Oh dat is een vergissing, ik dacht dat ik goed geteld had maar ik ga het even controleren...
EDIT: Mijn excuses, verkeerd geteld. Jullie staan gelijk dus winnen allebei.
Vragen aan de moderators
2727 berichten • Pagina 117 van 137
Re: Vragen aan de moderators
Hier: forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=20&t=6183&start=540 Wordt over illegale zaken gepraat
En daar doen we niet aan mee

^ Dat is een activiteit in het spel. Je Sim kan de bezigheid hacker uitoefenen. En hij wilt misschien weten hoe dat in zijn werking gaat.

Dubbelpost van >TotallyGeeked<
http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... 84#p450284
http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... 84#p450284

Ik heb het bericht verwijderd! Bedankt voor het melden.

Ik wil nu niet bot klinken hoor, het is alleen een vraagje, maar waarom wordt het nieuwsoverzicht nooit bijgewerkt? Want ik als ik op ''Ga naar het nieuwsoverzicht'' op de homepage klik, is de laatste update van 14 juli.

^ Ik heb er ook last van. Het rare is dat het het ene moment werkt en de andere keer doet wat jij zegt.

Ik moet zeggen dat Adriaan1999 echt een accosiaal mens! Hij heeft bij woonplaats staan: 'op een planeet zonder FranSor Ray en Imme' de sschijheiligerd!
V zo en heb je het nu snel verwijdert! Je bent echt niet goed bezig!
V zo en heb je het nu snel verwijdert! Je bent echt niet goed bezig!
Laatst gewijzigd door TotallyGeeked op za 17 aug 2013, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar volgens mij ben je nu echt de k*th**r>TotallyGeeked< schreef:Ik moet zeggen dat Adriaan1999 echt een k*th**r is! Hij heeft bij woonplaats staan: 'op een planeet zonder FranSor Ray en Imme' de sschijheiligerd!

^ Ik wilde je graag helpen, maar dit gaat mij ook te ver. Jij wilt niet naar het advies luisteren.

Dat is raar! Dat zou zich automatisch bij moeten werken! Ik ga het aan Lex doorgeven.Mavless schreef:Ik wil nu niet bot klinken hoor, het is alleen een vraagje, maar waarom wordt het nieuwsoverzicht nooit bijgewerkt? Want ik als ik op ''Ga naar het nieuwsoverzicht'' op de homepage klik, is de laatste update van 14 juli.
@Adriaan: Lukt het hier op het forum? Ik wil je gerust aan nog een ban helpen hoor, geen probleem

Toevallig had ik het ook gezien!Adriaan1999 schreef:Ik weet niet waar je het over hebt, maar volgens mij ben je nu echt de *---*---*>TotallyGeeked< schreef:Ik moet zeggen dat Adriaan1999 echt een k*th**r is! Hij heeft bij woonplaats staan: 'op een planeet zonder FranSor Ray en Imme' de sschijheiligerd!

Ik wou het net gaan melden toen ik zag dat het al gemeld was!

Het gaat niet zo goed met hem volgens mij, ik zie heel vaak rare berichten!

Gelukkig zijn er andere leden die dit snel melden en wel naar de regels luiteren!

V
Precies! De sfeer wordt er niet beter op!

Laatst gewijzigd door markos op za 17 aug 2013, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Die Adriaan1999 moet nu echt ophouden met medeleden uitschelden Dit is gewoon niet normaal meer. Wat een taalgebruik voor iemand van veertien.
waarom verbannen jullie adriaan1999 niet gewoon ik ben 13 en doe toch ook gewoon normaal
het wordt hier niet gezelliger op hoor..
het wordt hier niet gezelliger op hoor..

Graag berichten aangeven of citeren jongens, dan kunnen we direct actie ondernemen en dab hoeven we niet eerst te zoeken.
Ik ben niet eens 14 Pienocharlotte schreef:Die Adriaan1999 moet nu echt ophouden met medeleden uitschelden Dit is gewoon niet normaal meer. Wat een taalgebruik voor iemand van veertien.
Ik ben 13 en word morgen 14

Je gedraagt je anders niet naar je leeftijd..Adriaan1999 schreef:Ik ben niet eens 14 Pienocharlotte schreef:Die Adriaan1999 moet nu echt ophouden met medeleden uitschelden Dit is gewoon niet normaal meer. Wat een taalgebruik voor iemand van veertien.

Hou toch je mond Pieno 2Mavless schreef:Je gedraagt je anders niet naar je leeftijd..Adriaan1999 schreef:Ik ben niet eens 14 Pienocharlotte schreef:Die Adriaan1999 moet nu echt ophouden met medeleden uitschelden Dit is gewoon niet normaal meer. Wat een taalgebruik voor iemand van veertien.

Adriaan ophouden nu.
En de rest ga er niet op in, maar meld het A.U.B.
En de rest ga er niet op in, maar meld het A.U.B.

Ik meld dat ik het nu echt te gek vind worden. IHij is ook nog eens brutaal tegen een volwassene van 32 jaar.