbsup
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie